SRK oppi vihaa Jumalan omaisuuskansaa

Anonyymi

Piilo natsihenkiset määräävät SRKn suunnan.

En ole vuosikymmeniin rukoiltavan Israelin puo-lesta.

30

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen suurtavaratalon omistaja.

• En oikein usko tuota, mekin ollaan Israelin ystäviä ja siunataan sitä.

• Anonyymi

Oletko käynyt Israelissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt Israelissa?

En ole käynyt mutta seuraan Israelin tapahtumia. Nyt kun Israelin etsikkoaika on alkamassa, niin SRK:n pitäisi perustaa sinne pysyvä toimipiste.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

En ole käynyt mutta seuraan Israelin tapahtumia. Nyt kun Israelin etsikkoaika on alkamassa, niin SRK:n pitäisi perustaa sinne pysyvä toimipiste.

Israel on poliittinen terroristivaltio jota tukee USA. Ei maallisia valtoja pidä rukoilla, ne harjoittavat haureutta suuren porton kanssa joka on maailman kaikki väärät uskonnot.

Jumalan omaisuuskansa on hengellinen Israel joka koostuu kaikista kansoista ja heimoista, eli Jeesuksen seuraajista. Tämä vasta sitten kun Jeesus on suorittanut loppuun tehtävänsä.
        w.

• SaaleminPastori-ko
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on poliittinen terroristivaltio jota tukee USA. Ei maallisia valtoja pidä rukoilla, ne harjoittavat haureutta suuren porton kanssa joka on maailman kaikki väärät uskonnot.

Jumalan omaisuuskansa on hengellinen Israel joka koostuu kaikista kansoista ja heimoista, eli Jeesuksen seuraajista. Tämä vasta sitten kun Jeesus on suorittanut loppuun tehtävänsä.
        w.

Nyt W olet raskaasti hakoteillä, ei Jumala ole hyljännyt omaisuuskansaansa.

Roomalaiskirje:
        1:11 Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte,
        2:11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        3:11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
        4:11 Ja hän sai ympärileikkauksen merkin sen uskonvanhurskauden sinetiksi, joka hänellä oli ympärileikkaamatonna, että hänestä tulisi kaikkien isä, jotka ympärileikkaamattomina uskovat, niin että vanhurskaus heillekin luettaisiin;
        5:11 emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet.
        6:11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
        7:11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
        8:11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
        11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.
        11:2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
        11:3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
        11:4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        11:5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
        11:6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
        11:7 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,
        11:8 niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti."
        11:9 Ja Daavid sanoo: "Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi,
        11:10 soetkoot heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan."
        11:11 Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.
        11:12 Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
        11:13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
        11:14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
        11:15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
        11:16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
        11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        11:18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
        11:19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin."
        11:20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
        11:21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.
        11:22 Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.
        11:23 Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

w.

11:24 Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        11:25 Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        11:27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        11:28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        11:29 Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu. >> Jakeen lisätiedot
        11:30 Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,
        11:31 samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.
        11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
        11:33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!
        11:34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
        11:35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?
        11:36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.
        12:11 Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa.
        13:11 Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.
        14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."
        15:11 Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkööt häntä kaikki kansat."
        16:11 Tervehdys Herodionille, heimolaiselleni. Tervehdys Narkissuksen perhekuntalaisille, jotka ovat Herrassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

w.

Älä W viitsi.
        Israel ei ole terrorismivaltio, mutta Filestealaiset (Palestiina) on Yk;nkin mukaan julistettu terroristi- kansaksi, jota he kyllä ovatkin.
        On omakohtaisia kokemuksia heidän pommituksistaan.
        Suomessa kun laitetaan seurakunnat järjestykseen antisemitisteinä, kyllä siellä kärjessä roikku SRK.
        Miesporukassa jutut ovat todella pahoja, mutta kun johtajat järjestävät matkoja sinne, rahan himossa, lampaat kyllä maksavat.

