Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiusaajat+ovat+pahimpia+luusereita.+Heidän+korviensa+välissä+on+tyhjää.+Pitää+täyttää+tyhjyyttä+kiusaamalla.+Monesti+kadetivat+kiusattua,+tuntevat+sisimmässään+että+ovat+huonompia,+saavat+vähän+hyvitystä+pahaan+oloonsa+kiusaamalla.+
Minua+kiusattiin+koulussa+kun+uskovaiset+vanhempani+eivät+antaneet+pukeutua+kuten+muut+oppilaat+ja+tukan+piti+olla+letillä+vaikka+muilla+oli+monenlaisia+kampauksia.+
En+ole+luuseri,+päinvastoin,+se+on+vain+vahvistanut.
29.08.2018 19:00
Tunnen+erään+joka+saa+elämänvoimansa+mollaamalla+muita+ihmisiä.+Kai+hän+tuntee+olevansa+parempi+ihminen+kun+painaa+alas+toisia.+
Oikein+tulee+vaahtoa+suusta+kun+oikein+innostuu.+
En+ole+kiinnostunut+juoruista,+olen+monesti+sanonut+että+älä+kerro+jos+joku+haluaa+kertoa+mehevän+juorun+ja+varoittelee+älä+sitten+kerro+kenellekään.+
Jos+ei+itse+psty+pitämään+asiaa+omana+tietonaan+niin+miksi+vaatia+sellaista+toiselta.
29.08.2018 14:17
Minäkään+en+ymmärrä+narinaa+huonoista+avauksista+ja+tylsästä+keskustelusta.
Jos+näin+tuntee+pitää+asialle+tehdä+jotain+eikä+odottaa+valmista.
29.08.2018 09:39
Minä+en+pidä+kuolinsiivousta.+Olen+nauranut+jälkikasvulle+että+kuolemani+jälkeen+katselen+kiinnostuneena+pilven+päältä+kun+hikoilette+romujeni+kanssa.+
Mökillä+on+vintti+ja+aitta+täynnä+romua,+tai+sellaista+"mitä+voi+vielä+tarvita".
Myös+kylillä+on+tavaraa+kaikki+kaapit+ja+varastot+täynnä.+Onneksi+sentään+ovat+hyvässä+järjestyksessä.+
Vävy+on+oikein+hyvä+tekemään+varastojen+tyhjennstä,+olen+nähnyt+kuinka+kovalla+kädellä+laittaa+heiltä+pois+kaiken+ylimääräisen.
29.08.2018 09:30
En+minäkään+siivoa+yhtä+paljon+kuin+nuorempana.+
Minusta+elämä+kuluu+hukkaan+jos+se+on+yhtä+villakoirien+jahtaamista.+
Pakkohan+on+siivota+sen+verran+että+itse+viihtyy+ja+voi+avata+oven+vieraille.+
Tykkään+leipoa+ja+laittaa+ruokaa,+siivoaminen+on+pakkopullaa.+
Ajoin+juuri+18+km+sähköpyörällä,+kävin+haudoilla+ja+kiertelen+pitkin+teitä.+Raitis+ilma+virkistää.
28.08.2018 19:07
En+pahoita+mieltäni+lukiessani.+Ihan+vanhasta+tottumuksesta+avaan+sivun.+Joskus+vain+vilkaisen+onko+mitään+mielenkiintoista+ja+menen+muualle.+
Teen+paljon+muutakin,+en+viivy+netissä+päivittäin+kuin+vajaan+tunnin+yhteensä.+Harvoin+viitsin+näitä+sivuja+puhelimella+katsoa.+
En+pahoita+mieltäni+mistään+mitä+täällä+lueskelen.
28.08.2018 08:59
Minä+muutin+vaihteeksi+kylille,+pakkasin+pyykkiä,+ruuat+ja+kissan+autoon+ja+nyt+pesukone+pyörii.
Minullekin+olisi+kunnon+suursiivous+paikallaan,+ikkunat+pesin+jo+kertaalleen,+ovat+jo+samanlaiset,+taas+olisi+pestävä.
Mikä+lorvikatarri+lie+iskenyt,+olen+viikon+ollut+aikaansaamaton,+kaverin+käynti+viikonloppuna+vähän+piristi.+Tekisi+mieli+vain+makailla+mutta+jos+menen+pitkäkseen+tulee+rauhaton+olo+ja+alan+kuitenkin+touhuta+jotain.+Jäseniä+kolottaa,+olo+on+kuin+olisi+hutkittu+pesäpallomailalla,+kai+jokin+tauti+yrittää+saada+voiton.+
Eikö+olekin+mukava+kun+saa+asunnon+siivottua+kunnolla,+se+vaikuttaa+mielialaankin.+
Ei+silti+tarvitse+olla+siivotonta,+kyllä+itse+tietää+mitä+pitää+tai+pitäisi+tehdä.
27.08.2018 16:47
Kyllähän+juoruja+on+liikkunut,+joissakin+on+siteeksi+perääkin+ollut,+tahtovat+paisua+suuriin+mittasuhteisiin+kiertäessään+suusta+suuhun.
Nuorempana+välitin+jos+minusta+puhuttiin,+nykyisin+en+viitsi+edes+tuhahtaa.
