Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietiskelin tuota juomiskulttuuria aika monelta puolelta.
Tuskinpa mainosten lopettaminen mittään juomista vähentäisi. Täällä joku sanoi mun ajatukset: se joka juo, se juo. Oli mainoksia eli ei.
Itse en juo enkä polta mutta en myöskään arvostele muita ihmisiä sen mukaan mitä tekevät, eli mulle on sama mitä muut tekee.
Lihavia löytyy kaikista ihmisistä, ei pelkästään juovista.
Ja toisaalta tulee tähän paikkaan mieleeni äidin sanat aikoinaan. "Ei se että on raitis tee ihmisestä yhtään parempaa, samalla tavalla voi sellainen ihminen käyttäytyä huonosti ja tehdä muuta pahaa."
Ja sen on taivaan tosi. Jotkut juopot on todellisia herrasmiehiä, ja taas raittiit saattaa olla hyvinkin agressiivisia. Naisissa ihan samat.
07.03.2011 18:48
Aivan eri kappaletta etsin mutta löysin tämän, Cara mia.
Vähemmän olen viime aikoina kuunnellut musiikkia, mutta pian taas:
http://www.youtube.com/watch?v=1sFy5_kmEi4
07.03.2011 18:14
Kiitos!!:))
No joo, nyt taas tää ketjujen pyörittely mulle riittää.
Käy silmiin ja ottaa päähän. Kaikenlisäks kun ulkona joutuu kulkemaan kirkkaassa ilmassa ja kirkkaan lumen saartamana :(
Laitan taas koneen vähäks aikaa kiinni.
Niin ja tää oli Ancelille :)))
05.03.2011 17:44
Jaa siis niin mistäs kiität?
Ja miehän varoitin kaikkien kanssa lirkuttelusta, siitä ne hepulit täällä tulee.
Kun jokunen ottaa tosissaan siut.
Ja johdatuksesta, kun menee sinne minne neä näyttää niin hyvin tulee johdatettua. Takaperin kulkemisesta voi tulla ruumiillisia vaivoja.
05.03.2011 17:41
Sekavaksi on tämä mennyt, varmaan aina ilmoitettava kenelle on kirjoittanut vaikka kaikkihan saa tietty vastata.
Joo, on se hankalaa toi keskustelu välillä :)) Kuka milloinkin loukkaantuu ja kuka mitäkin luulee.
Mie voisinkin sen kirjan ottaa sinne Kiminkisen luennolle ja sitten kertoa kuinka viisas on minusta sillä matkalla tullut.
Viikko vielä eikä millään jaksais odottaa. Itseasiassa tasan viikon päästä laivalla tutkimassa uusia tuulia.....
05.03.2011 17:25
Voisinkin hommata sen tuonne matkalle ja kirjoittaa siihen matkapäiväkirjaa.
Aamulla lukaisin muutaman jutun täältä joka on poistettu, sinuun ollaan jälleen suututtu.
Elä sie lirkuttele kaikille naisille, toiset kun sinusta paljon odottaa :))
Ja nyt en todellakaan kirjoita itsestäni vaikka sun iso egos sen niin kääntäiskin.
05.03.2011 17:09
Samalla kun tuotte sen "entisen tapaisen" puunäkymän niin tehkää niin viisas ratkaisu että tuotte sen entisen puunäkymän.
Toki sitä haluaa senkin nähdä kuka kirjoittaja on, koska keskustelua käydään kirjoittajien kesken.
Kuten huomaatte ei sitä kannattanut edes poistaa, koska käyttäjiähän tuntuu olevan muitakin kun minä :) Vaikka annoitte ymmärtää ettei sitä moni käytä.
03.03.2011 15:10
Koko päivän soinut tämä päässä tänään.
Aivan ihana "Enkelten tuli"
http://www.youtube.com/watch?v=A_sKxL5Jd1M
24.02.2011 22:46
Itsekin käytän tuota sanontaa etten ole mistään kotoisin.
