Vapaa kuvaus

elään ja olen hengissä;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

298

1. En ole koskaan lukenut Sun Tzun kirjoja joten täytyy ottaa asiaksi tutustua hänen ajatuksiin jossain vaiheessa.

Albert Einstein sanoi aikanaan

""" tieteen avulla ei voida todistaa sen paremmin Jumalan olemassa oloa kuin sitäkään että ei ole olemassa, usko on sellainen alue. Jolla tieteen aseet käyvät tehottomiksi.
    Usko ja tiede eivät ole ristiriidassa keskenään, ne eivät vain askartele samojen asioitten parissa.
    Molemilla on oma alueensa.
    Tiede on erittäin hyödyllinen siellä missä sitä voidaan käyttää.
    Usko on välttämätön siellä missä tieteen keinot loppuu."""

Uskoni rakentuu raamattuun ja omaan kokemukseen. Olen omien elämän vaiheitten kautta päätynyt siihen tulokseen että minun kohdallani oli oikein tehdä valinta Kristuksen puoleen.
    Sisimmässäni olen kokenut (" ei vain sanoissa vaan voimassa" )tuo rakkauden tuulahdus on minulle todellisuutta.

Myös ympäröivä luonto ja maailma todistaa minulle että on olemassa suurempi voima kaiken takana.( luotu maailma )

En ymmärrä ihan kaikkea, eikä tiedemiehetkään ole yksimielisiä kaikesta. Kovasti tehdään työtä selvittä kaiken perimmäisen tarkoituksen-.
    Tutkimuksen eteen tehdään paljon työtä, ja paljon asioita saadaan selvitettyä. Yhden työn saatuaan päätökseen tulee taas tuhat uutta kysymystä eteen.
    Joten nöyräksi vetää jokaisen ihmisen. Sinä olet päätynyt tielläsi omiin johtopäätöksiin ja minä omiin. Kaikki on avointa ja mahdollista. Ja jos näen selviä ristiriitoja elämän kysymyksissä, niin miksen olisi valmis tarkistamaan kantaani?
  2. Totuus tekee vapaaksi ja antaa rauhan. Ei ole totuutta ja rauhaa antavaa Ellen. G Whiten sanomassa jossa kerrotaan Jeesuksen työn olevan keskeneräinen.

Kuka huusikaan ristillä "SE ON TÄYTETTY!!" myöskin tarkoittaen sitä..

KERTAKAIKKISESTI!! ja IANKAIKKISESTI!!