27.08.2018 10:06
En+ole+sopuli,+yleensä+tahdon+pinnistellä+vastavirtaan.+Nykyisin+olen+laiskistunut+annan+olla+jos+ei+ole+hirveän+tärkeästä+asiasta+kyse.+
Hiljaisista+takarivin+Taunoista+ja+Tyyneistä+saa+parhaat+kaverit+kun+heitä+malttaa+kuunnella+ovat+oikeita+helmiä+usein.+Kun+ovat+tarkkailijoita+ja+kuuntelijoita+niin+osaavat+tehdä+ihmisistä+hyvin+selkeitä+mielipiteitä.+Jos+on+suuna+ja+päänä+koko+ajan+jää+moni+asia+huomaamatta,+kun+on+niin+kiire+kertomaan+omia+juttujaan.
26.08.2018 19:54
Vaikuttava+konsertti+oli+vaikka+en+tuosta+nykymusiikista+oikein+pidä.+Sanoilla+on+todennäköisesti+jonkinlainen+sanoma+jos+niistä+saisi+selvää.
26.08.2018 19:49
Tiedä+onnellisuudesta,+tyytyväinen+olen+suurimman+osan+ajasta.+
Jos+kyttää+kuinka+naapurilla+menee,+jos+menee+paremmin+niin+kadehtii,+saa+aina+olla+äreä+ja+mielensäpahoittaja.
Minun+elämäni+on+omani,+riittää+että+itse+tykkään+olostani.+Ei+aina+niin+auvoista+ole+kenelläkään,+mutta+nykyisin+on+paremmin+kuin+koskaan+aikaisemmin.
26.08.2018 19:46
Minulle+on+yhdentekevää.+Oletin+että+ei+tuollaista+voi+julkaista+ilman+kunnollisia+todisteita.
26.08.2018 12:10
Tuntuu+pahalta+kun+ajattelen+matkustajia.+Ovat+lähteneet+iloisella+mielellä+matkaan,+lauleskelleet+ja+odottaneet+iltaa.+
Sitten+tällainen+murhenäytelmä.+Olipa+syy+autossa+tai+kuskissa+mikään+ei+palaa+ennalleen.+Läheisillä+ja+eloon+jääneillä+matkatovereilla+on+murhetta.+Kuskille+varmaan+jää+trauma+loppuelämäksi.
25.08.2018 18:13
Minulla+on+kaksi+höyrypesuria,+en+tykkää+käyttää+ikkunanpesussa,+on+hidasta+ja+jälki+huonompaa+kuin+perinteisellä+tavalla.
Veteen+vähän+Fairya,+pesu+ja+kuivaus+lastalla,+ei+tarvitse+huuhtoa.+Viimeistely+vaikkpa+Viledalla.+Ei+mene+paljon+aikaa.+Minulla+on+Sinin+ikkunanpesuvehkeet,+niissä+on+jatkovarsi,+nopeasti+pesin+isot+ikkunat+alkukesästä,+pesin+liian+aikaisin,+nyt+pitäisi+ottaa+uusiksi,+on+siitepölyä+ja+linnun+jätöksiä.
25.08.2018 18:08
Ihana+kuva.
Toivon+heille+kaikkea+hyvää+ja+Niinistölle+pitkää+ikää.
24.08.2018 18:35
H.oon+kommentti+sai+aikaan+naurukohtauksen:
"Henkilö-kohtaisesti+tuntisin+itseni+typeräksi.
Jos+alkaisin+sotkeutua+nuorten+palstoille."+
Heti+70-v+ukkeli+on+nuori+siihen+päivämäärään+kunnes+70-v+tulee+mittariin.+
Jos+olet+tunnin+yli+70-v+niin+kuulut+vanhoihin,+tuntia+alle+kuuluu+nuoriin+:D+
Pitää+olla+tarkkana+ja+vahtia+että+kaikki+menee+kuten+pitääkin.+Se+ei+haittaa+jos+ikää+on+vaikka+50-v,+varsinkaan+jos+on+nainen.
24.08.2018 17:45
Sinulla+on+sana+hallussa,+pysyisit+vain+täällä.
24.08.2018 17:37
Tuo+on+jo+mystistä.+Minulla+ei+pummpu+toimi+jos+ei+ole+töpseli+seinässä.+
Kyllä+virtaa+on+jostain+tultava.+
Onko+talossasi+uusittu+söhköjohdot+äskettäin+vai+ovatko+vanhat?+
Minulla+ovat+vanhat+johdot+mutta+ihan+toimivat.+Mies+vainaa+oli+sähkömies,+hänestä+oli+paljon+apua+sähkötöissä+kunnes+sairastui.
24.08.2018 17:29
Täälläkö+sinä+oletkin.+Olen+ihmetellyt+minne+katosit+60++palstalta.
23.08.2018 19:11
Minua+ei+kiinnosta+kenenkään+kirjoittajan+ikä.+Enemmän+kiinnostaa+aihe+jota+käsitellään.
Jos+viihtyy+palstalla+niin+miksi+ei+voi+kirjoitella+vaikka+satavuotiaaksi.+
Ei+täällä+ole+mikään+pakko+ilmoitella+ikäänsä.+Joku+kirjoittaja+voi+olla+ihan+väärän+ikäinen,+jopa+alle+viisikymppinen.+Jos+haluaa+kirjoitella+niin+miksikä+ei.+
Vaikka+iässä+ei+ole+mitään+häpeämistä+niin+eiköhän+se+liene+jokaisen+yksityis+asia.
23.08.2018 19:06
33 / 165