Lähinnä siksi kun mulla ei ole koskaan ollut mitään murretta.
Neljätoista vuotiaaksi asuin Helsingin maalaiskunnassa, mutta kesät oltiin saaressa täällä Kotkan edustalla jossa oli aivan oma murteensä silloin.
Vanhempien eron jälkeen muutettiin eteläkarjalaan, ja sen jälkeen on tieni keskisuomea ja eteläsuomea pitkin. Monen monta paikkaa on kotini ollut.
Syntymäpaikkaan ei vaan ole mitään kaipuuta.
Koen että juureni juurtuivat lapsena saaren mäntymetsään, tuulen ja myrskyn, meren lapsi olen.
Junnu kirjoitti tämän laulun saaren niemessä. Äitini oli mennyt sinne sateisena päivänä ja ihmetellyt kuka istuu keltaisessa sadetakissaan ja katselee merelle.
Junnu tätä oli silloin kirjoittanut, ja tämä voi kertoa minustakin koska kaikki kesät siellä olin.
Eli kaunniissaaresta olen kotoisin, vaikka muualla syntynyt ja vaellellut.
http://www.youtube.com/watch?v=HCr1nO_DuhE
23.02.2011 23:33
Olispas mulla ollut noin ihana vastaanotto kun töistä tulin :)
Hyvä sinä :))
23.02.2011 22:53
Lähden risteilylle välimerelle. Kristina Katarinalla seilaamaan.
Sen piti ensin olla punaisella merellä sen risteilyn, mutta Egyptin tilanne sai matkan muuttumaan.
Nyt sitten kierretään Kreeta, Kypros, Turkki ja Rodos.
Kreetalle mennään koneeella.
Oikeastaan onkin ihan sellainen tunne että olen kyllä ansainnut kaiken tämän.
Välillä tekee hyvää lähteä tästä rakkaasta pienestä elämästä vähän laajempiin maisemiin.
Lappikin vielä aikoinaan tulee kyllä käytyä :))
23.02.2011 22:52
Hernekeittoa teen kanssa aina paljon, ja kun en jaksa enää sitä syödä, tai siis heti keitettyäni laitan osan pakkaseen. (noh kyllä jäähdytän sen ensin, en toki kuumana laita sitä sinne)).
Samoin teen esim kaalilaatikon kanssa, paljon sitä teen ja osan pakkaseen. Eilen juuri otin pakkasesta kaalilaatikkoa ja näkyi sinne vielä yksi satsi jäävänkin.
Tänään taas syön sellaista vihanneskeittoa jota tein toissapäivänä lämmitän lopun.
Huomisesta en vielä tiedä, mutta siitähän ei tiedä kukaan.
Kohta pitää lähteä postiin viemään yhtä joullahjaa ;))
Oli viimejouluta jäänyt näköjään yks paketti tonne ja ens jouluna se on myöhäinen lhja joten heitän postiin töihin mennessä:))
23.02.2011 10:47
Huomenta täältäkin meren rannalta.
Kattelin just pakkasta näkyy 17 tossa mun mittarissa mutta kun illalla taas kotiudun niin varmaan on yli kakskymmentä.
Oravat, niitä seurailen minä kun niin nopasajalkasina tuolla langoilla hyppivät ja mun rusakkoni tossa ikkunan alla on ihan paikoillaan, melkein pelottaa että onko se paleltunut kokonaan.
Lintuja kyllä piisaa ainakin variksia ja naakkoja. Ne odottaa kesää ja sitä aikaa kun ihmiset kerääntyy tohon rantaan makkaroinen ja eväineen.
Ja ton homman osaan minäkin kun huono päivä on niin silloin mennään niin syvälle kun mahdollista ja siellä se aika eletään mikä milloinkin eletään ja sitten taas jatketaan.
Mutta nyt on hyvä päivä. Ja eletään tätä hyvää päivää.
