Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

3291

1. Kun+on+vetänäyt+sivua+kauan+niin+varmasti+tuntee+väsyvänsä+välillä.Skillan,+olisi+menetys+jo+joutuisit+lopettamaan,+äskettäin+vasta+osasin+tänne+ja+tykästyin+heti+lämminhenkiseen+ilmapiiriin.+Voi+kertoilla+päivän+tapahtumista+ja+ajankohtaisista+aiheista+rauhallisesti+ilman+ilkeilyä.+Elämäni+on+tällä+hetkellä+oikein+hyvällä+mallilla,+vaikeuksia+on+ollut+melkein+liikaa+yhdelle+ihmiselle.+Kun+olen+selvinnyt+kaikesta+niin+pienet+huolet+eivät+enää+juuri+kosketa.Tänään+sain+nyhtöpullan+vasta+tehtyä,+on+uunissa.+Pitää+varoa+että+en+kypsennä+liikaa,+viimeksi+meni+vähän+kuivaksi.+Kissa+tykkää+katsella+parvekkeen+kaiteelta,+avaan+lasit+niin+tuntee+olevansa+ulkona.+Ei+lähde+mihinkään,+on+saanut+tarpeekseen+kylmästä+kulkuri+aikoinaan.
  2. Huomenta.Nukuin+pitkään,+eläkkeellä+on+parasta+pitkät+kiireettömät+aamut.+Ensimmäiseksi+laitoin+tulen+uuniin+ja+kahvin+tulemaan.+Mökki+pysyy+lämpinä+kun+uunia+lämmittää+joka+toinen+päivä.+Kohta+uunin+lämmitys+kielletään+ilmastonmuutoksen+takia,+toivottavasti+ei+minun+eläessäni.Leivoin+eilen+kanelipullia,+ovat+liiankin+hyviä,+voi+pullat+löytyä+vyötäröltä.+Normaalisti+keitän+aamupuuron+johon+lisään+jotain+siemeniä,+nyt+ei+ollut+kovin+terveellinen+aamupala.+Huomenaamulla+vaihdan+lakant+sänkyyn+ja+lähden+ihmisten+ilmoille+pyykin+pesuun.+Veljeni+ihmetteli+kuinka+saan+yksin+aikani+kulumaan+täällä+korvessa,+olen+kai+vanhemmiten+tullut+erakoksi.+Onhan+minulla+kissa++:)