Taas huomenta

maltti

ja iloista Perjantai aamua ja päivää,,,iltahan on aina iloinen ;=))

20

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meerukka

Heräsin siihen kun rakas kissani rapisutteli jotain keittiössä.Ihanaa...Olisi vapaapäivä ja saanut nukkua normaalia pitempään.Ei vielä aivot toimi tähän aikaan aamusta,joten taidan mennä takaisin nukkumaan.Laitan kellon soimaan yhdeksältä.

• tumi

mä kiinnostuin susta...onko toi prätkä sun...mullakin on ollu MUUTAMA....paa meiliä...niin tutustutaan..hih terv. TUMI

• CARA

KESÄLOMA-huomenta kaikille! Ei kello soinut tänään ja herättänyt, eikä tästä eteenpäinkään pitkään aikaan..:DD

• Sohvi

Ihanaa että on taas perjantai..vaikka se on sama mikä päivä on menossa kun on lomilla..:)Jokos on aamukahvit juotu..?:)

• aliisa

ja iloista päivän jatkoa lomalaisille ja töissä ahertaville !! ja nyt aamukahville :)

• toinennimetön

kaunista aamua kaikille silleen tasaisesti....=:0)))))

• Antero..

Hyvää huomenta metsien miehet ja rantojen naiset. Tasapuolisesti lomalaisille ja työssä ahertajille.

• CARA

kuvia!! :)))))))) Ammattitaitoinen apuri näyttää olevan! Joitakin lykästää..:DD

• Ajankulu

jokaiselle oikein hyvän päivän toivotuksen kera.

• Sohvi

mää en voi rekata tätä nikkiä, olen yrittäny monta kertaa mutta saoo että on varattu..mutta eihän tää näytä olevan kun voin tällä kirjoittaa..?

• Ajankulu

pieni muutos siihen nikkiin, laita vaikka Sofia, ja jos on sekin varattu, laita sit tilalla Sohviia. Se saattaa olla et joku on aikanaan kirjotellu sun Sohvia nimellä rekkautumatta, tai ollu rekattuna, mut ei enää kirjottele sillä, ja siksi hylkää sen. Se toi rekkautumaton nikki kun saattaa jonkun panna kirjottelemaan sun nimimerkillä jotain, mitä itse et missään nimessä kirjottelis. Kokeile, kyllä se menee läpi.

• sweet_lemon

törmäsin minäkin silloin aikoinani. Tuolla Sohvi nimellä kirjoitettuja juttuja löytyy muuten yli 5000 kappaletta. Kokeile tuota hakua, joka on tuossa ylhäällä.

• Sohvi
        sweet_lemon kirjoitti:

törmäsin minäkin silloin aikoinani. Tuolla Sohvi nimellä kirjoitettuja juttuja löytyy muuten yli 5000 kappaletta. Kokeile tuota hakua, joka on tuossa ylhäällä.

huomasin sen..mutta kuitenkaan ei Sohvi nimimerkkiä ole mun käsittääkseni rekattu koska mää pystyn sitä käyttämään..mutta sanoo kuitenkin että on varattu kun yritän rekata sitä.
        Olen kokeillut Sohwi ja Soffi ja jos vaikka mitä mut sanoo aina että nimi on varattu..no täytyy kokeilla uudestaan tai sitten rekata joku ihan toinen nikki..

• vaan....a.ryllis toivottaa.....

• outzak

Erityisen hyviä sellaisia!! Toivottelee Outza.K ihan kaikille!!:)

• blondi-72hki

enää aamu olekaan!
      Hieman kipeänä olen joten koetan lepäillä..
      Pari tuntia sitten töistä kotiuduin.

• yksitypy evk

heräsin taas kun näin nikkisi :=))))
      Suutelmia sulle :=))

• SydäN-Ystävä

Päivä olikin ihan mukava,toivottavasti myös ilta :))
      Miksi muuten ilta on sun mielestä aina iloinen??

• maltti

olut kovin iloinen en päässyt lainkaan huuhaallel..
        kiitos s-24 toimille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe