Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+on+vetänäyt+sivua+kauan+niin+varmasti+tuntee+väsyvänsä+välillä.
Skillan,+olisi+menetys+jo+joutuisit+lopettamaan,+äskettäin+vasta+osasin+tänne+ja+tykästyin+heti+lämminhenkiseen+ilmapiiriin.+
Voi+kertoilla+päivän+tapahtumista+ja+ajankohtaisista+aiheista+rauhallisesti+ilman+ilkeilyä.+
Elämäni+on+tällä+hetkellä+oikein+hyvällä+mallilla,+vaikeuksia+on+ollut+melkein+liikaa+yhdelle+ihmiselle.+Kun+olen+selvinnyt+kaikesta+niin+pienet+huolet+eivät+enää+juuri+kosketa.
Tänään+sain+nyhtöpullan+vasta+tehtyä,+on+uunissa.+Pitää+varoa+että+en+kypsennä+liikaa,+viimeksi+meni+vähän+kuivaksi.+
Kissa+tykkää+katsella+parvekkeen+kaiteelta,+avaan+lasit+niin+tuntee+olevansa+ulkona.+Ei+lähde+mihinkään,+on+saanut+tarpeekseen+kylmästä+kulkuri+aikoinaan.
29.11.2018 13:15
Olen+mielelläni+takarivissä+vaikka+kukaan+minut+tunteva+ei+ole+nynnynä+pitänyt.
Pitää+olla+minulle+hyvin+tärkeä+asia+että+alan+mitellä+olenko+tasavertainen,+enkä+silloinkaan+välitä+jos+joku+luulee+olevansa+niskan+päällä.+
Tiedän+itse+heikkouteni+ja+vahvuuteni,+näillä+kymmenillä+ei+tavitse+peilata+muiden+mielipiteitä.+
Olen+selvinnyt+monista+suurista+vaikeuksista+ilman+että+olisin+yhtään+katkera.+
Olen+joskus+miettinyt+että+mistä+nuo+ilkeilyt+kumpuaa,+uskoisin+että+omasta+tyytymättömyydestä+ja+pahasta+olosta.+
Ei+minulla+ole+täällä+ketään+vastaan+yhtään+mitään+vaikka+olen+saanut+ottaa+vastaan+aika+ilkeitäkin+kommentteja.+
Vaihdoin+nikkiäkin+kun+sain+kuulla+jatkuvaa+nälvimistä+erään+kirjoittajan+toimesta+omaishoitajuudesta.+Alkuun+vähän+loukkasivat+nyt+en+välitä.
29.11.2018 12:50
Kissa+oli+kulkuri.+Tuli+luokseni+mökille+kaksi+vuotta+sitten+marraskuussa,+oli+kylmää+ja+märkää.+
Ilmoitin+netissä+että+sellainen+kissa+on+tullut+meille.+Omistaja+löytyikin+mutta+ei+halunnut+ottaa+kissaa+takaisin++kun+tämä+ei+pärjännyt+toisten+kissojen+kanssa.+
Sain+selville+että+oli+pennut+mahassa.+
Juteltiin+tutun+eläinlääkärin+kanssa,+hän+suostui+sterilisoimaan+kissan+ja+pennut+poistettiin+saman+tien,+en+olisi+mitenkään+voinut+ottaa+enempää+kissoja.+
Kissa+on+niin+kiintynyt+minuun+että+seuraa+joka+paikkaan,+tytär+sanoi+että+kun+menen+kauppaan+niin+kissa+naukuu+jo+ikäväänsä.+
Tämä+on+nyt+hemmoteltu+prinsessa.
28.11.2018 14:38
Käyn+ympäri+vuoden+mökillä.+Pitää+välillä+olla+kylillä+että+ei+kokonaan+metsity.
Minullakin+on+jaloissa+vikaa,+uni+ei+tahdo+tulla+kun+särkee,+lääkäri+puhui+levottomista+jaloista,+kirjoitti+reseptin,+vähän+auttaa,+särkylääke+on+otettava+lisäksi.++Aikaisemmin+saatoin+polkea+kuntopyörää+kolmelta+aamulla,+se+auttoi+myös+jalkoihin.+
Epäilen+että+Suomi+24.llä+on+jokin+robotti+joka+tarttuu+asiaan+mikäli+viesti+sisältää+sopimattomia+sanoja.+
Olen+myös+pannut+merkille+että+joskus+ei+saa+millään+poistettua+ketjua,+toisinaan+taas+onnistuu+helposti.+
Mietin+tässä+mitenkä+läksisi+kauppaan,+auto+pitäisi+panna+lämpiämään+jos+ajaa+autolla,+matkaa+on+vain+vajaa+kilometri.+
Voisi+kävelläkin+mutta+on+kantamista.
Olen+ajellut+sähköpyörällä,+nyt+on+niin+kylmä+että+tokkopa+uskallan+lähteä+pyöräilemään.+
Kissa+ei+tykkää+muutoksista,+ruoka+ei+taas+kelpaa+vähään+aikaan,+pyörii+kuin+kissa+pistoksissaan.
Kunhan+tulee+enemmän+lunta+on+mukava+ajella+potkukelkalla.
28.11.2018 10:25
Ystävättärellä+on+rakennekynnet.
Minun+on+turha+edes+haaveilla+sellaisista.+Leivon+ja+teen+paljon+kaikenlaista+käsilläni,+kesällä+möyrin+puutarhassa,+ei+rakennekynnet+ole+minua+varten.+
Minäkin+syön+Piimaata,+hiukseni+ovat+tuuheat,+ainakin+uskon+että+piimaalla+on+ollut+vaikutusta.+Kynnet+tahtoo+kulua+niin+että+ei+tarvitse+viilailla+eikä+leikata+useinkaan.
27.11.2018 19:51
Kahvipirtissä+on+mukava+tunnelma,+iloisia+ja+ystävällisiä+kirjoittajia.+
Pakkasin+kissan+ja+tavarat+autoon+ja+ajelin+kylille.+
Taloyhtiön+kokous+meni+aika+sovinnollisesti,+ei+ihan+kuitenkaan.+En+suostu+riitelemään,+nyt+sai+todella+varoa+sanojaan+että+ei+ymmärretä+väärin.+
Täälläkin+on+pakkasta+lähes+kymmenen+astetta.+Lunta+on+sen+verran+että+tuntuu+valoisammalta.
Huomenna+taidan+leipoa+nyhtöpullaa,+sain+reseptin+netistä+ja+tykästyin.+Ei+se+juuri+eroa+Bostonkakusta+jota+ennen+tein+silloin+tällöin.+
Pesukone+pysähtyi,+pitää+pestä+vielä+koneellinen,+ehtii+vielä+kun+kerrostalossa+on+oltava+hiljaa+kymmenen+jälkeen,+mökillä+saa+pitää+telkkaria+vaikka+täysillä+koko+yön.
27.11.2018 19:26
Kyllä+pahuutta+maailmassa+on+ollut+aina.+Sotia+on+ollut+aina+jossain+päin+maapalloa.+
Luonnonmullistuksetkaan+eivät+ole+uusi+asia.
Maapallon+väkiluvun++holtiton+kasvu+aiheuttaa+sen+että+kohta+ei+kaikkia+pystytä+ruokkimaan,+se+saa+aikaan+ihmisillä+muuttoliikettä+paremman+elämän+toivossa.+
Olot+vain+huononevat+kun+ilmastonmuutos+aiheuttaa++kuivuutta+ja+nälänhätää.+
En+tiedä+mitä+mieltä+Jumala+on+näistä+asioista.
Lukemattomat+uskonnot+ovat+osoitus+siitä+että+ihmisellä+on+tarve+uskoa+johonkin+itseään+korkeampaan+voimaan.
