Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
viestisi väärälle palstalle.
04.10.2007 13:42
alkon ovessa lukisi teksti: Ken tästä käy saa kaiken toivon heittää. Tai sitten näin: Viina on viisasten juoma
Paras vitsi aikoihin:
Viinakaupan nurkille oli sammunut parhaimmat päivänsä nähnyt kaveri ja tomera rouva huudahti oven raosta alkon henkilökunnalle että HEI! Teidän mainos on kaatunut
02.10.2007 15:23
koulu toimii kasvattajana vanhempien ohella. Tukena kasvatuksessa ja ajatuksena se on hyvä. Kuitenkin asia on saanut ympärilleen kaikenlaista turhaa hömppää joka vesittää alkuperäisen hyvän tarkoituksen.
02.10.2007 15:20
henkilökemia joka ei natsaa. Pakko myöntää että joku ihminen ärsyttää eleillään ja ruumiinkielellään ennekuin on edes päivää sanonut. Tämmöinen tyyppi saattaa osoittautua ihan mukiin meneväksi kuitenkin ja nolottaa ensimmäiset ajatukset. Siis, kaikille on annettava mahdollisuus vaikka ensitunnelmat olisivat minkälaiset
02.10.2007 15:18
hepsankeikka...miten positiivisuus voi olla matelevaa.
02.10.2007 11:10
parhaalta tuntuu, etkä ketään valinnoillasi loukkaa, toimit oikein.. on ihmisiä jotka löytävät kaikesta huomauttamista, heistä ei kannata välittää. Kun olet itse tyytyväinen ja iloinen, voit levittää iloa ympärillesikin. Vähän niinkuin pahan mielenkin saa tarttumaan.... Iloa elämääsi toivotan
02.10.2007 11:04
miltä näytät kymmenen vuoden päästä
01.10.2007 15:56
mutta sitten jos se on edessä niin ei muuta kuin nöyrryttävä sosiaalitoimeen tai seurakunnan apuun. Kyllä apua saat, mutta sitä on itse haettava. Ei se lakko tietenkään ikuisuuksia kestä mutta sinäkin aikana on syötävä ja vuokrat maksettava. Sossuun vaan aika, sanon minä.
01.10.2007 15:50
ihana pesettäjä-toivottavasti siivoojasi saavat niin ison palkan että voivat laskea narinan kuuluvan samaan pakettiin. Minä pesen ikkunat itse ja jos joskus saan pesemiseen apua niin en taatusti kehtaa raitoja luetella. Jäi muuten kevätpesussa muutama raita omankin pesun jäljiltä vaikka hyvä olenkin. Hyvää päivän jatkoa pesijöille ja pesettäjille.
26.09.2007 16:10
täytin ite maagiset 50vuotta. oon keväästä asti käynyt monta kertaa viikossa tällä palstalla. Yleensä täällä on hyvä tunnelma mutta joskus sitten on persuuksille ammutut karhut liikkellä mollaten kaikki aloitukset ja ajatukset. Siihenkin pitäisi suhtautua huumorilla. Joskus se saa oman tunnelman latistettua ja joskus sitä osaa ajatella että ohhoh, ompa jollakin paha päivä. Mutta pieni pilke silmäkulmaan. On siten helpompaa itellä ja läheisillä.
22.09.2007 16:05
olla hakemassa...oikea osoite nyt ensten pitäisi selvittää
22.09.2007 15:42
ruuanlaitto kun rahaa ei ole paljon käytössä. keitot on hyviä ja puurot. seurakunnalta on kuulemma saaneet apua sellaiset ihmiset joiden talous on kuralla. sossuunkaan kun ei aina aikaa saa silloin kun sitä tarvitsis. lapsen hyvinvointi saa kyllä aikuisen ihmisen nöyrtymään anelemaan seurakunnaltakin vai mitä
22.09.2007 15:39
sinulla ei taida olla vaimoa suodattamassa kaikkein hurjimpia ideoita.
21.09.2007 14:41
elokuun viides päivä oli lahjakortti kasvohoitoon. Käytin sen jo ja se oli todellista luxusta kun oli vallan eka kerta!!!!!!!Jos et varmasti tiedä mitä sankari arvostaa, anna rahaa.. minäkin sain lahjakortin vaateliikkeeseen,jossa en yleensä käy. Käytin sen lahjakortin syntymäpäivälahjan hankintaan läheiselleni.... eli kyllä sekin tuli käytettyä, vaikkei ehkä niin, kuin oli ollut tarkoitus. En sitä kyllä ikinä tule myöntämään. Lahjarahoilla sitten taas menin kultasepänliikkeeseen.
21.09.2007 14:39
häpeävät ja peittelevät jos asiat ovat näin. Miesten alkoholisoituminen on jotenkin hyväksyttävämpää kuin naisten. Huono juttu, on sitten kumpi tahansa.Lapset aina kärsivät ja ovat uhreja. Se surettaa.
20.09.2007 13:55
en vain asu lähellä. Vanhoilla ihmisillä on paljon kullan arvoista tietoa. Antaessaan aikaa, saa ihania hetkiä ja häivähdyksen menneistä ajoista. Hyvää päivänjatkoa sinulle
16.09.2007 13:45
Yrityksen velkoja makselen edelleen ja sitten kun olen viimeisen erän maksanut niin olen kaksikymmentä vuotta maksanut oppirahoja siitä. Nyt olen työnhakijana ja yrittää saavat muut.
16.09.2007 13:39
ei äitisi ehkä jaksanut joka päivä sairaalaan lähteä. Mahtoiko olla kulkeminen vaikeaa...Sinä olet kovin katkeroituneen tuntuinen. Toivon elämääsi iloisempia päiviä ja rakkautta kaksin verroin enemmän kuin nyt!!!
15.09.2007 14:00
jutut on alkunsa saaneet... siinä voisi olla vastauksen avain sinulle.
15.09.2007 13:48
ei onni tule etsien, se tulee eläen. Uusi rakas tulee jos on tullakseen.Surutyö pitkän suhteen loppumisen vuoksi vaatii myös aikaa.Anna aikaa itsellesi.Tee asioita joista olet aiemmin vain haaveillut.Aika parantaa haavat pitää paikkansa
15.09.2007 13:44
21 / 27