Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. Mielipiteitä?

Moikka! Työpaikallani on ollut jonkin aikaa uusi siivooja ja jo heti alussa hän tuntui kiinnittäneen minuun huomion, min
    Miten nainen isketään?
    1
    633
  2. Tiedostonsiirto

Moikka. Niin ostin tossa uuden koneen ja vanhasta koneesta pitäis saada siirrettyä tiedostoja c asemalta uudelle koneell
    Apua aloittelijalle
    15
    608
  3. Masennusko taas?

Moikka! Aattelin tässä alkaa kirjoittelemaan kun en untakaan saa. Siis asiani on se että olen normaali työssä käyvä 20
    Masennus
    5
    597
  4. Miten saa pois?

esim. googlelta haetut jutut pois välimuistista kun ne jää sinne näkyviin kaikki mitä sieltä on hakenut? Sitten joillaki
    Verkkoselaimet
    4
    593
  5. Kelpaanko enää kellekkään??

Niin kelpaako tällainen 30v seurustelematon kundi enää kellekkään naiselle tässä vaiheessa vai onko peli ns menetetty el
    Sinkut
    36
    576
  6. Naisten vaatimukset...

aivan mielettömiä. Ei tällainen tavallinen työssäkäyvä rauhallinen mies pysty vastaamaan haasteeseen.. Pitääkö tässä oik
    Nettideittailu
    22
    575
  7. Karjalan palautus

on aika epärealistinen juttu koska venäjä on rakentamassa kaasuputkea koiviston satamasta saksaan ja myös öljynkuljetuks
    Karjalan palautus
    5
    557
  8. S40 vaihteistovikako?

joo elikkäs autossani S40 automaatti -01 on ilmennyt seuraavia vikoja: Auton käyntiin laittaessa menee hetki niin jostai
    S40
    0
    537
  9. Miks parisuhteessa olevat pettää??

Niin näin katkerana ikuisena poikamiehenä ihmettelen tuota parisuhteessa olevien elämää että petetään toista heti kun si
    Parisuhde
    27
    517
  10. Huuhkonvuori?

Morjens! Olisko kellään tietoa onko kyseinen paikka enää olemassa? Siis paikka oli joku leirintä-alue olisiko ollut lepp
    Kotimaa
    3
    509
  11. Tankki täyteen

Niin tietäiskö joku missäpäin hämettä kyseinen sarja kuvattiin? Oliko ikaalisissa vaiko viljakkalassa? Missähän tuo huol
    Tv-sarjat
    4
    499
  12. Viking Xprssillä töykeä palvelu!

Olin tässä jokunen vuosi sitten kaveriporukan kanssa xprssillä päiväristeilyllä ja sain todeta matkan jälkeen että käyt
    Laivamatkat ja risteilyt
    19
    483
  13. Hiljainen on nyt in

Tällä hetkellä mitään sanomaton hiljainen hissukka nurkassa istuva mies on naisten mielestä in. Huomattu on baarissa kä
    Ihannemies
    12
    479
  14. Nordea pisti kapuloita rattaisiin..

Niin myin tuossa hetki sitten asuntoni koska se oli liian iso ja kallis ylläpitää yhdelle ihmiselle, no tarkoituksena ti
    Pankit
    12
    437
  15. Seurustelemasttomuus katkeroittaa!!

Koittakaa oikeesti te monien kanssa seurustelleet ja naimisissa/kihloissa olleet joskus ymmärtää meitä ikisinkkuja jotka
    Sinkut
    22
    433
  16. Minkä takia?

suomi ei ole koskaan sodan jälkeen tähän päivään asti vaatinut suorasanaisesti luovutettuja alueita takaisin? Olen aina
    Karjalan palautus
    2
    422
  17. Tehkää nyt naiset hyvänen aika niitä alotteita...

tekin joskus. Ihmettelen kun kuvan laittamisen jälkeen profiilini käkijämäärä lisääntyi huomattavasti, joka päivä ainaki
    Nettideittailu
    22
    418
  18. Muutto eri osoitteeseen?

Juu olen siis muuttamassa parin kuukauden sisällä kotoa vuokralle ja tiedustelisinkin kun minulla on tuo kannettava tiet
    ADSL- ja DSL-tekniikka
    2
    414
  19. Löytää vain muutaman kanavan??

Moikka. Yritin tänään asentaa digiboxin kautta kanavat kun hommasin oman antennin niin ongelmana on se että digiboxi ei
    Digi-tv
    2
    391
  20. Taidan poistaa treffiprofiilini...

lopullisesti lähiaikoina, ollut jo heinäkuusta 2006 ja yhtään vastausta en ole saanut lukuunottamatta muutamaa riviä jot
    Nettideittailu
    10
    380