23.02.2011 10:13
Mulle tuli tosta kerrostalon yläkerrasta mieleen aika kun asuin seisemänkerroksisen talon ylimmässä kerroksessa ja se oli vielä mäen päällä. Komeat sieltä oli näkymät, mutta usein tunsin itseni yksinäiseksi siellä.
Se oli kumma tunne, oli usein kun katselin sellainen olo että muita ei ole maailmassa, vaikka pihalla pienet ihmiset touhusivat, tutut naapurit.
Parvekkeelta lasituksen takaa katselin ja ihmettelin sitä tunnetta.
Nyt tässä vanhan omakotitalon toisessa kerroksessa on hyvä katsella.
Onnellisuus ei varmasti tule asumisesta, se on sisäinen olo. Ja vuokralla asuminen sopii mulle, aina mahdollisuus lähteä helpommin muille maille jos siltä tuntuu.
Omistahan kukaan ei loppujen lopuksi yhtään mitään. Voi tapahtua ihan mitä vaan jolloin menettää sen omistamansa. tai sitten on niinkin kun monessa paikassa että on omistavinaan ison pihan jota kuitenkaan ei saa käyttää niinkun haluaa, koska puolet pihaa pitää olla sitä varten jos joskus tulee tilanne että alueelle tulee liika kansoitus ja silloin joutuu luopumaan puolesta omistamaansa.
23.02.2011 09:45
Ja minähän en valita.
Koska valitan aivan varmasti jos tulee yhtä kuuma kesä kun viime kesä oli.
Sitäpaistsi ei nää meiän 20 asteen pakkaset niin kamalia ole kun jossain ylempänä on.
Mutta kyllähän toi sun puhees hiilijalanjäljistä totta on. Pakko on lämmintä saada näillä ilmoilla tupaan.
23.02.2011 09:28
Vähän kitaramusiikkia ja kesää tähän talven keskelle:
http://www.youtube.com/watch?v=weBvJu_ftu8
22.02.2011 10:15
Tervetuloa palstoille:))
Laitan monikossa, koska ainakaan minulle ei ole yksi vain riittänyt olen käyskennellyt siellä sun täällä.
Kuten olet huomannut ja varmaan kuullutkin täällä on kaikenlaisia epäilyjä, yleensä jo heti saa kimppuunsa mitä ihmeellisimpiä juttuja.
Mutta aiheeseesi. Toivoisin että saisin lähteä tästä maailmasta niinkuin veljeni eli nukkuessa. Illalla vielä suunnitteli vaimonsa kanssa tulevaa kesää ja yöllä oli sydän pettänyt, vaimo heräsi hiljaisuuteen vierellä. Hänelle ei mikään hyvä kokemus mutta luulen että veljeni ei siitä paljon tiennyt.
Mutta koskaan en halua jäädä mihinkään sänkyyn enkä laitoksiin. En letkuihin tms.
Sitä kuinka vanhaksi sitten, no vaikka kuinka vanhaksi jos hyvä elämä on. Kun kukaan ei ole kuitenkaan tänne jäänyt todella pitkäksi aikaa.
22.02.2011 09:30
Syntymästä on alkanut vanheneminen, miten siitä nyt yhtäkkiä tulis jokin ongelma?
Mun elämä on ainakin ihan hyvää enkä vaihtais nuoruuteen, siellä ne todelliset tuskat oli.
Elämä pitää elää päivä kerrallaan.
Itselläni on paljon suunnitelmia ja jos niistä joku ei toteudu niin joku toteutuu kumminkin.
Hitaasti on hyvä elää, mikä kiire meillä on tässä valmiissa maailmassa?
20.02.2011 08:15
CCR:än jälkeen vielä vähän erään aikakuden muistoja.
Shocking Blue ja Venus:
http://www.youtube.com/watch?v=U2DBcbZc3ck
19.02.2011 17:35
En todellakaan tiedä enkä ymmärrä.
luulen vaan että taas on liikkeellä joku joka ei tykkää jostakin, jostain syystä. Näitähän täällä löytyy.
Itse en huomannut mitään pahaa siinä.
19.02.2011 17:28
150 / 183