Mie pysyin pystyssä vielä, rullaluistelukausi on aloitettu, - joko teillä? :)
Jes!
29
963
Vastaukset
- täti puskasta
en edes omista rullaluistimia, koska soratien varressa asun, ne ei oikein kulje tälläisella tiellä.
Asfalttitielle pitäisi ajaa 10km autolla.
Korpee mikä korpee.
pst. kuvasta päätellen olet nuorekkaan näköinen.
Nyt alkaa tanssii tähtien kanssa täytyy katella sitä.Tässä kulkee semmoinen isorakeinen vanha oljysoratie, vai mikä asfalttiako lienee, - onhan se sellaista jytistämistä jaloille, mutta tuleepahan hieronnat samalla :)
Minun pitäisi ajaa se kymmenen kilometriä myös ensin autolla, mutta siksi että löytyisi rauhallinen paikka.
Minulla taas on niin vilkasliikenteistä seutua ympärillä, kun asun ihan keskellä kaupunkia. Rullaluistelijoita pyöräilijöitä ja rullasuksijoita pyyhkii hirvittävällä nopeudella vaan ohi ja vastaan sikin sokin, niin että suhahdukset vaan käy.
edes yrittää. Mulle riittää polkupyörä.
en luistellut ollenkaan, mutta nyt on pakko tehä jotain kuntonsa eteen, hiihtokin jäi lumenpuutteen takia ihan olemattomiin.
Mie tykkään sellaisista vauhikkaista lajeista, uinnista, hiihosta, ja salijumppakin oisi kivaa, mutku on mutku :)Pirrejuupas kirjoitti:
en luistellut ollenkaan, mutta nyt on pakko tehä jotain kuntonsa eteen, hiihtokin jäi lumenpuutteen takia ihan olemattomiin.
Mie tykkään sellaisista vauhikkaista lajeista, uinnista, hiihosta, ja salijumppakin oisi kivaa, mutku on mutku :)on kivaa, sellaiset pitkät pyöräretket etenkin.
Pirrejuupas kirjoitti:
Mie tykkään sellaisista vauhikkaista lajeista, uinnista, hiihosta, ja salijumppakin oisi kivaa, mutku on mutku :)Varmaan, minulla taas on terveydellisiä esteitä noin rajuille lajeille. Uiminen on lempparini.
miljoona kirjoitti:
Varmaan, minulla taas on terveydellisiä esteitä noin rajuille lajeille. Uiminen on lempparini.
liian pitkä matka uimahalliin, tässä elämäntilanteessa, ennen kävin jokaviikko uimassa ainakin kilometrin verran.
Nyt ostin juoksuvyön ja oottelen kesää, että pääsen sitä kokeilemaan tuohon luonnon uima altaaseen.
- täti puskasta
miksi se ei näy enää otitko pois. hmm
- namisuku
...joo, ehkä jos joku työntäis...heh.
Polvet ei enään kestä, eikä kyllä nilkatkaan:(- namisuku
Pirrejuupas kirjoitti:
Luistimissa on tukevat varret, ne pitää nilkat "kasassa".
....mikäs ne polvet pitäis Kasassa...heh.
Hauskoja ja Vaarattomia LuisteluRetkiä Sinulle Pirtsukka=D namisuku kirjoitti:
....mikäs ne polvet pitäis Kasassa...heh.
Hauskoja ja Vaarattomia LuisteluRetkiä Sinulle Pirtsukka=DYritän olla varovainen.
on jäänyt pojan 44nron rullikset. Josko niihin laittaisi viidet villasukat ja kokeilisi pihalla kaikkien mahdollisten suojaimien kanssa ;)
Ajatteletko, että luistimetkin kääntyisivät kun sinä käännyt :)
Tosiaan kenkien pitää olla napakasti jaloissa, muuten olo rullilla on liian epävarmaa. :)
- O-Orvokki
En uskalla edes uneksia itse rullaluistelevani, koska pelkään asfaltti-ihottumaa.
