Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

567

1. paljastus,ko

Useiden useasti esitettyjen massiivisten painostusten edessä olen vihroin valmis taipumaan ja kertomaan totuuden. Olitte
    60 plus
    5
    132
  2. Joka uniinsa uskoo

Viimeaikoina kun on ollut sellasta luppoaikaa ja olen orotellut josko palstalla pöly laskeutuis. Olen katellut takapihal
    60 plus
    68
    472
  3. Ottaa päähän

Koskahan näkis rehellisen politikon selittämässä tätä kilometriveroa. Sanois ihan suoraan et me pelätään verojen laskua,
    60 plus
    37
    166
  4. Yleensä kierrän mainokset

Tämä tuppas naurattamaan . http://www.youtube.com/watch?v=DT4ikdAS-P0&NR=1
    60 plus
    5
    95
  5. Miks ne ei tajuu?

Olen ihmetelly noit arkeologeja kun ne ei osaa yhristää ruukkujentasankon ja Pääsiäissarten hommia toisiinsa. Ne kivikup
    60 plus
    6
    89
  6. Onko mies kiltti?

Jos ottaa kolmasti ruokaa lisää vaik ei tykkää siitä.
    60 plus
    46
    144
  7. Kumpi parempi

Jäätelölapanen vai ilmaplanktoonia syövä kissa? Noin niinku keksintönä meinaan.
    Ikäryhmät
    16
    104
  8. Lepattava auttaja

Olen illan katsellut kahta suolakynttilää edessäni, kuin likaista lunta tuli sisällään. Valon ja varjon leikki on kaunii
    50 plus
    28
    1129
  9. Lopettakaa kiusaaminen

Nyt kohdistan sanani teollisuuden muotoilijoille. Olin ollut pitkään töissä ja minut komennettiin kauppaan. Rasvatonta m
    50 plus
    10
    193
  10. mustana ja suurena

seisot työmatka tieni vieressä,sateisena syksyisenä päivänä olet musta,talvisena päivänä häikäisevän valkoinen. Kesällä
    50 plus
    15
    174
  11. Välädys näkökentässä

Sateinen pimeä sairaalan piha,katulampun valo välkehtii märässä asfaltissa. Keskellä pihaa tupakkakatos,yksinäinen kumar
    50 plus
    47
    516
  12. Härkäparissa

Miehet tällä osastolla,onko kesästä liian kauan? Keripukkiko vaivaa,kun on niin vaisua kirjoittelua? Toisaalta onhan här
    50 plus
    33
    1146
  13. Mitä teidän mielestä on nerokkuus?

'Minun mielestäni se on kykyä tahdonvoiman avulla muuttua pikkupojaksi.
    50 plus
    54
    1515