Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. En löytänyt vikoja

Kävin uudelleen selailemassa galleriassa, sähköpostissa ja vähän muuallakin. Kaikki toimi ainakin, minun mielestäni, ih
    70 plus
    4
    128
  2. Minä nuukailen ja kostan näin nuukuusviikolla

Minä nuukailen ja kostan yhteiskunnalle sen meille eläkeläisille verotuksen kautta temät rikokset. Meille on määrätty m
    70 plus
    10
    127
  3. Joulupukilta faksin sain

Joulupukki faksasi minulle lastenlasteni hänelle lähettämän joulukirjeen eli lahjatoivelistan. Kaipa Pukki toivoi kiiree
    70 plus
    7
    125
  4. Kotitalousvähennys laajenee

Onko tämä varainsiirtoa pienituloisilta rikkaille? Kun kotitalousvähennysoikeutta ollaan lisäämässä myös ulkomailla sija
    70 plus
    23
    125
  5. Hyödynnetään sadesäätä

Kyllähän sadesää tietysti kurjaa on, mutta kyllä sitä voi kaupunkilainenkin hyödyntää. Sateella voi esimerkiksi hyvällä
    70 plus
    8
    124
  6. Naiset, repikää paitanne ja katsokaa omaan napaanne.

Lapsi käveli eksyneenä yksin tiellä, eikä kukaan auttanut. Ohiajaneet ja -kulkeneet, varsinkin miehet, sanoivat, ettei u
    Ikäryhmät
    18
    119
  7. Hei, meittä huijataan.

Onhan se jo kauan ollut tiedossa, että yksin eläjän elämä on kallista. Tässä taas todiste siitä. 600g juustopakkaus ki
    70 plus
    15
    118
  8. Joku toimittaja ihmetteli

miksi nuorisotyöttömyydestä alettiin vasta nyt puhumaan. Selvä juttu. Eduskunta on vuoden aikana 20 viikkoa vapaalla. J
    70 plus
    2
    117
  9. Timo Soini on nyt johdossa

Näin on. Timo johtaa Suomen toiseksi suurinta kaupunkia Espoota. Kohta, jo ehkä ensi kuun lopussa, alamme näkemään sen
    70 plus
    13
    116
  10. Joulurauhan häiritsijät.

Naapurin kuorsaus häiritsi kerrostaloasukasta ja hän valitti siitä isännöitsijälle, joka kehotti rakentamaan väliseinään
    70 plus
    5
    115
  11. Kyllä lapset ovat julmia ja itsekäitä.

Satu aloitti keskustelun katsottuaan Emmerdalea tv:stä otsikolla "Miksi ei voida pysyä naimisissa sen kanssa, kenet on
    70 plus
    22
    113
  12. Onko tämäkin maataloustukea?

Käväisin marketissa. Siellä vihannesosastolla olivat punakylkiset suomalaiset ja punakylkiset ulkomaalaiset hyvässä sov
    70 plus
    6
    112
  13. Minareetit

Noista minareettien rakentelusta länsimaihin on kovasti keskusteltu viimeaikoina. Kun en ole selvillä asiasta, niin aja
    70 plus
    8
    111
  14. Pata kattilaa soimaa...

Politikointia ei täällä pitäisi harrastaa, mutta voihan sitä arvostella näin vaalien alla. Hyvä kolumni siitä on Paavo R
    70 plus
    21
    109
  15. “Ny mä sen hokasin”.

Jos kerran maksuton terveydenhuolto on aivan mahdoton käsite annettavaksi eläkeläisille ja työttömille. niin myös työssä
    Ikäryhmät
    0
    108
  16. Suositus on paha sana

Kun määräys muutetaan muotoon suositus, niin sitä ei tarvitse noudattaa muulloin, kun siitä on itselle hyötyä. Hyvä k
    70 plus
    24
    106
  17. Äänestin kerran nuorta

Takavuosinakin seurasin politiikkaa niin kuin nytkin. Eräs nuori henkilö oli kiinnittänyt huomioni aktiivisuudellaan k
    70 plus
    8
    105
  18. Kuinkas nyt Kauniaisten käy?

Uuden kuntauudistuksen kriteerit on lyöty lukkoon ja kunnille luotu minimi tavoitteet. Kunnan tulee mm. olla vähintään 2
    70 plus
    11
    104
  19. Ei kaikkia munia samaan koriin.

Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi lait
    70 plus
    3
    103
  20. Joulupukki kesälomalla

Kunnallisen uimahallin miesten puolen saunakerho oli juuri aloittanut kokouksena, kun saunaa astui isä noin 4 vuotiaan p
    Ikäryhmät
    2
    101