r

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä W viitsi.
        Israel ei ole terrorismivaltio, mutta Filestealaiset (Palestiina) on Yk;nkin mukaan julistettu terroristi- kansaksi, jota he kyllä ovatkin.
        On omakohtaisia kokemuksia heidän pommituksistaan.
        Suomessa kun laitetaan seurakunnat järjestykseen antisemitisteinä, kyllä siellä kärjessä roikku SRK.
        Miesporukassa jutut ovat todella pahoja, mutta kun johtajat järjestävät matkoja sinne, rahan himossa, lampaat kyllä maksavat.

r

Kuulun siihen Jumalan kansaan joka uskoo Siioniin laskettuun kulmakiveen, sen jotka rakentajat hylkäsivät. Miksi luottaisin ja panisin toivoni maailmaan joka katoaa? Politiikka, jumalattomat, kuninkaat ja valtiot. Ne häviävät hetkessä, milloin? Sen tietää vain Isä yksin.

1.Joh.2. 15-17.

• Anonyymi

Millä tavalla Israelia voi siunata?
        Millä tävalla te siunaatte Israelia?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla Israelia voi siunata?
        Millä tävalla te siunaatte Israelia?

Rukoillaan sen puolesta.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Rukoillaan sen puolesta.

Mä ostan Isrealissa tuotettuja hedelmiä ja kauppa voi ostaa niillä rahoilla lisää Israelilaisia hedelmiä sillä tavoin tuoen Israelia.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Miten niin Israelin etsikkoaika on alkanassa?

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Rukoillaan sen puolesta.

Olen niin tyhmä etten osaa yhdistää nykyistä Israelin valtiota ja vanhaa testamenttia enkä hengellistä israelia , josta uudessa testamentissa puhutaan. Pelkäänpä, ettei niillä ole mitään yhteistä ja siihen on tyydyttävä. Sitäpaitsi pikaiseksi ennustettu maailmanloppu on mielestäni raakasti myöhässä, vaikka kaikki lopun merkit ovat jo moneen kertaan täyttyneet vuosisatojen kuluessa. Kauheeta kun olen tällainen pölhökustaa.

• Anonyymi

iiisraeeeel sanoi eräs helluntailainen ja kuoli pyöräillessään

• Anonyymi

SRK seuraa oppi-isänsä Lutherin jalanjälkiä. Luther tuli tunnetuksi äärimmäisen kovasta juutalaisvihamielisyydestä. Lutherin kirjoitukset olivat A.Hitlerin juutalaisvainojen innoituksen lähde.
      Hiukan eriskummallista, että SRK:n seuroissa ei ikinä koskaan ole ollut puhetta tästä Lutherin synkemmästä puolesta.

• Luther on yksi oppi-isistä, häneltä otetaan se mikä on Raamatun mukaista. On muitakin oppi-isiä, esim, Katolisen kirkon kirkkoisä Augustinus. Hän oli Lutherinkin oppi-isä. Ennen kaikkea ollaan Jeesuksen seuraajia.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Luther on yksi oppi-isistä, häneltä otetaan se mikä on Raamatun mukaista. On muitakin oppi-isiä, esim, Katolisen kirkon kirkkoisä Augustinus. Hän oli Lutherinkin oppi-isä. Ennen kaikkea ollaan Jeesuksen seuraajia.

Olette unohtaneet että taivaan alla on vain yksi nimi jossa on pelastuksemme - Jeesus.
        Apt 4. 9-12.
        Miksi te uskotte ennemmin ihmistä kuin Jumalaa?
        w.

• Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

Luther on yksi oppi-isistä, häneltä otetaan se mikä on Raamatun mukaista. On muitakin oppi-isiä, esim, Katolisen kirkon kirkkoisä Augustinus. Hän oli Lutherinkin oppi-isä. Ennen kaikkea ollaan Jeesuksen seuraajia.

Ootte SRK:n seuraajia. Jeesuksille teillä ei näemmä tarvetta ole

• Anonyymi

Luther oli juutalaisvihamielinen ja kun Luther on vl:ien kuuluttama oppi-isä niin tekevät samat synnit ja paljon muutakin kuin Luther.

