Vapaa kuvaus

Originaali-mikon rinnakkaistunnus, mutta unohdin tuon alkuperäisen salasanan 2000-luvun alussa eikä suomi24 suostu sitä palauttamaan tämän sähköpostiosoitteeseenkaan. Mutta siis sirkuksen ajoista ollaan pyöritty täällä, lähinnä keskusteluissa. En hae seuraa. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

41

Kommenttia

238

1. Ole hyvä itsellesi

Harvoin olen niin samaa mieltä kuin tiistain helsingin Sanomien pääkirjoittaja. Lukekaapa tämä, ei ole pitkä juttu (http
    Enontekiö
    2
    200
  2. Järkeä kirjoitteluun

Kirjoitin tämän aluperin Pellolaisten huviksi, mutta näyttää että täällä on vielä hurjempia juttuja keskusteluissa. Muis
    Ylitornio
    6
    191
  3. Väärinkäsityksien välttämiseksi

Eli kunnassa ajankohtaisena olevan, johtaja-Mikon ja minun välillä ei ole mitään yhteistä. Olen kerran hänet jossain tav
    Enontekiö
    4
    180
  4. Järkeä kirjoituksiin

Kirjoitin allaolevan toisen kunnan palstalle jokin aika sitten, mutta näyttää täällä omassa kunnassakin olevan ajankohta
    Muonio
    1
    176
  5. MAKSUEHDOT YKSITYISELLE

Tuossa aiemmin alkaneessa ketjussa keskustelu levähti paljolti siihen, mikä on tukkurin tai rahoitusyhtiön maksuehdot, l
    Yrittäjyys
    2
    169
  6. Mihin valittaa tuomarivirheestä?

Kun ottelussa tapahtuu selvä tuomarivirhe, huomaamatta jäänyt paitsio, josta avulla tulee ottelun voittomaali, tuntee hä
    Yleistä jalkapallosta
    4
    159
  7. pohjoismyrskylle ja muille : ITSETUTKISKELUA

Kun ihminen innostuu jostain, hän usein kaventaa ajatusmaailmaansa. Tällä palstalla on nyt aikamoinen hulabaloo. Mielest
    Enontekiö
    4
    150
  8. Työtä tarjolla

Oletko ammatti-ihminen alallasi? Osaat, tiedät ja sinulla on taitoa. Onko taloutesi kunnossa? Asuntolainaa saa olla, m
    Työn hakeminen
    2
    141
  9. Syksyn ajatuksia

Niin se syksy tulla pihuuttaa. Ei mulla mithään tärkeää ole, mutta ko muuten soopaa vain jauhethan niin mie pistän omiak
    Enontekiö
    7
    139
  10. Onko NWO (uusi maailmanjärjestys) edes salaliitto ?

Kun suurin osa poliitikoista, Niinistökin A-talkissa, puhui että uusi maailmanjärjestys on täällä, niin onko tämä enää s
    Salaliittoteoria
    1
    133
  11. Mikä suojatuin Linux

Tässä jokin aika sitten jossain vilahti linux-juttu, jossa kerrottiin että kaikki prosessit ajetaan erillisinä, vähän ku
    Yleistä Linuxista
    5
    130
  12. Etumaksu kiinalaisille?

Törmäsinpä tässä vapun aikaan uuteen ilmiöön, eli etumaksuun Kiinalaisen toimittajan osalta. Eli jo pari vuotta on minul
    Yrittäjyys
    2
    112
  13. Kannattaako seiniin investoida?

Tämä on vähän jaarittelukysymys, joten jos etsit jotain tärkeää, voit jättää tämän lukematta. Eli omat tilat vai vuokra
    Yrittäjyys
    4
    107
  14. Väyrynen ehdokkaaksi

Niin. Kyllähän se olisi hieno juttu Paavolle päästä presidentiksi pitkän uran huipennuksi. Enkä minä sitä vastusta, ihan
    Vaalit
    12
    101
  15. Linuxin madot

Monessa ketjussa yritetään mollata Linuxin eri versioita ja nyt suuri huuto on näistä viruksista, tai oikeastaan ne eivä
    Yleistä Linuxista
    0
    94
  16. Torju puhelinmyynti-kusetus

Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta A
    Yrittäjyys
    3
    92
  17. Kovaa tekstiä Jumalan suuhun

Törmäsin tuolla netissä yhteen amerikkalaisvideoon, joka oli suomeksi tekstitetty. Pääosa on tuttua saarnaa, mutta tässä
    Yleistä uskonnosta
    16
    68
  18. Kauppatorille la ja su , loistava tapahtuma

Tulkaa kaikki kauppatorille, hieno tilaisuus alkamassa. Iltapäivällä vielä porokisat ja huomenna oli päivällä potkurikis
    Oulu
    2
    67
  19. Ratistä kärähtäneet pois koulukuljetuksista

Siirsin tämän tekstin tuolta erään kunnan sivuilta tänne, kun on yleisempikin asia. Kuljetuksia, joissa on alaikäisiä t
    Yleistä liikenteestä
    3
    62
  20. KUNTAVAALIT LOPETETTAVA, VALTUUSTOT LAKKAUTETTAVA

Kuntavaalit ovat kallista hupia. Siinä paikalliset julkkikset pääsevät pätemään ja tavalliselle kansalaiselle tulee miel
    Vaalit
    4
    58