Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. ei uo vaa näkyny niit !
  2. hei
    ei se ole kivaa. Itsellä nousee vuokra koko ajan....tyhmää...joka vuosi, ilman pätevää syytä.....vain vääkyy uk-ko et jotain ilmaston muutoksista....eihän se nyt vaikuta asuntojen vuokriin koskaan ! Oman naapurin pikku muija häipy jonnekin vasta...viereinen asunto taas tyhjänä ja toivon että se myös pysyy ! tai ainaskin kesäisin oon huomannu kun yks entinen naapuri joka käytti aina vain sen takaovee JA mun pihaani pyöräl-
    lään ajamiseen pois jonnekin kapakkaan.....ei käyttäny etuoveensa juuri koskaan....se joutu häipyyn siitä kun se kerran rikkoi ns. mökäsääntöö, et joka asunnossa on oltava 100 % hiljaisuus kello 22:00-07:00 joka päivä vuoden ympäri ja se alkoi mökäämään joskus kello 22:10 yks yö....jotain ihme määkinää musaa se soit
    teli....mä heräsin siihen onneks sen vieressä toisella puolella (mä asun päätytalossa) oli se toinen hereillä ja se ilmoitti isännöitsijälle et toi mökää....oliskohan pitänyt itse mennä pimpotteleen ovikelloonsa ja sano
    on et hei laki koskee myös sua ! et oo hiljaa ja nuku kuten muutkin tähän aikaan. Se heräs joksus kello 12:
    n aikaan joka päivä, ei töitä muta rahaa sillä piisas....ja samoihin aikoihin nukkuun yöllä.....liekö sit varasta
    nu pankin joskus et kun rahaa piisas eikä töitä.... inhottava lemuläjä, se rikkoi toistakin sääntöö, sinne ei saa koskaan tuoda mitään alkoholia, mut se käytti yhtä pulloa tuhkiksenaan kauan....sokeakin näki et se oli
    alkoholipullo eikä mikään marjamehupullo ! kumma kun ei se niin tärkeilevä ukko isännöitsijä huomautta-
    nut sellasiesta....ja sillä on käskyläisiä ei sitä itteensä oo näkynyt pahemmin, ja kun näkyy, niin sen puhee
    sta ei saa mitään selvää....sillä on jo syöpä kun sekin on savustaja. Sellaista ihmeen mäkätystä...sen puhe.
  3. ei ole sallittua käytöstä sekä opettajalta että myös oppilaalta. Vanhemmat ihmiset :muistelkaa omia kou-
    luaikojanne. Oliko silloin tälläistä ? Ei vissiin. Huuteliko kukaan tuntematon tenava ikinä näin: Terve-terve x 10 tai enemmän ? Onko se kivaa ? kiusaaminen. Ei. Kuria kaikki alakoululaiset tarvitsee ei muuta ! koulu-
    tunteja on lisättävä joka päivä ja hyppytunnit pois ! ja myös kaksoistunnit pois. Tai ainakin jos niitä pitää välttämättä olla niin siinä on oltava välitunti välissä. Ja pitäisi järjestää kurinpalautustunteja kaikille. Itse olin vain kerran jälki-istunnossa, en tiedä miksi, syyllinen johonkin oli joku toinen...mut kukaan ei tunnus-
    tanut....sit koko luokka jäi....ja kun olin tokalla luokalla, mua syytettiin lähes kaikesta, vaikken ollut teh-
    nyt mitään väärää. Ja vain siksi, että olen erilainen....no, se oli sitä aikaa....onneks en oo nähnyt ketään niistä kiusaajista enää sen jälkeen...... ja jos mä olisin joku koululainen, en kuuntelisi mitään ihmeen mp3
    -soitinta, enkä edes hankkisi sellaista ikinä ! mulla on edelleen vanhat kunnon korvalappustereot enkä aio niistä ikinä luopua ! Kouluihin kunnon säännöt, jotka jokaisen kirjoitustaitoisen on alllekirjoitettava. Ja vah
    teja kaivataan kans kotimatkalle ja kouluun. Käyttäytymistä on jokaisessa kodissa vahdittava ! toinen van-
    hempi on pakko tuoda JA hakea lapsensa koulusta. Ihan sama kumpi. Ja ei autolla, jos asutte ihan lähellä.
