Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Tuttua+mulle..........vain+mulle+monet+koirat,+jotka+ei+ole+käyneet+koiran+käy+-töskoulua,+tekee+juuri+noin.+Vain+3+niistä+on+yrittänyt+tai+hyökännyt+mi-+nun+kimppuuni,+syyttä+suotta.+Ei+siis+kunnolla,+vaan+juosseet+muhun+päin+täysin+vapaana+ja+sen+ulkoiluttajan+ilmeisesti+käskemänä,+se+taitaa+tosin+kuiskata+sen+sille,+etten+mä+kuulisi+sitä......yks+espanjalainen+rakki+tässä+kun+olin+jotakin+13-v,+(nyt+40-v),+melkein+puras+mua+takapuolesta+kerran,+ei+onneksi+niin+tehnyt,+mutta+se+hyökkäsi+mun+takamusta+päin,+syytä+en+tiedä.........en+ees+muista,+missä+päin+toi+tapahtu,+siitä+on+niin+kauan.........+Sit+tos+vanhempien+lähellä+oli+yks+iso+koira,+joka+oli+onneksi+aidatulla+pie-+nellä+alueella,+mutta+sillä+oli+tapana+räksyttää+kuin+mielipuoli+vuosia......+Nyt+sitä+ei+oo+näkynyt+eikä+kuulunut+ainakaan+10:neen+vuoteen.........se+räk+-sytti+myös+äidilleni,+kun+se+meni+siitä+ohi......omistajankuvatus+tosin+mak+-soi+äidille,+muttei+mulle+mitään,+vaikka+sen+olisi+kuulunut+maksaa.............+Vaikkei+siitä+mitään+hyötyä+ollutkaan+ennen,+kuin+se+koira+hävis..............sit+vielä+yks+iso+koira+juoksi+viime+kesänä+muistaakseni+yhen+talon+takaa,+sii-+nä+on+osaksi+aitaus,+niin+se+juoksi+sen+takaa+mun+luo,+en+tiiä,+oliks+se+viha-+nen+vai+ei,+mutta+mä+pelkään+liian+isoja,+kouluttamattomia+koiria,+koska+ne+ei+osaa+käyttäytyä.+Sit+kans+viime+kesänä,+kun+olin+menossa+kauppaan+yhen+metsän+läpi,+niin+eiköhän+sielläkin+ollut+joku+akka+penskoineen+ja+koi+-rneen,+ja+eiköhän+se+sitten+juossut+mun+luo,+en+ees+kutsunut+noita+kahta+luokseni,+ne+vaan+juoksi.............ja+mitkään+käskyt+ei+niihin+tehoa,+ellei+niitä+ole+koulutettu+kunnolla+ja+oikein.+Ota+siis+yhteys+viranomaisiin,+kuvaa+sen+koiran+käytöstä+vaikka+salaa,+että+sinulla+on+todistusaineistoa+omistajia+vastaan.
  2. niin,+miksi+?+on+täällä+suomessa+sentään+paljon+huonopalkkaisempaa+työtä,+ja+jopa+paikkoja,+joista+EI+KUKAAN+SAA+PALKKAA+OLLENKAAN,+ja+joutuu+olemaan+siellä+tuntikaudet+ja+ne+pakottaa+tekeen+jotakin+äly-töntä+ja+häpeällistä+työtä,+eivät+välitä+siitä,+että+se+ei+välttämättä+ole+suinkaan+mielenkiintoista,+ehei+!!+itse+olen+juuri+tällaisessa+tilanteessa,+että+joudun+oleen+jossakin+lapsellisssa+päivätoiminnassa,+kun+kerran+vielä+vuoden+alusta+olin+huonoa+palkkaa+ansaitseva+töissä+käyvä+ihmi-nen.+Se+palkka+oli+VAIN+4+e/päivä,+sitten+ennen+viime+joulua+se+julma+ja+narsisitinen+ohjaaja+otti+mut+puhutteluun+turhan+takia,+huoneese-ensa,+sulki+oven+ja+ei+kun+HUUTAMAAN+!+pellkkää+huutoa+ja+nalkutus-ta,+haukkumis-+ta+mua+laiskaksi,+jota+siis+EN+TODELLAKAAN+OLE+!