26.11.2018 21:14
Käyn+pikapankilla+jos+joudun+ostamaan+jotain+käteisellä.+Torilla+marjojen+ym+myyjät+eivät+aina+hyväksy+pankkikorttia.+
Kortti+on+lähimaksullakin,+aika+harvoin+tulee+käytettyä.
26.11.2018 16:32
Joskuns+sivut+oikuttelee.+
Luntakin+on+tullut+sen+verran+että+näyttää+valoisammalta.+
Ollan+kissan+kans+vielä+kahdestaan+mökillä.+Hiljaista+on,+mutta+en+tunne+itseäni+yksinäiseksi.+Kaveri+lähti+eilen+illalla,+hyvä+että+käy+estämässä+erakoitumistani.
Huomenna+pitää+lähteä+keskustaan,+pesen+muutaman+maton+pyykkituvass+ja+illalla+on+taloyhtiön+johtokunnan+kokous.+
En+välittäisi+kuulua+johtokuntaan,+ovat+puoli+väkisin+laittaneet+vaikka+olen+sanonut+että+etsikää+joku+joka+ymmärtää+jotain+remonteista+ym...
Halukkaita+on+vaikea+saada.+
Minulla+on+niin+vähän+tapahtumia,+olen+lueskellut+ja+kuunnellut+äänikirjaa.+
Ihmettelen+minne+Fasaani+on+lähtenyt+kun+kävi+päivittäin+lintujen+syöttöpaikalla.+
Että+ei+jollakin+naapurilla+ole+fasaanipaisti+muhimassa.
26.11.2018 16:28
Epäilen+että+aloitus+ei+ole+naisen+kirjoittama.
Mikäli+asioita+ymmärrän+niin+lesboksi+ei+aleta,+sitä+joko+on+tai+ei+ole+lesbo.+sama+on+homojen+kanssa.+
On+kai+sellaisiakin+joille+käy+kaikki,+mies+tai+nainen.
26.11.2018 11:05
Miten+paljon+kirjoitusvirheitä,+kännykällä+ei+oikein+kirjoittelu+onnistu.
25.11.2018 19:14
Äskettäin+A-studiossa+puhuttiin+asiasta.
Varmaan+tämän+sokerideittailun+nimissä+on+monenlaisia+tapuksia.+
Hyvin+nuoret+saattavat+osallistua+uteliaisuuttaan+ja+hyväuskoisina.+Sitten+on+ihan+avoimesti++seksillä+rahastavia+vaikka+tämän+dittailun+sivuilla+ei+saakaan+mainostaa+seksiä.+
Ei+käyhä+työtän+peräkaamrin+poika+pärjää+näissä+kuvioissa,+voi+tietenkin+valehdella+siihen+asti+kunnes+köyhyys+paljastuu.
25.11.2018 16:30
En+itse+käytä+mutta+mies+käytti+Marevania+ja+eräällä+tutulla+on+tuo+uusi+lääke.
Kehui+että+on+mukavampaa+kun+ei+tarvitse+käydä+usein+verikokeissaa.
Ihan+oli+tyytyväinen,+paitsi+hintaa+moitti.
24.11.2018 11:30
Kai+ilkeilee+jos+sisällä+on+paljon+patoutunutta+kaunaa+ja+vihaa.
Olen+itse+sellainen+että+näytän+myös+negatiiviset+tunteeni,+ne+häipyvät+hiljaseen+ja+unohtuvat+kokonaan+kun+antaa+itsensä+olla+myös+vihainen.+
Olin+joku+vuosi+sitten+todella+vihainen+eräille+ihmisille,+näytin+myös+mitä+heistä+ajattelin.
Kuinka+ollakaan,+ovat+nykyisin+yhdentekeviä,+en+olisi+silloin+uskonut.
Ainakaan+nykyisin+en+löydä+itsestäni+yhtään+kaunaisuutta,+elämä+on+hyvällä+mallilla.
