Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
enemmän suolaa lauloi fakiiri Gromblom joskus tv:ssä.
Pikainen apu suonenvetoon on pikkulusikallinen suolaa kahvikupilliseen vettä. Kamalan makuista on juoda, mutta auttaa heti.
Crampiton-tabletit reseptillä auttavat myös, mutta ovat kuulemma vähän niin kuin huume, ettei lääkärit niitä oikein suosittele.
Siksi varmaan ovatkin reseptillä.
25.04.2007 08:19
Reissu tuli tehtyä ja hyvillä mielin tulin kotiin. Silmät on taas kunnossa, lasit kun vielä saisi.
Kyllä näkee kesän tulon, kun tietyöt olivat käynnissä ja letkassa kiltisti köröteltiin.
Huomaa tehneensä kaupunkireissun, kun on ihan naatti, ei kunnon työpäivä väsytä lainkaan niin paljon.
Siiderit on nautittu, kiitos seurasta ja hyvää yötä!
24.04.2007 21:17
Ei haukkuva koira haavaa tee.
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Sitä kuusta kuuleminen,
jonka juurella asunto.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Huoleton on hevoseton poika.
24.04.2007 20:45
että täällä on uunijuustoa, täytyipä tulla maistamaan... Onko ihan ternimaidosta tehtyä?
Se on harvinaista herkkua.
Onko kukaan tehnyt maitojauheesta, millaista tulee?
Olen ajatellut, että pitäisi joskus kokeilla...
Onnea taas uuteen pirttiin - aina on yhtä viihtyisää.
24.04.2007 19:20
Kai se joka päiväinen säätila pitäisi antaa,
mutta se tuli jo tuossa KristaTeen kirjoituksessa.
Tervetuloa Pelle Peloton taas ihmisten ilmoille, muisti on ruvennut jo pätkimään sinultakin, kun et muista käyntejäsi Pystybaari kakkosessa...
Haitanneeko tuo mitään...
Minä alan hankkiutua kaupunkireissulle (sairaala käynti, ei paljon shoppailla!) ja toivottelen teille hyvät päivn jatkot!
24.04.2007 10:04
Aamu on iltaa viisaampi.
Aamun virkku, illan torkku,
se tapa talon pitää.
Illan virkku ja aamun torkku,
se tapa talon hävittää.
Joka kuuseen kurkottaa
se katajaan kapsahtaa.
Vanhassa vara parempi.
Herran pelko on viisauden alku.
Moni kakku päältä kaunis,
vaan on silkkoa sisältä.
Ei kukkoka käskien laula.
Auta miestä mäessä,
älä mäen alla.
Äänellään se variskin laulaa.
Ei ole koiraa karvoihin katsomista.
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
24.04.2007 09:43
kortit ovat mulle myös niitä viime hetken kortteja, löytyy sieltä niitä muuten vaan korttejakin.
Olen vielä vähän avuton tämän koneen kanssa, olen sen varmaan monta kertaa sanonut, niin kerran kun lähetin sähköistä korttia, niitä meni ainakin viisi kappaletta - onneksi oli oma sisko kyseessä.
Olipahan jotain hauskaa mun kustannuksellani.
23.04.2007 20:38
päivän on vihmonut vettä ja ollut niin harmaata - masentavaa!
Huomenna pitäisi mennä Poriin ja olishan se kivampi ajella, jos hiukan sää kirkastuisi.
Jos nyt ottaisi kuuman rommitotin Olivialta, ehkä se piristäisi!
23.04.2007 20:26
puolin ja toisin, se on ihan selvä.
Pojan perhe asuu kiven heiton päässä, joten se on luonnollista.
Tuo kuuluuko sana kuullostaa vähän pakon omaiselta, en itse käyttäisi sitä, vapaaehtoista ovat auttamiset, jos ei sovi niin sitten keksitään jotain muuta.
23.04.2007 20:21
kaikennäköisiä kortteja, olen oikea korttifriikki.
Lähetän nimi- ja syntymäpäiväkortteja, ystävänpäiväkortteja, pääsiäiskorttejakin muutaman ja joulukortteja kasakaupalla ja sitten vielä muuten vaan kortteja. Ostan aina kun löydän kivoja kortteja ja lähettelen kun tuntuu jollekin sopivalta.
Tulee kortteja tänne päinkin, mutta paljon lähetellään tekstiviestejä, mutta ne ovat niin persoonattomia, itse lähetän, jos jää viime tippaan muistaminen, mitä tapahtuu valitettavan usein.
Yhtään Yrjöä ei kuulu tuttavapiiriin eikä Jyrkiäkään - onnea kaikille kyseiset nimet omistaville menkööt näin yhteisesti!
23.04.2007 20:11
uudelle baarille, hyvin tuntuu kannattavan, kun ilmaisia kierroksia emäntä tarjoilee.
Ei nyt tarkene edes ajatella mitään terasseja, niin on sateista ja ankeaa. Tamarix tietysti nauttii helteistä, minä en kaipaa noin lämmintä, runsas parikymmentä riittäisi, kärsin helteistä.
Olen sanonut, että talvipakkasella voi aina lisätä vaatetta, että tarkenee, mutta loputtomiin ei voi vähentää!
