Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: AcDc, ZZ Top, Rammstein

Vapaa-aikanani: Käsityöt ja tanssi vievät vapaa-ajasta melkoisen osan

Katson tv:stä mieluiten: leffat, Rillit huurussa ja 70´s Show hymyilyttävät aina

En pidä: Aikaiset aamuherätykset, lumipyry, tupakan savu

Aloituksia

0

Kommenttia

136

1. Seurustelu-tapailu-vaiheessa ei tarvitse vippejä ja velkoja toiselle kertoa, mutta kun suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta ja asuntoa, niin silloin jo pitää. Jos kumppanin talous on retuperällä ja maksuhäiriömerkintöjäkin löytyy, niin vuokra-asunnon saaminen vaikeutuu. Lisäksi ihmetyttää miten tyttöystäväsi talous on muuten hallussa. Mahtaako sulle olla varattuna kävelevän lompakon virka?
    Minä vaatisin kunnon selitystä mitä velkoja kaiken kaikkiaan on ja miten ne on tarkoitus hoitaa, ennenkuin alkaisin yhteistä kämppää hankkia.
  2. Ikävä juttu. Ensiksi menet valittamaan lopputuloksesta kyseiselle kampaajalle ja jos uskallat niin vaadit samassa paikassa toista kampaajaa korjaamaan mitä korjattavissa on. Samalle saksikädelle ei kannata korjauslupaa antaa - tai itse en ainakaan uskaltaisi. Voit myös vaatia rahat takaisin - yrittää ainakin.

Kesällä sitten jotain huivia ja hattua päähän, sekä odotat että kutrit kasvaa.

Mulle on kerran käynyt tuollainen todellinen grande katastrof. Liian lyhyeksi leikattu taipuisa tukkani näytti omissa silmissäni aivan kamalalta. Yhden kerran olen oikeasti itkenyt peilin edessä ja se oli tämä! Järkytystäni helpotti työkaverit, joiden mielestä lopputulos ei ollut lainkaan hullumpi. Ja se kuuluisa mantra "kyllä se kasvaa".