Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Minä olen vihainen.

Minä olen vihainen itselleni, koska olen loukannut hölösuullani lähimmäisiäni. Nyt olen päättänyt olla hiljaa omissa olo
    70 plus
    15
    145
  2. Omaakin vastuuta pitäisi olla.

Jyväskylässä meni lapsi väärälle äidille ja äiti syyttää sairaalaa. Ihan oikein, mutta miksi hän ei tarkastanut sitä ra
    70 plus
    20
    144
  3. Loppuukohan puunjalostus

Kun ydinvoimaloiden lupien vastapainoksi tehtiin tuo risuenergialaki, niin sen vaikutuksesta energiapuusta saa tuettuna
    70 plus
    7
    143
  4. Syö särkee, se kasvattaa järkee.

Kaikki me, ainakin sisämaassa lapsuutemme viettäneet, olemme saaneet nauttia särkikaloista valmistettujen aterioiden mau
    70 plus
    10
    141
  5. Huvittavaa, mutta totta....

Ilmaisesta terveyskekuspalvelusta on kuusi kymmenestä sitä mieltä, (jonkin tutkimuksen mukaan), että ilmaiset terveysk
    Ikäryhmät
    27
    141
  6. Voi meitä vanhuksia ja meidän omaisia.

Vain kolme kertaa viikossa p-lle, valittaa eräs omainen vanhusten hoidosta ja laitos vastaa, että menkööt vaikka kymmene
    70 plus
    10
    141
  7. Teini

Teini on 13-19 vuotias nuori jne. Suomessa teiniyden kulta-aika sijoittui 50-60 luvuille. Silloin olivat teinkunnat voim
    70 plus
    1
    138
  8. Suojatyöläiset

Kun silloin kauanaikaa sitten opiskellessa selviteltiin kuka on juridisesti vastuussa omista virheistään yrityksen tomin
    70 plus
    0
    138
  9. Tervetuloa

meidän aikuisten kerhoon Raimo "Höyry" Häyrynen. Täytät tänään 70v. Puhua papatit parhaimmillasi 440 sanaa minuutissa. Y
    70 plus
    1
    138
  10. Vilkas päivä, mutta hiljenee jo

Istun edelleen seinän vieressä. Moneskohan kahvikupillinen on jo menossa. Keskustelun sorina on vaiennut huomattavasti p
    70 plus
    0
    137
  11. Markettien kassahenkilöraukat

Sikainfluenssa-aalto lähestyy. Markettien kassatyöläiset ovat suoraan enemmän tai vähemmän sairaiden asiakkaiden hengity
    70 plus
    5
    137
  12. Gromosomikarvat

Mikähän se panee nuo muutamat karvat kasvoissa kasvamaan yhtä äkkiä pitkiksi kuin mitkä? Eikä ongelma ole pelkästään me
    70 plus
    16
    136
  13. Kyllä Audista on vaikea luopua,

vaikka se olisi velaksikin ostettu. Tuo merkki oli vain esimerkiksi otettu, kyllähän noita kalliiksi tunnistettuja autoj
    70 plus
    39
    136
  14. Pienet vesi-insinöörit

Menin lasten kanssa ulos. "Ukki, kiivetään tuonne kalliolle, sieltä näkee hyvin ja siellä on lähde ja joki." Kiivettiin
    Ikäryhmät
    0
    135
  15. Sikapyssy Suomenlinnaan

Tuo sikainfulenssainen risteilijä on palaamassa Helsinkiin. Pitäisikö Suomenlinna valjastaa entiseen käyttöön uusilla t
    70 plus
    2
    135
  16. Poliittinen jakomielitauti

Katselin tuon Jälkiviisaat-ohjelman. Siellä puhuttiin PM:n verojutuista. Tänään päätetään hallituksessa näin ja huomenn
    70 plus
    5
    135
  17. Joko alkoi Persujen jakaantuminen?

Kun Soini joutui kääntämään takkinsa tuossa Portugali-jutussa, niin Persujen jakautuminen alkoi? Vain viikonko sitä onn
    70 plus
    23
    132
  18. Älä auta kaveria

Olen avulias Aatu, sen tunnustan, eli menen ehkä liian herkästi antamaan neuvoja. Poikani neuvo nykypäivän käytännöstä
    70 plus
    5
    130
  19. En löytänyt vikoja

Kävin uudelleen selailemassa galleriassa, sähköpostissa ja vähän muuallakin. Kaikki toimi ainakin, minun mielestäni, ih
    70 plus
    4
    129
  20. Olisikohan tuosta sittenkin apua

Enontekiölläköhän se oli, ainakin jossain Lapissa, muuttui kuntalaisten elämä kun kuntaan saatiin alkoholikauppa. Keskar
    70 plus
    3
    129