Toivotan sinulle nautinnollisia hetkiä ilman yllättäviä ansapaikkoja tai kompurointeja!
Jospa joskus vielä...;))- Densa
on hyvä keino siihen asvaltti ihottumaan,jos ei pidä mitään suojuksia niin ei uskalla kaatua koska tulee niin kipeetä.Sillä selvii hyvin näin vanhakin kääkkä.
- Pirre*
varovainen, - en uskalla olla muuta.
:)
Oisitpa nähny ne ensi metrit :))
En kyllä kertakaikkiiaan uskalla edes ajatella! Kerran olen rullaluistimet jalkaani laittanut ja kun nousin seisomaan niin KYLLÄ HIRVITTI! Hivuttauduin hiljaa istumaan ja äkkiä rullikset pois jalasta ja päätin että ei ikinä enää!
Kun en ole vuosikausiin uskaltanut tavallisillakaan luistimilla luistella. Ei sitä enää näin vanhana hirviä!
Mutta luistelkaa te jotka vielä uskallatte! Mie ulkoilen jalkapelissä!
Hauskoja lenkkejä kaikille!- Pirre*
luistimia en ole koskaan edes pistänyt jalkaani, ne pelottaisi.
Rullittelu on kuin hiihtäsisi luistelutyylillä, ei sen kummempaa :)
Haaveissa vain. Minulla kun on keinonivel polvessa niin en arvaa ruveta opettelemaan, mutta tsemppiä sinulle, antaa palaa tie on vapaa... kevät tuo kaikenlaisia huimia seikkailuja, tartutaan niihin.
- Pirre*
tiedä, mutta liikkumaan se luonnossa saa.
P.s. on muuten onni että elämme tätä aikaa, kun noita niveliäkin on varaosina.
- Kaivanto
on se syy, miksi rullaluistelu ei sovi. Eikä muukaan luistelu. Olen kahdesti kaatunut pelkillä kengilläkin niin pahasti, että olen kuullut sen hirviän paukahduksen, kun kallo kohtaa kovan asvaltin. En enää ikinä tahdo kuulla sitä ääntä, en edes kypärän kanssa. - Olehan varovainen!
- Pirre*
kaatunut jäätiköllä, ja lyönyt pääparkani niin että luulin viimeisten aikojeni koittaneen, - roskista viedessä, eikä ollut kypärää päässä.
Joten voi se vahinko sattua arkisimmissakin askareissa :)
- Otto-Vaan
Onneksi mulla on vielä kopan pohjalla älliä jäljellä,
jotta en nouse pyörivien rullien päälle.
Ne on liukkaita.:) - Densa
vielä ole viittinny,kun on kadut niin karseessa kunnossa,mutta eiköhän sitä kohtapuoleen taas pääse ittekin kokeilemaan vieläkö luistin kulkee.
- Pirre*
kerran kun oppii, siitä se lähtee kun pyörällä ajo kuunaan.
Kävi muuten kovasti jalkoihin äkkisestään, matkaa voi tulla vain vaivaset 3 - 4 kilsaa.. - Densa
Pirre* kirjoitti:
kerran kun oppii, siitä se lähtee kun pyörällä ajo kuunaan.
Kävi muuten kovasti jalkoihin äkkisestään, matkaa voi tulla vain vaivaset 3 - 4 kilsaa..ne kulkee tietenkin,vaikeintahan siinä on se stoppaaminen:))
Täällä on asvaltit niin monttusia ja kevyen liikenteen väylät vielä täys hiekkaa joten pitää malttaa,varsinkin kun asun hirveen mäen päällä josta saa hyvin kuudenkympin vauhdin jos ei ole varovainen.))
Luistelu sinänsä on kivaa ja olen talvellakin yrittänny käydä,mutta tää talvi oli sellanen ettei edes jäädytetty kenttiä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231476Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161127
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038