Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Aloituksia

121

Kommenttia

3449

1. Hahha!+Vai+että+jehova!+Ei+sinnepäinkään!+Kommenttisi+osoittaa+sen+ettet+tiedä+mitä+Raamatussa+sanotaan,+etkä+sitäkään+mihin+jehovat+uskovat!+Jehovat+uskovat+kyllä,+että+2.+luokan+jehovat+tulevat+asumaan+Maan+päällä,+mutta+sitten+heidänkin+opissaan+1.+luokan+jehovantodistajat+(144+000)+asuvat+taivaassa!
  2. "Olen+perustellut+kantani+viittaamalla+ao.+jakeisiin+Raamatusta."+Niin+oman+mielipiteesi,+tai+mitä+noissa+jakeissa+näet.+Mutta+EI+Raamatusta+voi+ottaa+jakeita+sieltä+täältä+ja+irrottaa+niitä+asiayhteydestään."Sen+lisäksi+Pyhä+Henki+ei+yhdy"Oma+mielipiteesi.+Et+sinä+Pyhää+Henkeä+komentele."Sinulla+on+vain+omat+mielipiteesi,+joita+et+ole+pystynyt+perustelemaan+Raamatun+jakeilla.+Olet+hurahtanut+väärään+profeettaan."Mielipiteeni?+ei+suinkaan+vaan+Raamatun+totuus.+Tässä+keskustelussa+olen+vain+laittanut+kyseisen+profetian+joskus.+Millä+ihmeen+perusteella+väität+että+en+pysty+perustelemaan+asiaa+Raamatulla?+Kyllä+tästä+aiheesta+on+näillä+palstoilla+keskustelu+monet+kerrat.Aivan+kuin+Raamattua+luettaisiin+jae+sieltä+ja+jae+täältä!+EI+EI!+Kyllä+Raamattua+luetaan+ihan+kokonaisuutena+kirja+kerraan.+Jos+yksittäisten+jakeiden+varaan+perustaa+oppinsa,+niin+kyllä+saakin+perusteltua+aivan+mitä+haluaa."Tämäkään+ei+pidä+paikkansa.+Vaivan+aikana+Antikristus+surmaa+monia+parannuksen+tehneitä+uskovia.+Kristittyjä+kuolee+suuria+määriä+marttyyreinä."Ai+ei+Jumala+varjele+omiaan?+No+johan+on!+Ja+totta+kai+uskoviakin+kuolee+Vaivanaikana+se+on+ihan+selvä+asia!+Ei+todellinen+uskova+pelkää+kuolemaa,+vaan+uskaltaa+kohdata+sen+uskonsa+loppuun+asti+pitäen.+Toisin+kuin+tempaus+uskovaiset+jotka+kieltävä+Jeesuksen+ensimmäisten+vaikeuksien+alkaessa+ja+varsinkin+kuoleman+uhatessa."Joh+14:+2+Minun+Isäni+kodissa+on+monta+huonetta+--+enhän+minä+muuten+sanoisi,+että+menen+valmistamaan+teille+asuinsijan."Tässäkin+jakeessa+viitataan+Uuteen+Jerusalemiin,+joka+tulee+vasta+UUDESSA+MAASSA+ja+taivaasta+alas.+Jeesus+toteaa+menevänsä+valmistelemaan+sijaa,+Uutta+Jerusalemia.+Ei+tuossa+puhuta+mitään+taivaaseen+menemisestä.Aivan+naurettavaa+uskoa+ennen+vaivanaikaa+tapahtuvan+tempauksen+väärään+oppiin+ja+profetiaan+joka+keksittiin+1830-luvulla.
  3. "+ja+"unohdat"+kertoa+sellaisia+asioita,+jotka+olisivat+kokonaisuuden+kannalta+olennaisia."-+Voi+harmi+kun+en+lähesty+aihetta+juuri+sinun+näkökulmastasi.+En+minä+tänne+keskustelupalstalle+voi+mitään+kaiken+kattavaa+kirjaa+alkaa+kirjoittamaan.+Pääpointtejani+kuitenkin+oli+se+että+natsismi+ja+fasismi+ovat+vasemmistolaisia+ideologioita+ja+se+että+usein+toisiaan+lähellä+olevat+ideologiat/filosofiat+menevät+sotaan+keskenään.+Voit+kyllä+itse+halutessasi+viedä+keskustelua+siihen+suuntaan+mitkä+koet+'kokonaisuuden+kannalta+olennaisiksi'."Se+on+syytä+todeta,+että+sosialismissa+ja+kansallissosialismissa+sellaisina+kuin+se+Saksassa+Hitlerin+johdolla+toteutettiin+on+eronsa."No+enkös+minäkin+niin+sanonut?+En+sanonut+että+sosialismi+ja+kansallissosialismi+olisivat+sama+asia,+niissä+on+samankaltaisuuksia+ideologiassa+ja+käytännön+toiminnassa,+mutta+myös+eroja."Jännä+juttu+on+se,+että+Sinultakin+George+unohtuu+näköjään+helposti+mainita+se,+että+Trumpinkin+ainakin+puheissaan+viljelemä+vahva+patriotismi+on+täysin+kuin+kansallissosialistien+suusta."Todellako,+annappa+esimerkkejä?+Kerro+mitä+joku+kansallissosialisti+on+sanonut+ja+mitä+Trump+on+sanonut+ja+verrataan+asiaa.+Yhdysvalloissakin+muuten+valkoisen+ylivallan+kannattajat+ovat+vasemmistolaisia,+kuten+Richard+Spencer+-+ei+hän+ole+samaa+mieltä+Trumpin+kanssa+mistään.+Miehen+haastattelusta+käy+varsin+selvästi+ilmi+että+hän+on+vasemmistolainen.+Mutta+koska+Spencer+on+valkoihoinen+heteromies,+niin+hän+valtavirtavasemmiston+ajattelussa+"äärioikeistolainen"+ja+sitä+pohjasakkaa+jolle+ei+löydy+sijaa+heidän+keskuudestaan+valtavirta-vasemmistossa+vallalla+olevien+ideologioiden+(identiteettipolitiikka,+intersektionaalisuus,+kulttuurimarxismi+jne)+takia.
  4. "Millä+tavoin+he+tämän+tekevät?"Noh+asiaa+ei+ihan+lyhyesti+saa+kerrottua+ja+kuvailtua,+mutta+täytyy+kirjoittaa+joskus+ajan+kanssa.