Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suuri rakkaus joka loppuu, aiheuttaa suuren surun. Jos se ei olisi ollut mitään, niin ei miltään olisi tuntunut sen loppukaan.
02.03.2008 14:49
sen huushollin siivoot ja vessan kans, etkä muuta tarvii kun pusun sen jälkeen. Kyl olet hyvä ja ajattelevainen mies. Meillä minä siivoan ja puunaan ja oon huulet trötöllä oottamassa palkkioo.
01.03.2008 17:40
on torilla kova kuhina kun palstalaiset rientävät kirkkaan värisen kesähatun ostoon. Ja sulkia pitää hakee...Tiimarista. Toi oli paras ohje mitä kuunaan olen kuullut. Meitä naisia kun on siunattu Caprihousuilla jotka on puolipitkät ja peittävät polvemme, mutta vilpoisammat kuin tavalliset pitkikset...voi kauheeta. Nyt kun kesällä nään hatun jonkun ihmisen päässä niin katson ekaksi hänen polviaan. Ihanaa kun on mukavia vinkkejä.
01.03.2008 17:38
Nainen ja tyttömäinen sellainen. Siis minua saapi tytötellä ihan rauhassa. Siitä en häiriinny, mutta ämmittely ois kauheeta. Iloinen pilke silmäkulmassa sanottu tervehdys on aina mukava kuulla.
01.03.2008 17:33
selvää otti kun on hyvää tahtoa....siis saarelle. Soppiiko vielä että vasta sitten kun on Emmerdale tullut, kun oon vähän koukussa siihen sarjaan. Mä voisin ottaa jotain hyvää mukaan. Teenpä toscakaakun niin saadaan sitten juoda kaffetta ennen lähtöä. Montako meitä jo on. Siis minä ja Helisevä ystäväni ja.....
29.02.2008 16:49
Riikinkukko töyhtöineen päivineen. Sieluni silmillä luon kuvan ja sen kuinka tuhahtelee maan matosten virheille ja häpeämättömyydelle omassa erinomaisuudessaan. Meille kaikille tilaa on ja kiruvirut kunniaan.
29.02.2008 16:43
Minä tykkään kutoa villasukkia. Se on niin rentouttavaa. Sitä vaan oon ihmetellyt että miksi niitten pitää olla aina samanlaiset. Kudonkin toisen sukan alkamaan mustalla ja toisen keltaisella ja hulluttelen väreillä. Halvat huvit minulla. Minkä kokonen jalka sinulla on niin laitan tulemaan yhdet. Ihastut ikihyviksi usko pois. Itse en tykkää villasukkia käyttää, mutta haitanneeko tuo mitään
29.02.2008 14:09
voipi mennä kangasta melkeen yhtä paljon kun männävuosina hamekankaaseen, jos siis ei ole ihan stringeistä kysymys vaan meidän mummeleiden alusasuista....hahhahhaa...ois siinä vaihtoehto. Ei maar. Mä oon valmiina lähtöön tyttäret. Mistä startataan
29.02.2008 14:04
kunniaan. Toivoa sopii että iän karttuessa myös viisaus ja ymmärrys karttuisivat
29.02.2008 13:58
tulee helposti mutta niin kauan kuin teksti on siitä huolimatta luettavaan niin nou hätä!!
Johan täällä pian nousee kirjoitusten vaatimustaso niin korkealle että loppuu mielipiteenvaihto tyystin. Kannattaa lukea vain tekstit jotka omaa silmää korvaa ja kauneudentajua hivelevät niin ei tule vatsan väännöksiä. Hyvää tätä päivää meille kaikille.
Murre on suomen kielen rikkaus, olen kuullut sanottavan. Kiruviruja tulee kaikille, jopa sinulle, mutta annan sen anteeksi koska se on niin kovin inhimillistä
29.02.2008 13:56
minua jättäkö. Siitä viis että mulla on jo mies, mutta hamekangast ei oo ikinä liikaa tuskin tarpeeksikaan. Minä tyttö tässä seurassa varaudun tosissani hamekankaan saantiin, sinähän ne sulhaset kumminkin viehätysvoimallas hurmaat.
29.02.2008 10:18
mutta miten ne vinksallaan olevat hommat hamekankaaseen liittyy, tai siis, miksi justiin hamekangas pitää ostaa jos ei suostu neidon kosintaan. Se on hyvittelyä, OK. Mutta sanotaan että timantit on tytön parhaat ystävät. Timantti ois hamekangasta kestävämpi itsetunnon korjaaja.
29.02.2008 10:15
Ei saa tapella. Jos joku hehkuttaa kuudenkymmenen vuoden iässä osaavansa elää niin kuin on aina halunnut, se hänelle sallittakoon. Minä itse olen tuiki tyytyväinen tämän hetkiseen ikääni, en tahdo lisää, en tahdo vuosiani vähentää, olen ihan tyytyväinen ikääni nyt. Odottelen ihan kaikessa rauhassa sitä vanhuutta ja viisautta jotka minulle yhtenä pakettina lankeavat joku kaunis päivä jos elonpäiviä riittää.
29.02.2008 10:11
kaiken muistaisi ja miettisi, kannattaako olla sinisilmäinen, luottavainen hupakko, niinkuin minä olen. Mutta niin vaan olen päässyt tähän ikään.Otan muistutuksesta opikseni.
28.02.2008 12:02
aito keskustelu, aidot kirjoitukset. Oletko älyllisesti meidän tavallisten kirjoittajien yläpuolella ja luet huvittuneen halveksivasti tätä sananvaihtoamme? Minkälaisiin asioihin haluaisit meidän paneutuvan ja miksi et tekisi itse aloitusta. Helmiä sioille...kannattaa yrittää, josko meidän kommenteista löytyisi joku sinullekin kelpaava
28.02.2008 12:00
Ymmärryksestä, tulee vaan mieleen, miksi ihmeessä tuollaista olen ansainnut
27.02.2008 13:20
Minkälaista huomiota sinä haet. Minä haen näkökulmaa asioihin,ja karsastan v:ttuilua, niin piilosellaista kuin avointakin
27.02.2008 13:19
Satakunnassa on susilaumoja liikkeellä ja me kaikki vauhkot ihmiset pelkäämme lastemme ja lasten lastemme puolesta. Tuntuu pahalta että siitä pelosta joku naurua repii, mutta tervetuloa rauhoittamaan meitä.
27.02.2008 13:16
on säilynyt koko elämäni ja olen liian sinisilmäinen muitten ihmisten suhteen. Luottavainen hölmö. Tämä saa minut miettimään sitäkin että olenko minä itse hyvä ystävä...kyllä tää on niin että siperia opettaa tavoille meitä kaikkia. voi voi. Onneksi se oli jo eilen ja tänään on tänään ja minä saan jo pikkuhiljaa koko episodin asetettua omaan arvoonsa
27.02.2008 10:35
taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
26.02.2008 19:33
11 / 27