ja iloista Perjantai aamua ja päivää,,,iltahan on aina iloinen ;=))
Taas huomenta
20
838
Vastaukset
- meerukka
Heräsin siihen kun rakas kissani rapisutteli jotain keittiössä.Ihanaa...Olisi vapaapäivä ja saanut nukkua normaalia pitempään.Ei vielä aivot toimi tähän aikaan aamusta,joten taidan mennä takaisin nukkumaan.Laitan kellon soimaan yhdeksältä.
- tumi
mä kiinnostuin susta...onko toi prätkä sun...mullakin on ollu MUUTAMA....paa meiliä...niin tutustutaan..hih terv. TUMI
- CARA
KESÄLOMA-huomenta kaikille! Ei kello soinut tänään ja herättänyt, eikä tästä eteenpäinkään pitkään aikaan..:DD
- Sohvi
Ihanaa että on taas perjantai..vaikka se on sama mikä päivä on menossa kun on lomilla..:)Jokos on aamukahvit juotu..?:)
- aliisa
ja iloista päivän jatkoa lomalaisille ja töissä ahertaville !! ja nyt aamukahville :)
- toinennimetön
kaunista aamua kaikille silleen tasaisesti....=:0)))))
- Antero..
Hyvää huomenta metsien miehet ja rantojen naiset. Tasapuolisesti lomalaisille ja työssä ahertajille.
- Dj Pervo
Korjaa koneet....
http://www.givetheworld.net/Cats/before-checking-for-viruses-check-for-cats.jpg- CARA
kuvia!! :)))))))) Ammattitaitoinen apuri näyttää olevan! Joitakin lykästää..:DD
- Ajankulu
jokaiselle oikein hyvän päivän toivotuksen kera.
- Sohvi
mää en voi rekata tätä nikkiä, olen yrittäny monta kertaa mutta saoo että on varattu..mutta eihän tää näytä olevan kun voin tällä kirjoittaa..?
- Ajankulu
pieni muutos siihen nikkiin, laita vaikka Sofia, ja jos on sekin varattu, laita sit tilalla Sohviia. Se saattaa olla et joku on aikanaan kirjotellu sun Sohvia nimellä rekkautumatta, tai ollu rekattuna, mut ei enää kirjottele sillä, ja siksi hylkää sen. Se toi rekkautumaton nikki kun saattaa jonkun panna kirjottelemaan sun nimimerkillä jotain, mitä itse et missään nimessä kirjottelis. Kokeile, kyllä se menee läpi.
- sweet_lemon
törmäsin minäkin silloin aikoinani. Tuolla Sohvi nimellä kirjoitettuja juttuja löytyy muuten yli 5000 kappaletta. Kokeile tuota hakua, joka on tuossa ylhäällä.
- Sohvi
sweet_lemon kirjoitti:
törmäsin minäkin silloin aikoinani. Tuolla Sohvi nimellä kirjoitettuja juttuja löytyy muuten yli 5000 kappaletta. Kokeile tuota hakua, joka on tuossa ylhäällä.
huomasin sen..mutta kuitenkaan ei Sohvi nimimerkkiä ole mun käsittääkseni rekattu koska mää pystyn sitä käyttämään..mutta sanoo kuitenkin että on varattu kun yritän rekata sitä.
Olen kokeillut Sohwi ja Soffi ja jos vaikka mitä mut sanoo aina että nimi on varattu..no täytyy kokeilla uudestaan tai sitten rekata joku ihan toinen nikki..
vaan....a.ryllis toivottaa.....
- outzak
Erityisen hyviä sellaisia!! Toivottelee Outza.K ihan kaikille!!:)
- blondi-72hki
enää aamu olekaan!
Hieman kipeänä olen joten koetan lepäillä..
Pari tuntia sitten töistä kotiuduin. - yksitypy evk
heräsin taas kun näin nikkisi :=))))
Suutelmia sulle :=)) - SydäN-Ystävä
Päivä olikin ihan mukava,toivottavasti myös ilta :))
Miksi muuten ilta on sun mielestä aina iloinen??- maltti
olut kovin iloinen en päässyt lainkaan huuhaallel..
kiitos s-24 toimille.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048