24.11.2018 10:31
Ei+kai+kaikista+sukulaisista+tarvitse+tykätä,+ei+silti+kannta+kokonaan+panna+välejä+poikki+jos+mahdollista.
En+voisi+kuvitella+tilannetta+että+välit+tyttären+perheeseen+olisivat+huonot,+he+ovat+tärkeintä+elämässäni.
24.11.2018 10:27
Nyt+on+valoisampaa+kun+vähän+satoi+lunta.+
Jos+ei+ole+pilvessä+niin+saa+ihailla+täysikuuta.+
Vaihteeksi+kylillä,+kolmas+koneellinen+pyykkiä+peseytymässä.+
Kun+kone+pysähtýy++ajelen+mökille,+kissa+varmaan+odotteleekin+emäntää.+
Veli+vaimoineen+pistäytyi,+nähdään+harvoin+kun+asuvat+kaukana.
Odotan+kovasti+Paloman+kirjaa,+varmaan+mielenkiintoista+luettavaa.+
Demeter++tykkää+Valtaojasta,+minä+myös,+hän+selittää+vaikeitakin+asioita+ymmärrettävästi.+Kaveri+nauroikin+minulle+että+sinulle+pitäisi+löytää+oma+Valtaoja.+Kaveri+tuee+taas+viikonlopuksi,+hyvä+että+käy,+muuten+erakoituisin.
23.11.2018 16:04
Onhan+nyt+jo+uskontoja++jokaiselle+jotain,+ja+on+ihan+uskonnottomiakin.+
Mutta++jos+ei+entisistä+löydy+itselle+sopivaa+uskontoa+niin+ei+kai+mikään+estä+perustamasta+mieleistään,+alkuun+seurakunnassa+voi+olla+vaikka+yksi+jäsen,+jos+hyvin+käy+niin+saa+väkeä+liittymään+runsaasti.
Mielestäni+ei+uskomiseen++tarvita+komeita+kalliita+kirkkoja.
23.11.2018 15:45
Harmillista+kun+parhaat+juontajat+kaikkoavat+Yleltä.
23.11.2018 15:37
Huomenta.
Nukuin+pitkään,+eläkkeellä+on+parasta+pitkät+kiireettömät+aamut.+
Ensimmäiseksi+laitoin+tulen+uuniin+ja+kahvin+tulemaan.+
Mökki+pysyy+lämpinä+kun+uunia+lämmittää+joka+toinen+päivä.+Kohta+uunin+lämmitys+kielletään+ilmastonmuutoksen+takia,+toivottavasti+ei+minun+eläessäni.
Leivoin+eilen+kanelipullia,+ovat+liiankin+hyviä,+voi+pullat+löytyä+vyötäröltä.+
Normaalisti+keitän+aamupuuron+johon+lisään+jotain+siemeniä,+nyt+ei+ollut+kovin+terveellinen+aamupala.+
Huomenaamulla+vaihdan+lakant+sänkyyn+ja+lähden+ihmisten+ilmoille+pyykin+pesuun.+
Veljeni+ihmetteli+kuinka+saan+yksin+aikani+kulumaan+täällä+korvessa,+olen+kai+vanhemmiten+tullut+erakoksi.+
Onhan+minulla+kissa++:)
22.11.2018 10:01
Minulla+on+aloitusten+aiheet+hyvässä+järjestyksessä+monen+vuoden+ajalta.+Sieltä+on+helppo+katsoa+mistä+on+jo+kirjoitettu+vaikkapa+9+Joulukuuta+2017.
Nostan+haloon+jos+joku+alkaa+taas+toistelemaan+jo+tehtyjä+aloituksia.+Varsinkaan+en+siedä+sitä+että+tekstiäni+kopioidaan.+
Toivottavasti+ei+kukaan+ota+todesta+kun+ihmettelen+näin+miten+hyvä+muisti+joillakin+on.
Tai+sitten+on+todellakin+tehty+tarkka+päiväkirja+keskusteluista++:D
21.11.2018 18:52
17 / 165