+on+siellä+yks+vielä+mua+PALJON+laiskempi+naakka+ja+kyttääjä,+se+ei+tee+MI-TÄÄN+ennen+kello+10:00:tä,+harvoin+tekee,+ja+se+tulee+AINA+myöhäs-sä+töihin,+eikä+tää+narsitinen+nakati+tee+mitään,+eikä+sano+mitään+sille+niistä+asioista......sitten+se+keksi+vähnetää+mun+pientä+palkaani+3:n+eu-roon+per+päivä,+ja+se+siitä,+sitten+tammikun+lopulla+sain+POTKUT,+eikä+se+oo+viittiny+maksaa+mulle+loppupalkkaani...........ja+en+mä+siellä+sen-tään+oo+koko+viikkoa+siellä,+mistä+sain+palkaa,+vain+3+päivää+viikos-sa......nyt+joudun+kestämään+kaikkia+hulluja+huutolaisia+joka+päivä+sielä,+sitä+vois+joku+ulkopuolinen+luulla+sen+olevan+joku+hullujen+huo-ne,+jota+se+totisesti+ON+!!+ku+yks+hullu+saa+kohtauksen,+sitä+huutoa+ei+pidättele+MIKÄÄN+!!+ja+ku+se+hetkeks+rauhottuu,+eiköhän+se+sama+huu-to+turhasta+ala+kohta+uudelleen......tonnekin+pitäs+olla+sellanen+hom-meli,+että+katsottais,+et+kuka+siellä+pär-+jää,+kuka+ei+yms...........on+si-ellä+toki+sitten+ihan+normaalijärkisiäkin+suurin+osa..............mä+oon+yks+niistä+normaalijärkisistä.......mut+niit+ohjaajii+siellä+on+edelleen+aika+vähän,+pitäisi+ola+jotkut+tietyt+ryhmät,+yks+tekee+sitä,+yks+tätä,+ja+niis+ryhmis+on+sitte+2-3+ohjaajaa,+miehiä+ja+naisia,+samoiten+myös+työnteki-jöitäkin......nyt+sinne+tuli+äsken+yks+mustalaisukko,+selvästi+se+on+mus-talaine,+kyl+sen+näkee+iha+vaatetuksestaki,+ja+sitt,+et+nyt+sitä+ei+oo+ta-+pansa+mukaan+näkynyt.....sen+pitäs+olla+siel+enemmänki,+mut+se+kävi+vaan+tiistaisin+ja+oli+olevinaan+niiiiiiiiiin+auttavainen,+et+oikeen+hävetti+sen+käytös..........ja+sit+se+luulee+olevansa+joku+niistä+ohjaajista,+ku+sil+on+tapana+istuu+niille+varatuissa+tuoleissa,+vaikkei+se+sitä+tosiaankaan+OLE+!!+ne+muut+ohjaajat+ei+haluu+pahottaa+sen+kyttääjän+mieltä.......se+se+tässä+pahottaa+meidän+muiden+mielen,+ku+sitä+lellitään+niin+paljon,+jota+se+ei+todellakaan+oo+ansainnut+!+niiden+tapanahan+on+just+tulla+töihin+ja+kouluun+myöhässä,+tieden+kokemuksesta,+ku+kerran+4+mus-+taialisisarusta,+3+tyttöö+ja+1+poika,+tupsahti+mun+luokalle,+tosin+se+van+-hin+niist+meni+viereiseen+luokkaan,+mut+ne+muut+3+huutolaista+tunki+meidän+luokkaan..........yleensä+ne+oli+myöhässä,+ja+useesti+vanhetes-+saan+häipyivät+jonnekin+välituntisin+ja+olivat+siellä+jossakin+vielä+tun-+nin+alettuakin...........kerran+toisessa+koulus+pari+niistä+(ne+oli+samoja)+varasti+yhelt+opettajalt+välitunnil+rahaa+silloista+valuuttaa+50+markkaa+.+Että+silleen,+Kyllä+te+muut+ansaitsette+paljon+enemmän,+kuin+me+ns.+vammaiset,+jolle+kuuluisi+enemmän+!+Olkaa+siis+iloisia,+mutta+auttakaa+sitä+tarvitsevia+kunnolla+!+edes+isosiskoni+ei+viitsi+auttaa,+vaikka+se+o-+pettajana+ansaitsee+paljon+enemmän,+kuin+mä+koskaan.+tosin+en+oo+viittiny+pyytää,+ku+sille+joutuu+aina+maksaan+takas.............