Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. APUA! Tyttö kadulla kaupungin kadonnut

"Sä tyttö kadulla Helsingin sun kerran kohtasin. Sun silmäs vilkkuivat, naurain ilkkuivat, kuitenkin kutsuivat" Nämä s
    70 plus
    320
    13453
  2. Ronkelireki?

Tapaninpäivästä tuli mieleeni reki. Nuorena poikana kuulin sanan ronkelireki. Mielestäni se oli sellainen parireki, joi
    70 plus
    38
    5637
  3. Vaihdetaan mielipiteitä

Olisiko aika keskustella mitä näille palstoille kirjoittaa, on aivan surkeaa kun keskustelun aiheet pilataan törkeyksill
    70 plus
    100
    5185
  4. Tarvitaanko EU:ta?

Suomi ratifioi uudistussopimuksen eilen eduskunnassa. Irlanti äänestää tänään kansanäänestyksessä ja voi yksin kaataa k
    70 plus
    59
    1977
  5. Kysely Oinas-N:lle

Voisitko selittää mistä johtuu, että rekisteröidyt nikit "varastetaan"? Usein on käynyt niin, että olen kirjautunut sis
    Ikäryhmät
    3
    1187
  6. Kuka palstan kunkku?

Ruuneperi Joopel ja Maalaismies ovat juuri ennen minua kukin kirjoittanut viisi aloitetta. Kukahan on tehnyt parhaat alo
    70 plus
    15
    1183
  7. Kuljin ohi vehnäpellon laitaa, joo joo...

Olen viikottain kulkenut autolla erään kartanon viljapeltojen ohi, ihmetellyt miksi vehnäpelto on edelleen puimati. Syks
    70 plus
    29
    1149
  8. Mihin eläkerahasi riittää!

Olemme saaneet eläkemaksajaltamme tiedon paljonko eläke nousee. Kohdallani nousu on 1,35% Viime vuonna 0,26% joten pakk
    70 plus
    29
    730
  9. Kysymys palstan serifille

Miksi täällä palstalla on 10 kahvipirttiä? Valvotko vielä eri aloitusten kirjoituksia? Onko ylläpidon uudistukset jo va
    70 plus
    26
    441
  10. Uutisia! Uutisia!

Tekstiteeveen mukaan joka sadas täysi-ikäinen Usan kansalainen on vankilassa. Jos siellä vietetään karkauspäivää, on pol
    70 plus
    6
    413
  11. Biopolttoaineko ratkaisu väestön kasvun hillitsemiseen?

Onko oikein että ravinnoksi käytettävistä viljelykasveista tehdään biopolttoaineita? Lähes puolet maapallon väestöstä k
    70 plus
    9
    378
  12. Huhu liikkeellä?

Oletteko kuulleet huhun, että Venäjä olisi jäähdyttänyt ilmatilan.
    Ikäryhmät
    15
    298
  13. Missä vika

Olen eilen ja tänään yrittänyt osallistua keskusteluun, mihinkään en pääse, vaikka rekattuna painan vastaa kohtaan, mitä
    70 plus
    18
    129
  14. Ylläpito huom.

Miten on mahdollista, että tämä uskonsoturi skodofelicia pääsee minäsivulleni, vaikka olen hänet monta kertaa torjunnut.
    70 plus
    23
    127
  15. Onko totta, onko ylläpito valinnut Fundsijan Luotsiksi.

Ihmettelen miksei ylläpito ole ilmoittanut tästä valinnasta. Kyllähän 70 palsta jonkun "seriffin" tarvii. Sekainen
    70 plus
    17
    95
  16. Minä sivun uutta, on aivan sekaisin.

Kun kirjaudun sisään tuo sivusto on aivan vanhaa, jos kurkkaan muuten vain sinne ilman kirjautumista silloin siellä on a
    70 plus
    3
    73
  17. Iita isottelee

Itse nosti vanhan pirtin ja ihmettelee miten kummassa 2008 kahvipirtti voi kummitella. Kaikkea sitä tapahtuu, 2008 jutu
    70 plus
    2
    55