Metkaa on että niin kasteesta kuin ehtoollisesta srk-oppi poikkeaa täysin Lutherin opista..on muitakin eriäviä asioita.

Vl-liikkeessä vähätellään ja halveksitaankin rukouksen merkitystä ja voimaa ja Herramme Jeesuksen esimerkkiä ja opetuksia siitä.

• Anonyymi

Aabrahamin kautta Israelin kansalle annettu lupaus j oka on edelleen voimassa.

1. Moos. 12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Seuroissa ei koskaan rukoilla ja siunata Jumalana omaisuuskansaa.

Päinvastoin monilla puhujilla on jopa natsihenkinen asenne.

• Anonyymi

Ja tavaratalon johtajilla.

• Anonyymi

Monilla puhujilla pilkallinen ja halveksiva asenne juutalaisia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He eivät rakasta lähimmäistään. Rikkovat Jeesuksen antamaa käskyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisuutta halveksivat, samoin kaikkia muitakin oman uskonsa ulkopuolella olevia.

• Anonyymi

Matt. 19:30
      Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä.

• Anonyymi

Eikö pitäisi rukoilla palestiinalaisten puolesta, että he kääntyisivät islamista lestadiolaisiksi vastustamaan juutalaista oppia?

• Palestiinalaisissa on ollut kautta aikain huomattava osa kristittyjä ja nimenomaan se tarkoitaa sitä etteivät voi olla velluja.

• Anonyymi

Joh. 8:
      31 Niin Jesus sanoi niille Juudalaisille, jotka hänen uskoivat: jos te pysytte minun puheessani, niin te totisesti minun opetuslapseni olette.
      32 Ja teidän pitää totuuden ymmärtämän, ja totuuden pitää teidät vapahtaman.
      33 Niin he vastasivat häntä: me olemme Abrahamin siemen, emmekä ole koskaan kenenkään orjina olleet; kuinka siis sinä sanot: teidän pitää vapaiksi tuleman?
      34 Jesus vastasi heitä ja sanoi: totisesti, totisesti sanon minä teille: jokainen, joka tekee syntiä, hän on synnin orja.
      35 Mutta ei orja pysy ijankaikkisesti huoneessa; vaan Poika pysyy ijankaikkisesti.
      36 Jos siis Poika teidät vapaiksi tekee, niin te totisesti olette vapaat.
      37 Minä tiedän, että te olette Abrahamin siemen, vaan te etsitte kuolettaaksenne minua; sillä ei minun puheellani ole teissä siaa.
      38 Minä puhun, mitä minä olen isäni tykönä nähnyt, ja te teette, mitä te olette nähneet teidän isänne tykönä.
      39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: Abraham on meidän isämme. Jesus sanoi heille: jos te olisitte Abrahamin lapset: niin te tekisitte Abrahamin töitä.
      40 Mutta nyt te etsitte minua tappaaksenne, sitä ihmistä, joka totuuden on teille puhunut, jonka hän on Jumalalta kuullut: sitä ei Abraham tehnyt.
      41 Te teette teidän isänne tekoja. Niin he sanoivat hänelle: emme ole äpärinä syntyneet: meillä on yksi Isä, Jumala.
      42 Jesus sanoi heille: jos Jumala olis teidän Isänne, niin te tosin rakastaisitte minua; sillä minä läksin ja tulin Jumalasta, en minä itsestäni tullut, vaan hän lähetti minun.
      43 Miksi ette ymmärrä tätä minun puhettani? Ette taida kuulla sitä minun sanaani.
      44 Te olette isästä perkeleestä, ja teidän isänne himoja te tahdotte tehdä. Hän on ollut murhaaja alusta, ja ei pysynyt totuudessa; sillä ei totuus ole hänessä. Kuin hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omastansa; sillä hän on valehtelia ja valheen isä.

