Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu selväksi tuli kyllä illan realityn myötä että Timo on paljon valmiimpi kuin Kathy. Kathy vain ei päästä tilannetta etenemään, vaan pitää tiukkaa linjaa.
20.10.2005 23:21
Lasken vain feikkiviestiksi myös sellaiset joissa tarkoituksella annetaan ymmärtää toista kuin mitä muka tarkoitetaan. Olisit vain heti reilusti laittanut viestiin tuon maininnan rintsikoiden pukemisesta, ja keskihakaseen kiinnittämisestä.
20.10.2005 23:15
Silti olen kuitenkin samaa mieltä Mikan kanssa siitä miten tehtävä on ymmärretty. Siis että pointi tehtävässä oli "kädettömyys" jolloin mitään ei saanut tehdä omilla käsillä. Vähän turhaa dramatiikan hakemista tuollainen että jos tuosta yksittäisestä tapahtumasta koko tehtävä hylätään. Mielummin olisi ollut yhtenäinen linja aikaisempiin tehtäviin ja olisi vain laitettu rangaistus parille.
20.10.2005 23:11
Kaikki likaiset yksityiskohdat tulevat varmasti raportoiduksi ilman minun myötävaikutusta. Minä vain pyrin tarkistamaan niiden aitouden. Sulla olisi kyllä tarkistamisen varaa noissa kirjoituksissasi.
20.10.2005 16:23
Ihan sama kuka kirjoittanut. Jos esität faktana tietoa joka ei pidä paikkaansa se poistetaan. Jos sinulle on vastailtu ketjuissa törkeästi ilmoita niistä asiattomina niin asia tarkistetaan.
20.10.2005 16:07
Juu sun viestejä lähti just aika liiuta.. Lopeta toi leikkisaarnaaminen
20.10.2005 16:05
Perjantain realityssä sen varmasti kertovat ja näyttävät. Hieman yllättävää jos syy on ainoastaan se että Tiina otti pukiessaan rukkaset pois.
20.10.2005 16:03
Ihmeellistä lokaamista taas tämäkin viesti. Jos sulla on esim kuva alastomasta Timosta joka kiihkeästi suutelee jotakin miestä, niin siitä voisi tollasta arvella. Rahoiksi lyöt sellasella kuvalla jos lehdille annat. Mutta eipä sulla sellasta kuvaa taida olla...
20.10.2005 15:27
Ei nyt varsinaisesti voi fanituksesta puhua, mutta mielelläni näkisin Minnan finaalissa.
20.10.2005 15:22
Varmaan satakunta viestiä just dellasin. Kyllä huomaa että koulujen syysloma alko.
20.10.2005 03:15
Aika pieneltä tuntuu tämä meikäläinen potti tuon rinnalla.
Jos ja kun tulee Suomen BB-06 on potti varmasti jo isompi. Veikkaisin että tuolloin taistellaan tuplamäärästä.
19.10.2005 15:19
Juu nolo kömmähdys, mutta sitten sen vastaus jota olin kirjoittamassa kun möhlin:
Hieno idea, tosin vain formaatti ei salli tietoja ulkomaailmasta (ellei ole omainen kuollut, tai vakavasti sairastunut). Kuvaan kuuluu että että ollaan epätietoisia millä mielellä talon ulkopuolella ollaan.
Mutta Minna voi toki lähettää synttäritoivotuksia lapsilleen vaikka pk-huoneesta jos haluaa sen tehdä yksityisesti, tai sitten olisi hienoa jos koko joukko lähettäisi yhdessä kimpassa, niinkuin muistaakseni Antin äidille lähetettiin joskus alussa. Uskon että jotain tällaista näämme :)
19.10.2005 15:13
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/4355434.stm
19.10.2005 14:10
Toi on minusta jo vähä liikaa. Tiedä sitten miten tuo on hoidettu kun ei tuo Hollannin kieli oikein taivu, mutta että viimeisillään raskaana taloon niin ei ole kyllä minusta hyvä idea.
19.10.2005 13:00
Kymmenen minuuttia aikasemmin teit samasta aiheesta aloituksen ja nyt taas. Sinua taitaa tämä aihe kiinnostavan aika lailla?
19.10.2005 12:53
Tässäpä taas kirjoitus jota pidempään jäin miettimään poistanko sen. Kirjoitus menee jossain mielipiteen ja mustamaalaavan herjauksen välimaastossa. Esim Minnalla Ei ole pahoja neurooseja niin kuin kirjoittaja esittää, eikä hänen olemuksensa ole mitenkään sen järkyttävämpi kuin muidenkaan talon naisten. Antin pöksyihin haluamisesta olen eri mieltä.
Päätin nyt sitten jättää tämän kirjoituksen koska otsikko sentään on suht maltillinen, ja tässä on jaksettu edes vähän perustella näitä väitteitä. Ymärretään siis että tämä on mielipide, ja menköön tämä sellaisesta "kiivaasta keskustelusta" tällä kertaa.
19.10.2005 12:47
Tehtävänannossa selkeästi selkeästi annetaan ymmärtää että mitään ei saa tehdä itse, eli se on tehtävä, ei varsinaisesti se että pidetään rukkasia kädessä. Sitä paitsi jokaisessa tehtävässä on ylensä tietty marginaali virheiden osalle. Leffakysymyksissäkin oli kaksi väärää vastausta ja silti tehtävä onnistui.
19.10.2005 12:21
En muista ovatko edes olleet vielä suorassa lähetyksessä mukana, mutta ei ainakaan pudotuspäivänä kun ei Minna ole vielä ollut pudotusuhan alla. Jos ja kun Minna nimetyksi joutuu niin olen varma että koko joukko on iloisina studiossa ja naureskellen vastaavat Kakon kysymyksiin. Ihan turhaa hommaa täälä provota että millään tuollaisella mitä talossa on tapahtunut olisi vaikutusta miessuhteisiin.
19.10.2005 12:01
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011281338
19.10.2005 11:49
Itse olen oikeastaan kokoajan ollut sitä mieltä että Terhi on suht ok. Mielestäni hän on kokoajan eniten pelannut peliä, ja onnistunut välttämään nimeämisäänet. Itse pidän Terhiä suht neutraalina asukkaana, joka aktiivisesti pyrkii yhteistyöhön. Terhi tuo epäkohtia esille ja pyrkii niitä poistamaan.
Tiina sen sijaan on menettänyt pisteitä minun silmissä. Varsinkin Syyssato-tehtävän takia. Minun mielestä hän oli koko jupakan syypää. Ja nyt on ollut pikkumaisia piirteitä jotka ärsyttävät minua.
18.10.2005 23:46
53 / 61