    Se on pääasiassa vanhempien vastuulla, miten oma lapsi käyttäytyy koulussa ja sen ulkopuolella.
  4. heips
    Mulle tehtiin juurihoito pari vuotta sitten, se tehtiin vähä
    n kerrallaan. Monta kertaa siinä sai käydä siellä mutta heti kun se loppui niin en mennyt enää takas kun se ha
    mmaslääkäri oli jotenkin ärsyttävä vaikka se oli äitini en-
    tinen oppilas......mä halusin kokeilla ilokaasuhoitoa, ja se
    tepsikin. Kallista hoitoa se oli mutta jotenkinhan se piti saada korjatuksi......... mun kahessa ylähampaassa nimit
    täin oli ollut jo monta vuotta lohkeamat, ja ne täyttyivät
    usein ruoalla......vaikea niitä oli puhdistaa, mutta ajan myötä sekin helpotti........sitten ne kumpikin alkoivat loh-
    jeta vieläkin enemmän, toinen oli jo melkein kokonaan lo
    hjennut.......nyt ei oo mitään ongelmia, hampaat on hyvä
    t. Vaikka muutama hammas puuttuu mun suusta..... Ja mä halusin hoidon 100 % ilman yhtään puudutusta. Kos-
    ka mä pelkään niitä lähes kuollakseni......
  5. hei
    tämä todettiin mulla 1-luokan lopussa, kävin vain 1,5 vuo
    tta tavallista koulua ja sen jälkeen on koulut vaihtuneet
    useasti.
    Joo, tuntuu mustakin noin joskus.......
    Mua on kiusattu heti tän diagnoosin jälkeen, ja kiusataa
    n yhä ! siis koululaiset kiusaa. Siis ne nääkyy heti mut nä
    hdessään 10-15 kertaa peräkkäin et terve......ihan tuiki tuntemattomia tenavia ovat.....ja poikia tytöt ei niinkään
    mut toi alkaa jo käydä hermoille ! mistä hitosta ne tietää
    et juuri MÄ oon se jota SAA kiusata ? miksei ne LOPETA ?
    mä oon koettanut olla hiljaa kun ne vääkyy noin mutta usein en voi ! huudan takas et hiljaa nyt vittu siinä ! eikö
    teitä HÄVETÄ turha kiusaaminen ? Koska mut jätetään ra
    uhaan ? varmaan vielä vanhainkodissakin kiusataan sa-
    malla tavalla.......
    Mulla ei oo ajokorttia. Hankin sen vasta sitten kun omat vanhemmat on jo itse vanhainkodissa eikä juurikaan mui
    sta kuka mä oon......ne kummatkin on niin alkoholin perä
    än..........mun pari vuotta vanhempi isosiskokin on miehi-
    neen kans ja niillä on 3 alle kouluikäistä poikaa. Mä oon tän suvun lähes ainoa joka ei juo alkoholia yhtään ikinä.
    Mulla on myös Tyypin 2 Diabetes ollut n. 5-vuotta.
    Mä en oo niinkään kiinostunut politiikasta....ja oon usein kauheen ujo.....ja hiljainen......mutta hermostun helposti.
    Mä näytän alaikäseltä vaikka oon jo 33-v. Ilman henkka-
    reitani mua luullaan alaikäseksi usein......
    Siskollakin on vammainen lapsi. Ei tosin sama kuin mulla,
    keskimmäisellä pojalla on Downin syndrooma. 3-v ja sulo
    inen ! Syntynyt samana päivänä kuin Fran Perea (Marcos
    , Serranon perhe), joka täyttää silloin tänä vuonna 31-v ja Tapio 4-v.
    Vaikeaa mullakin on ollut elämäni aikana.