Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Iha käytännö esimerkkein voi sanoo et hyvin pelittää.
Jos esim työpaikal reuhot kännipäissäs kaik haukkue ja paiskot ovii lähties.
Se takasin meno onkin aika hankalaa.
Kun teet jokun källin toiselle ja tierät kohteen arvanneen tekijän,mites menet apuu tai muuta pyytämään?
Täst voi selittää kaikenmailman sielunelämii ja tunnontuskia mut nää on helppoi käytännö esimerkei.
02.01.2015 16:41
14.12 on parempi numerosarja,silloin koko luonto unohtaa henkittää.
Karhunkin pihkatappi muuttuu hunajaksi.
13.12.2014 12:10
Kattele ny pikkasen mitä muut kirjottaa, niinku esim lehret ,ettes koko aikaa pahottais toisten mieliä.
13.12.2014 12:08
hunksi
kokiko sun tunteet mahalaskun?
https://www.youtube.com/watch?v=8kwTRvymrBU
13.12.2014 11:57
Eiku nikittömälle ja nikilliselle
27.10.2014 21:55
Hartiavoimin väänsin jo yhrelle nimeä,katotaan kelpaaks.
On kuule vaikee antaa lapselle nimeä,ain on naapurit arvostelemas.
27.10.2014 21:49
Moikka heta
Tuol vannotaan et nikittömälle ei vastata ja toiset tenhottaa et vaan nikittömille vastaillaan,hiljaseks menee palsta.
Onneks olen tämmöne tuppisuu läns suamalainen semmone pulaajan karjalainen.
Onhan hattu pysyny kohillaan tääl tuulises syksys?
27.10.2014 21:47
aatteles ,myt suomi on mailman paras vitsi.
27.10.2014 21:43
Jopas meni vaikeeksi,melkein ku lottoo pelais,varsinainen kuurupiilo seura.
27.10.2014 20:15
Kysytkö minulta sitä et miten ittiäni plussaan?
Ei muuten oo tapana ollut,ne on eri miehet ku hake hyväksyntää.
Mä oon niit ,hyväksy tämmösenä miehiä.
20.08.2014 15:34
Sanoisin et järkyttävän hienosti kirjoitettu ,kaikkien hysteeristen hössöttäjien pitäs toi juttu lukea.
Lapsest välittäminen on eri juttu kuin sen keskipisteenä pitäminen.
Viikolla kattelin fillaroidessa kun ne hysteerikot aiheutti vaarallisen liikenne ruuhkan tuodessaan kullannuppuja kouluun.
Orottelen tässä milloin eka lapsi jää koulun parkkipaikalla auton alle,tuliskohan silloin harkintaa mukaan.
Toinen ärsyttävä asia on niitten mummojen ostamien älykännyjen näpelöinti koulumatkalla,kävelijät ja polkupyöräilijät aivan sokeita ympäristölleen kun tuijotetaan kämmenessä olevaan sateentekijään.
Pitäisköhän alkaa suunittelemaan käsi kypärää kun se järki on käressä eikä päässä.
18.08.2014 10:32
Nitalle.
Ittiään täynnä olevasta hoitajasta pikku tarina.
Sillon ku olin valmistelus pumppuremonttia varten niin tipan sohivat aamulla käteen,puolilta päivin jo lääkärikin sanoi sen pois joutavan.
5 h päästä olin jo kolmasti omalta hoitajalta sen poistoo kysellyt ku pikkasen haittas touhuja,ei ehtinyt nuori neiti,ei millään vaik akvaarios istuskeli.
Ei sen poisto mulle vierasta ollut kun kymmenien laittoa olin vierestä seurannut likan takia.
Otin siteet ja kaik mahrolliset suihku laastarit mukaan ja vessaan ,sieltähän se tuli nätisti ja pikku painamisen jälkeen ei eres tihkunu.
Vuoronsa loppupuolella neiti suvaitsi tulla mun huolii huijentamaan,olisitpa ollut tulkitsemassa sen ilmettä kun kerroin paikalle sattuneen mukavan nukkumatin sen poistaneen.
Olin syylistynyt virheistä suurimpaan mut ei pystynyt toristamaan mun valehtelevan, sain pienen iloni.
17.05.2014 19:16
Välineurheilu vastaan mielikuvitus.
Viimeisinä työ päivinä kun oli noita kovia tuulia vaik aurinko paistoi,niin alko saksan makkaraa tekemään mieli.
Halpakaupasta suomi sankokrilli ja evästä ouron nimisestä myymälästä,oikein karriwurstia.
Suurin firman lumikauha johon renkaat istuimiksi ja eikun krillaamaa,ei tuullut ja aurinko lämmitti karvaisia naamoja,oltiin ihmisiä toisillemme velipojan kanssa.
17.05.2014 19:03
Sanoppa muuta,kuhan tietäs kuka näit typeryyksii väsäilee niin vois sen kännykän työntää jonnekkin,tulis samalla taurit mitattua.
14.05.2014 19:33
Kymmenien kotiinlähtöjen koulimana osaan kuvitella tunteesi,oma tyyny ja sänky ovat mailman parhaita.
Kaikkee hyvää ja pikasta kuntoutumista.
09.04.2014 18:10
Piikkiön kautta saaristoon päin menee susien ikiaikainen vaellusreitti, en tosin välittäis niit pihalla nährä.
Kotikyläs niit parveilee.
01.04.2014 20:48
Kun muutimme Piikkiöön niin ei näkynyt korppeja mut nyt niit lentää parvissa ronkkumassa.
Samoin kettuja ja supikin lyllertää pihan reunalla.
Eläimet lisääntyy tai muuttaa tapojaan.
01.04.2014 20:37
Sit mä olenkin rehellinen ihminen.
01.04.2014 19:27
Näitkö punaista?
23.01.2014 07:00
Mistä nää nimet tulee ?niinku pikku hoo sun kohralla.
Jos meiän tuntema miesnikki nukkus samalla tavalla niin olisko se isohoo?
Vai iso hookana?
Eli ancelille tää
07.01.2014 18:50
14 / 29