Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikees oot siinä et ainakin sen verran pitää pesulla käyrä et jutella kärsii.
Ei se juttu luista jos toisella on hajusta ripset sykkyrällä.
14.05.2011 23:02
No ehän mä tosissani pikkasen vaan säälii kerjään.
Mä olen ain ollu pikkasen takavasemal ja se sopii .
kissat on kivoja ja oma varsinkin.
Kattelin tossa lehrestä et puskaraiskaaja on tuomittu ja tuli mieleen et eikös siel puskassa olevia naisia pelota huurella sieltä.
14.05.2011 22:53
mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
Ton lapasen jo selitinkin mut toi kissa.
Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
Aika visusti olen ollu ?vai mitä.
Mitä sää ole keksiny?
14.05.2011 21:07
Henk koht pirän jäätelölapasta aikas fiksuna ,katos kun ihminen joka haluu rötköttää soffalla jäätelölautasen kanssa.
sehän haluaa syörä herkkuaan pitkin iltaa ja siinä alkaa käsi jäätymään eli tumppu käteen ja syömään.
Säolit kehittäny ajatuksen uurelle tasolle,sun pitäs fiksuna syventyy noihin ostoskärryjen pyöriin niin saatas nekin toimimaan.
14.05.2011 20:52
Eikös joutsenlampi ollut joku sukkahousutanssi nois hienommis piireis.
Eihän täs sit oo härän päivää kun korkee kulttuuriakin saa harrastaa.
Jos siit oikeest lammest puhutaan niin joko kelirikko on teillepäin ehtiny?
Meinaan vaan et ajattelin tuora purjeveneen siihen puoliskooni.
04.05.2011 19:53
Anna periksi ja hoivaa kuumeista viemällä se kauppaan.
Osta valkoinen minäkin ostin.
22.04.2011 19:30
Pitää korjata ei se uusi sijainti olekkaan Virossa päin vaan hinaus jatkuu kuulema riikan puhtiin.
saaraan siihen lahdelmaan nätti saari.
14.04.2011 07:00
Tää ei liity muuhun kuin minuun ja nyt tää nikki menee ,hetkeks huilaamaan
http://www.youtube.com/watch?v=Ij1pyY2bI-8
26.03.2011 20:57
Tää oli niin helppo et tästä ei tuu pisteitä
http://www.youtube.com/watch?v=vKhncgu7npU&feature=related
26.03.2011 20:29
Olin jo ihan unohtanu tän simasuun tosin tairetaan olla jo pikkasen iäkkäitä riekkumaan kuten solisti vakuuttaa.
http://www.youtube.com/watch?v=FFgTEy-ZL5I&feature=related
26.03.2011 20:23
Nyt kun on silmät kuivattu niin mennään saunaan, ja ollaan reteitä.
http://www.youtube.com/watch?v=BKUoX_yi9Pw
26.03.2011 20:18
Mulla on koko keho täynnä sanoja mut ne ei tuu ulos, ei naputa sormet ja siks mä yritän saara teiät vakuuttuneiksi omasta mielentilastani
http://www.youtube.com/watch?v=-7O1zx2377E
26.03.2011 20:15
Kehittämistyöryhmä ,mä haluisin kuulla ketä fiksuja siinä on mukana ja varmaan saavat liksaakin meiän markoista.
Ei tää oo turha ja tarpeeton ajatus tää on järkyttävän tyhmä.
Luodaan vaihtoehto sellaselle pakolle jota ei oo olemassakaan,menin ihan flaatiks kun luin ton älynväläyksen .
Joku haluaa ilmasta työvoimaa jonnekkin.
10.03.2011 06:18
Minullekko sanoit?
Jos niin älä minua sääli en kaipaa ,tehrään kuin lehto tuntemattomassa, kauhee ralli päälle vaan.
On aika surra ja iloita jokainen tekee niin ajallaan nyt on kevät ja aurinko, monesti ainoo hellijäni paistaa kohta täyreltä terältä.
06.03.2011 08:22
Tämähän avaa uusia mielikuvia,kun ruikonperän multakurkku lauloi,oli mopetin sarvessa mallasta.
Eihän sillä ollutkaan pussikaljaa vaan leipäkyrsiä eväänä,heti helpotti kun ei piilomainostettukaan viinaa.
06.03.2011 08:10
Voi armaista lämpöä joka tulvii ikkunasta ,kirkkaan kulta oranssi pallo hehkuu tuolla mäntyjen välissä.
se kertoo ajasta jolloin pitäisi nousta ja mennä öljyn vaihtoon halleille,ihan vielä ei jaksa mutta kohta.
Eilen kun likan tuolia kiskoin niin ei kun persuksilleen polulle, ja niin kuin olen sanonut että omalle pihalle ei kaaruta.
06.03.2011 07:38
hunksi olis jo kertonu kaikille vastaajille onks niitten vastaukset oikeita ja viisaita.
12.02.2011 18:48
Etkö koskaan ole mennyt hermosavuille,ottanut kupin kahvia ajankulukses tai tehnyt voileivän mainoksen aikana.
Ottanut suklaata tai muuta makeaa kun joutilas mieli kaipaa jotain suuhunpantavaa,tempaissut kaljat hatutukseen tai riipaissut kunnon kännin.
Onhan näitä
20.01.2011 18:13
kruunusta oli harmiakin mulle, joten mun puolesta jouti mennäkkin.
Mä oon enemmän pipa miehiä.
Sun tapasi kirjoittaa varsinkin heikompiosasista on monesti niin tyly että vaikeeta siinä on huumoria havaita,mut jokainen tyylillään.
Ei lämmite mansikoita sillä ne on mustakin pikkasen kitkeriä ,ellei tuoreita ole.
Palstassa on parasta vapaus olla tai mennä, hämäävintä on puskaanmenon helppous ja kirjoittaja voi vaikka itte keskustella ittensä kanssa mua ei haittaa vaik sama kirjoittaja olis useamman nikin kans juttelemassa mulle.
Ajatukset ja kielen rikkaus on mulle tärkeitä.
20.01.2011 18:10
Vai palstatuttuja?
Sun mainintas ystävyydestä on aiheuttanut vakavia tunnetiloja kirjoittajien keskuuressa ja jopa mulle on soviteltu sun kruunuasi.
20.01.2011 17:49
23 / 29