• Anonyymi

Matt. 23:
      13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka suljette taivaan valtakunnan ihmisten edestä; sillä ette itse sinne mene, ettekä salli meneväisiä sinne mennä.
      14 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka syötte leskein huoneet, ja muodoksi pidätte pitkät rukoukset: sentähden te saatte sitä kovemman kadotuksen.
      15 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka merta ja mannerta ympäri vaellatte, tehdäksenne yhtä uutta Juudalaista; ja kuin se tehty on, niin te hänestä teette kaksikertaa enemmän helvetin lapsen kuin te itse olette.
      16 Voi teitä, te sokiat taluttajat! jotka sanotte: joka vannoo templin kautta, ei se mitään ole, mutta joka vannoo templin kullan kautta, se on velvollinen.
      17 Te hullut ja sokiat! sillä kumpi on suurempi: kulta, eli templi, joka kullan pyhittää?
      18 Ja joka vannoo alttarin kautta, ei se mitään ole; mutta joka vannoo lahjan kautta, joka sen päällä on, se on velvollinen.
      19 Te hullut ja sokiat! sillä kumpi on suurempi: lahja, eli alttari, joka lahjan pyhittää?
      20 Joka siis vannoo alttarin kautta, hän vannoo sen kautta ja kaikkein, mikä sen päällä on.
      21 Ja joka vannoo templin kautta, se vannoo hänen kauttansa ja sen kautta, joka siinä asuu.
      22 Ja joka vannoo taivaan kautta, se vannoo Jumalan istuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sen päällä istuu.
      23 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka kymmenykset teette mintuista, tilleistä ja kuminoista, ja jätätte pois ne raskaammat laista, tuomion, laupiuden ja uskon: näitä piti tehtämän, ja toisia ei jätettämän.
      24 Te sokiat taluttajat! te kuurnitsette hyttysen ja kamelin nielette.
      25 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka puhdistatte juoma-astian ja ruoka-astian ulkoiselta puolelta, mutta sisältä ovat ne täynnä raatelemista ja tyytymättömyyttä.
      26 Sinä sokia Pharisealainen! puhdista ensin juoma-astia ja ruoka-astia sisältä, että myös ulkonainenkin puoli puhtaaksi tulis.
      27 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut; sillä te olette valkiaksi sivuttuin hautain kaltaiset, jotka ulkoa kauniit ovat, mutta sisältä ovat he täynnä kuolleiden luita ja kaikkea riettautta.
      28 Niin myös te olette ulkoa tosin nähdä ihmisten edessä hurskaat, mutta sisältä te olette täynnä ulkokullaisuutta ja vääryyttä.
      29 Voi teitä kirjanoppineet ja Pharisealaiset, te ulkokullatut! jotka rakennatte prophetain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautoja,
      30 Ja sanotte: jos me olisimme olleet meidän isäimme aikoina, emme olisi olleet osalliset heidän kanssansa prophetain veressä.
      31 Niin te siis itseänne tunnustatte, että olette niiden lapset, jotka tappoivat prophetat.
      32 Niin tekin täyttäkäät teidän isäinne määrä.
      33 Te kärmeet, te kyykärmetten sikiät! kuinka te vältätte helvetin kadotuksen?
      34 Sentähden, katso, minä lähetän teille prophetat, ja viisaat, ja kirjanoppineet; ja niistä te muutamat tapatte ja ristiinnaulitsette, ja muutamat te pieksätte teidän synagogissanne, ja vainootte kaupungista kaupunkiin.
      35 Että teidän päällenne pitää tuleman kaikki vanhurskas veri, joka vuodatettu on maan päälle hamasta vanhurskaan Abelin verestä niin Sakariaan, Barakiaan pojan vereen asti, jonka te tapoitte templin ja alttarin vaiheella.
      36 Totisesti sanon minä teille: kaikki nämät pitää tuleman tämän suvun päälle.
      37 Jerusalem, Jerusalem, sinä joka tapat prophetat ja kivillä surmaat ne, jotka sinun tykös lähetetyt ovat! kuinka usein minä tahdoin koota sinun lapses, niinkuin kana kokoo poikansa siipeinsä alle? ja ette tahtoneet.
      38 Katso, teidän huoneenne pitää teille jäämän kylmille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1038
    Aihe