Jokohan tähän aikaan ottaisi....ei sentään....
vaikka ilmainenkin olisi....otan vain kahvin, kiitos.
Hyvää jatkoa "pystylle"!
23.04.2007 16:12
Istuin kansakoulussa koko seitsemän vuotta ja vielä kahdeksannenkin jatkokouluvuoden saman tytön vieressä.
Kotiemme väliä oli kilometrin verran ja useimmin sekin yhdessä kuljettiin.
Nyt ajatellen hän oli oikein pirullinen, sillä tämän tästä hän oli jostain kiukkuinen, etten edes syytä tiedä, mutta sitten taas oltiin ystäviä - annoin aina kaikki periksi.
Joskus ollessani jonkun toisen kanssa hän kyllä lopetti sen hyvin äkkiä. Kuitenkin oltiin - enään en sanoisi ystäviä - mutta kavereita koulun jälkeenkin kunnes hän meni naimisiin ja minä olin maailmalla, joten pikkuhiljaa kaikki loppui, en edes tiedä missä hän on nykyisin.
Joskus tulee mieleen vieläkin, että olisi kiva tavata, edellisestä kerrasta on yli neljäkymmentä vuotta.
Olen joitain nuoruusajan ystäviä hakenut esille, yhden kanssa soitellaan ja toisen kanssa jopa kirjoitellaan kirjeitä kuten ennenvanhaan - aiheet vaan ovat muuttuneet.
Oletteko huomanneet että "vanhemmiten" tulee usein muisteltua lapsuutta ja nuoruutta, sitä huolettomuutta?
23.04.2007 16:00
vaan minun puolestani - eihän tässä millään pysty montaa baaria pystyssä pitämään.
Kai etusivulla vielä tavataan?
22.04.2007 21:00
sinä ole huomannut, että meillä on ollut tähänkin asti salakapakka nurkan takana!
Tervemenoa vain jazzareille, en kadehdi - vuonna -59 ehkä, jos olisin kuullut jonkun menevän Linnanmäelle. Eihän silloin untakaan nähnyt, että pääsisi sinne.
Olin muuten sen kesän Ahvenanmaalla kesäpiikana.
22.04.2007 19:31
kun sinäkin löysit tänne nurkan valtaajien joukkoon!
22.04.2007 11:42
Nyt se sitten tupsahti jo seuraavakin "pysty" nurkan taakse. Kannataako tätä enää yrittää pystyssä näin kaukana?
Paljon tähänkin vielä kirjoiteltiin, Oliviakin sai täällä rauhassa itkeä
Onneksi sai sen lipun Paulin konserttiin ja on niin onnellinen!
22.04.2007 10:35
Siellä missä olen käynyt rippikouluni on tapana kokoontua viidenkymmenen vuoden päästä.
Toivon hartaasti, että ensi kesänä joku sen järjestäisi, joskus on jäänyt väliin järjestäjien puutteessa.
Itse olen pois paikkakunnalta, mutta onhan niistä yli kuudestakymmenestä sinnekin joku jäänyt.
Mielestäni olisi ihan mielenkiintoista tavata, kun monen kanssa oltiin pitkään kavereita ja kirjoiteltiin, sitten vain on kaikki pikuhiljaa jääneet.
Sekin on valitettavaa, että kirjeen kirjoitukset ovat jääneet, oli se kivaa saada kirjeitä.
22.04.2007 10:29
eroa, kyllä aika aina tekee tehtävänsä. Ihan totta!
Itselläni ainakin on esim. polvet aivan sökö, kaipaan aikaa jolloin vielä voi mennä polvilleen tai kyykkyyn, nyt ei pääse ylös ilman nosturia.
Eihän nyt kaikilla näin, mutta kerroin kuitenkin.
Joku kirjoitti siitä humpasta - se on tosi.
Täällä esim. siinä toivekonserttiketjussa oli musiikki meikäläiselle melkein "hebreaa", silloin kun me oltiin nuoria ei ollut kuin Anka ja Elvis, sitten tuli pikkuhiljaa muitakin.
Kotimainen musiiki oli kuitenkin enemmän kuunneltua ainakin mulla maalaislikalla.
Niin ja vielä omalta kohdaltani, olin aivan paniikissa, kun täytin 60v. - ajattelin, että seitsemännelle kymmenelle mennään - melkein maailmanloppu. On se elämä kuitenkin suht. koht. samanlaisena jatkunut, ellei niitä kolotuksia huomioi.
On sitä elämää vielä tällä vuosikymmenelläkin!
22.04.2007 10:04
Eikö sanota, että mies on perheen pää, mutta nainen on se joka pään kääntää?
Vai miten se oli?
22.04.2007 09:40
Pystybaari ykkössivulle vielä tupsahti, kun jo oli nurkan takana tämäkin.
Vallan yllättäin oli sinne loikannut.
Onko joku ketju lähtenyt?
Paljon olikin illalla tullut aloituksia.
Ja sitten säätilanne. Kaunis päivä tulossa , toivottavasti lumisateet on jo menneen talven lumia!
22.04.2007 09:37
121 / 123