Vapaa kuvaus

Olen rauhallinen,romanttinen ja luotettava sekä pidän tilannekomiikasta. Tykkään ihan perus asioista eli hyvästä ruuasta, kirppiksillä käynneistä tai vaikka ihan ikkuna ostoksilla käynti ja sit vaik nakkarille. Naisella vois olla muodot oikeis kohis eli en hae mitään miss Suomea. Sit tietysti voisit olla luotettava,hellä ja nauravainen. Olen yhden naisen mies. Ps. Olis kiva saada kävely seuraa luontoon kun ei tule oikein yksin lähettyä. Jos siitä kehkeytys jotain vakavampaa niin en laita yhtään hanttiin. Suosikkibändit/artistit: Finlanders, Yö, Yölintu, Modern Talking, Jorma Kääriäinen, Topi Sorsakoski...... Suosikkileffat: Coctail, James Bondin leffat, mies ja alaston ase Vapaa-aikanani: Vetouistelua, keilailua, kävelyä, pilkintä Katson tv:stä mieluiten: Uutisvuoto, Salkkarit, Pekko ja massahurmaaja, Futista, Nätti Nakuna ohjelma Kotieläimet: allerginen kissoille En pidä: Auton ikkunoiden raaputtamisesta, aamuherätykset, Käärmeet, nalkuttajista Parhaat matkakohteet: Vääksy Ruoka & juoma: Lihapullat muussilla kastike, omatekonen pizza, uudet perunat paistettu kuha, punaviini, kossusekotukset Linkit: http://Kalassaa.net Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Lahden ammattikoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Työskentelen: Työtön Ase tai siviilipalvelus: Hennalassa palvelin aikoinaan Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Messenger: jarilie@netti.fi Hakusanat: kalastus, mökkeily, sauna, seksi, rakkaus, parisuhde, sinkku, kesä, aurinko, valssi

Aloituksia

2

Kommenttia

62

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. No täs on ainakin yksi mies joka on miettinyt noita samoja asioita monta kertaa eron jälkeen. Erosta on kulunut jo 3 vuotta eikä mukavaa kumppania ole vaan löytynyt etsinnöistä huolimatta. Itse olen ajatellut sitä et mistähän sitä minua oikein rankaistaan kun sitä mukavaa naista ei ole löytynyt vaikka omasta mielestäni en ole ihan rumimmasta päästä. Töissäkin kysyin eräältä naiselta et jos olisin ehdotellut jotain vakavaa pikkujouluissa niin hän olisi kuulemma nauranut minulle. Tuo lause hieman kirpaisi sisintäni. Tosin tuo nainen ei nyt ihan vastaa mun ihanne kumppania mut kuitenkin.
    Nuorempana sitä ajatteli et sit kun mulla ja mun parhaalla kaverilla on naiset vierellä niin sit pidetään yhteisiä saunailtoja tai viini/juusto kestejä mutta, nuo eivät ole oikein toteutuneet. Kyllähän nuo jutut toteutu avioliitossa vähän aikaa kunnes kaverit rupes huomaamaan millainen exäni oli. Exäni oli narsisti luonteeltaan sekä ADHD joten kemut jäi loppu ajasta pitämättä. Minut on aina jätetty ja tiedän yhden syynkin eli en voi saada lapsia ollenkaan. Nyt minä jätin exäni koska olin henkisesti ihan loppu ja ajattelin et kyllähän minä vielä löydän jonkun mukavamman naisen jonka kanssa voin elää elämäni loppuun saakka miettimättä jokaista sanomaani sanaa erikseen. Olla siis oma rento itseni.
    Täytyy myöntää kyllähän se on rankkaa tulla töistä kotiin kun ei siellä ole ketään vastassa ja illalla painua yksin nukkumaan. Onneksi tuo työ on palannut elämääni takaisin yli vuoden tauon jälkeen joten joku asia on sentään hyvin. Tosin täytyy mainita et rankkaahan se töihin palaaminen on ollut kun kaikki nikamat eivät ole oikein tykänneet kehossani tuosta työn teosta mut sisulla on menty eteenpäin. Kyl sitä on kaivannut toista ihmistä monta kertaa kun on palannut töistä ja roppa on huutanut toisen ihmisen kosketusta vaikka vaan Ice Powerin levitykseen tai pitämään hyvänä.
    Juu ei mullakaan ole muutosta tähän olotilaan näkyvissä vaik ainahan sitä toivoo et kunpa tapais vaik töis jonkun mukavan naisen ja hänkin kiinnostuis musta sellasena ku oon mut niinhän ei käy kun paremmilla ihmisillä tai elokuvissa. Kuolemaa en ole miettinyt enää pitkään aikaan kun nyt on eka kertaa sellainen työ josta olen aina haaveillut eli työ on sama kuin harrastukseni. Harrastan kesällä vetouistelua ja talvella pilkkimistä. Tähän lopuksi hieman valaisen tota naismakuani eli seksin kanssa sillä ei ole hirveästi tekemistä jos sanon pitäväni hieman muodokkaammista naisista. UGH olen taas puhunut.
  2. Olen 43v. mies ja olen täällä hakenut seuraa noin 3 vuotta eli sen verran on erosta kuulunut aikaa, mutta laihoin tuloksin. En kiertele enää baareis ja ravintoloissa koska se ei tunnu enää mun jutulta ja on toi verenpaine lääkityskin olemassa. Se ei tietysti tarkoita sitä et olisin absolutisti vaan hyvässä seurassa+ hyvän ruuan kanssa voin nauttia muutaman lasillisen viiniä tai saunan yhteydessä yhteydessä oluen.
    Tuosta ulkonäöstä täytyy sanoa et se on sellainen miksi se on luotu kullekkin ihmiselle. Olen omaan pärstääni tyytyväinen vaikka se ei näytäkkään Richart Gereltä :). Nuo kriteerit ovat ainakin minulle muodostuneet sen perusteella mitä olen kokenut ollessani suhteessa naisen kanssa. Tosin täytyy sanoa et ne mun kaikki kriteerit eivät ole veteen piirrettyjä viivoja.
    Olishan se kiva viel rakastua oikein kunnolla naiseen ja viettää aikaa yhessä esim. kesäsin käydä markkinoilla,leffassa käydä,kirppiksillä käydä tai ulkona syömässä ja sieltä vaik tanssahteleen :).
    Tuohon harrastus juttuun pitää viel antaa kommentti et mun harrastukseni ovat myös sellaisia et eipä siel paljon näy naisia eli harrastan kesäsin vetouistelua ja talvisin käyn pilkillä jos jäät ovat hyväs kunnossa.
    Ai niin olen myöskin työelämässä toistaiseksi mut ens vuosi on vielä arvoitus. Toivottavasti olis töitä myös ens vuonna niin vois ruveta harkitsemaan unelmien toteuttamista. Olen täl hetkellä sellaisessa työssä mihin olen tähdännyt monet vuodet eli voin yhdistää työn ja harrastuksen joten on ihan unelma duuni mutta se ihana mukava ja muodokaskin nainen vain puuttuu.
  3. Juu tarkoitan etten koskaan voi saada lapsia vaikka niistä pidänkin. Olen elänyt tämän tiedon kanssa yli 20 vuotta mut, välillä toivoin ettei se pitäiskään paikkansa vaik sen tiedon kertoikin lääkäri. On mul ollut muutamia naisia joille se on aluksi käynyt etten voi saada lapsia mut sit kun aikaa on mennyt niin sit nainen onkin muuttanut mielensä ja näin suhe on sitten loppunut.