Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
leivon. Pullaa, se on terapeuttista. Väännän taikinaa ja pyörittelen ja ajattelen asioita. Monasti on siinä ajatellessa on mieli parantunut. Vaikka tosiasiassa kun oikein iso ja ylitsepääsemätön murhe iskee, se väsyttää niin, ettei tahdo jaksaa olla mitenkään, mutta kaikilla asioilla on taípumus selvitä. Kuitenkin, vaikka siinä harmituksen ollessa suurimmillaan, ei siltä tunnu. Pieniä kiukkuja ei paljoa miksikään kannata laskea
26.05.2008 10:18
puskalaiset, jotka huutelevat kirpeitä kommenttejaan haluamatta paljastaa itsestään mitään, miten he voisivat tulla tapaamiseen. Ilman heitä puuttuisi tästä kirjoittajien kirjavasta sakista yksi raita.....
19.05.2008 09:04
rakastanut ja ollut lapsilleni niin hyvä äiti kuin olen osannut. En suostu itseäni kovasti virheilläni suomimaan, koska lapsistani kuitenkin kaikesta huolimatta on kasvanut ihan fiksuja aikuisia. Ole sinäkin itsellesi armollinen, kyllä arvostelijoita riittää!!!
16.05.2008 11:17
Tunnen itseni vanhaksi kun näin uudelleen koulutettuna ole työnhakijana ja tiedän iän tökkivän..Miten ihmeessä työnantajilla on varaa olla niin ennakkoluuloisia tämän iän suhteen...minä olen taitava ammatissani mutta vailla työpaikkaa...liian nuori eläkeläiseksi ja liian virkeä eläkkeelle joutamaan. Mutta positiivisena ihmisenä tunnen sisuksissani että vielä se minunkin paikkani löytyy..miksi ei löytyisi. Mutta siihen ikäkysymykseen palatakseni, en ajattele olevani vanha enkä nuori vaan olen aikuinen nainen
14.05.2008 11:06
Joten varmasti juttu luistaisi. Yleensä yritän herättää puhelahjat juttukavereiltani tenttaamalla niitä näitä ja yhtäkkiä se yhteinen sävel sitten löytyykin
14.05.2008 11:01
Murrosiässä sitä voi ihminen kokeilla mitä vain, mutta aikusille ei ihan kaikkea voi enää sallia. Jos et miehesi kanssa voi enää hassutella ja mennä tapahtumiin, suudella, rakastaa ja rakastella, niin pitääkö se kostaa muille naimalla aivot pihalle varatun miehen kanssa. Kuule, osta dildo..et loukkaa ketään ja pysyy salassa, jos et itse halua asialla leuhkia. Ja sinua parempaa seuraa tuskin löytyy, joten varaudu pettymykseen..voi sinun miesparkaasi
13.05.2008 13:58
Monasti ukkelit tossun alta alkavat mellastamaan ihan olemattomia asioita heti kun pääsevät vapautta nuuhkimaan.
Mä kirjoitin tuon tahallaan kun mieli on niin vinksallaan. Voi runot olla kauniita, tai sitten ihan kauheita. Ei kaikkea voi lukea ja sitten heti tuomita, kun toinen tykkää kumminkin vaik toinen saakin hepulin
13.05.2008 13:52
niin kamalasti erilaisia itsensäilmaisun tyylejä.
Jos runoillen sä kerrot sen, tuon kaiken minä suvaitsen, vaan jos runostasi pidä en, sen ylitse mä ponkaisen. Ja lukematta jättäen mä sinuu hiljaa rankaisen.
13.05.2008 13:49
Avioliitossa olleena voin kertoa, että kyllä se liiton kestävyys vaatii jonkin verran joustoa kummaltakin puolelta. Ei se aina helppoa ole, mutta tässä sitä vaan vielä ollaan. Suurin rakkauren huuma on muuttunut ja nyt on tunne että on hyvä olla yhdessä, kattellaan lapsia ja lasten lapsia ja vanhetaan yhdessä. Älä vaan usko. Tapellaan välillä niin että oksat pois, mutta kuulutaan yhteen...kai vissiin
06.05.2008 17:39
hermostua, siihen nämä provosoivat vastailijat juuri pyrkivät. Suurimmaksi osaksi kirjoittajat ja lukijat ovat ihan mukavia mutta nämä muutamat kovaäänisimmät leimaavat meidät kaikki...Se on väärin. Toivon heidän kiihkonsa kuolevan sauhuun..Kirjoitellaan me vaan kaikista huolimatta
05.05.2008 18:42
Voittaa, tottakai
05.05.2008 08:34
Kesäloman mielelläni, koska se tarkoittaa sitä että silloin on työ josta jää lomalle. Rahaa ei ole paljon mutta kaiken liikenevän siihen satsaisin. Jos et kuitenkaan sitä myy, niin toivotan sinulle HYVÄÄ KESÄLOMAA
05.05.2008 08:32
Jos tänä äitienpäivänä et kukkia osta niin toki vaimoasi kaduttaa, kun muistaa miten on sinua kaltoin kohdellut. Tai tuo kuitenkin vielä komeempi kimppu. Kostamalla ei ne vääryydet parane ikinä. Usko vaan.
04.05.2008 18:53
Ihaile vain. Ukkonen on luonnon oma näytelmä.
04.05.2008 18:47
Sitten kielsi aviomies ja nyt oon mielestäni liian vanha. Tai siis....mies ei antaisi lupaa vieläkään...enkä mä enää viitsi kapinoida
04.05.2008 18:46
mies vaimoaan muistaa äitienpäivänä. Ja äitiään. Miksi ei muistaisi. Saivartelua kaikki syyt ettei tarvitsisi juhlistaa äitienpäivää. Ilman puolisoitamme emme olisi päässeet äideiksi tai isiksi, miksipä ei siitä riemusta juhlakaffeet keitettäisi. Kaksi kertaa vuodessa
04.05.2008 15:11
purkista ja malli on lyhyt, muodikas ja toivottavasti nuorekas. Sellainen minun oloinen. Olisin ilman purkkiväriä aika harmaa, enkä halua
04.05.2008 15:06
Kerro toki, mitä se tarkoittaa, jäi oikein vaivaamaan mieltä
04.05.2008 15:01
voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa oman elämämme kulkuun ainakin vähän. Oppimaan me ollaan tänne maan päälle tultu. Henkistä kasvua kaikille. Meillä kaikilla on omat ristimme ja omat mutkamme. Ei näin syvällisiä kannattaisi vapun aattoyönä pohtia. Juhlitaan tänään ja pohditaan huomenna.
30.04.2008 22:58
Sinulla on hienosti asiat kun voit noin rehvakkaasti sanella. Mutta ei koskaan voi tuomita, kun ei oikeasti voi tietää mistä on kysymys. Entäpä silloin jos suuri rakkautesi jostain syystä alkoholisoituisi pikkuhiljaa. Mietippä sitä. Mikään kun ei ole mustavalkoista. Tahtoisin kyllä osan tarmostasi. Sillä olisi käyttöä näillä lakeuksilla
30.04.2008 22:53
5 / 27