sinulle jokin rooli luonnostaan? Puheen pito? O:lle päivällinen jne.
Lankeaako
20
666
Vastaukset
- on ollut
ikuinen osani!
- taidan olla
ikuinen perässähiihtäjä.
- osunut oikein
sillä olen päällepäsmäri: muut laittavat halot halki, poikki ja pinoon antamieni ohjeitten mukaan.
- nyyhnyyh
syntipukki ja nyt olen takaa-ajettu jänis ;DD
- k/k
joka seisoo varjossa kunnes homma kusee sukilleen,silloin kiusattu talutetaan eturiviin fiksaamaan hommaa
Minut pyydetään mukaan eri yhdistyksiin ja siellä pakkaa tulemaan kontolle sihteerin hommia vähintään. Työpaikoilla minut valittiin valtuutetun hommiin. Minulla on sana hallussa, vaikka on se joskus ihan mukava seurata sivustakin kaikenlaisia juttuja....en ehdoin tahdoin ole tyrkyllä joka paikkaan. Ehkä rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat toimia, on vähän...tai sitten kuulun pöhköihin joille voi kaikki velvoitteet työntää
- t.p.
tartuin kun kuulosti minulta.
Viimeiset kymmenen vuotta olen onnistunut
välttymään kaikilta luottamustoimilta.
Jos ei joku muonittajaa tarvitse, niin lapsenvahtia tai koiran hoitajaa ainakin vaan nepä ovatkin mieluisia pestejä.
Lapsesta asti olen lomalaisten pihamaat hoitanut se onkin nykyisin maattomalle mieleistä, saa omat yrtit kasvatella siinä sivussa.
Muutoin välistä tuntuu , että narrin virkaan minut on luotu.
- miksi juuri minä
olen se ainainen letunpaistaja: pikkuplätyt, ohukaiset, pannukakut ja uuninpohjapannulla. Pitäisiköhän unohtaa paanut järvenpohjalle?
- G.J
eli kuuntelija, se olen minä jo pienestä pitäen.
- Viidesti lemmitty
ja kolmasti naitu. Aina on joku nainen jokaa kerää pois kuljeksimasta. En valita.
- "Ai sulla on
nyt toi isä, se oli meillä viime vuonna"
- sanoo_suttura*
Ja minä olen ikuinen fixaaja ja monitoimikone.
- kuutamolla kahden
sillanrakentaja ja aamori. Sovittelen riitantuneitten välit kuntoon ja minulla on silmää myös toisilleen sopivien yhteen yhyttämisessä.
- uhallakin
Taistelija olen aina ollut mutta kun olen huomannut että oelnkin ollut oikeassa niin jatkan hamaan hautaan. Kauaa ei täällä heilu kukaan. AiVAN SAMA. Paljoo ei mua kiihota ja orientoi hautajaisissani pidettävät pitkät puheet. Se on muille oman mielenrauhan etsimistä ja suurimmaksi osaksi valhetta.
- Kaivanto
pukata aina tuo organisaattorin rooli, vaikka kuinka pyristelen. Nykyisin jo kyllä paljon vähemmän kuin ennen, onneksi. Alkavat kai uskoa kun kieltäydyn, että olen tosissani, enkä pelkästään kursaile. Makrokosmostasolla päätökset tehdään niin, että ukko päättää isot ja minä pienet asiat. Niitä isoja ei kyllä kuulema ole vielä tullut. Eli olisko se sitten tuo päättäjän rooli, joka lankeaa?
- Vanhapoikamies
se mies, jonka vierestä tuolit viedään.
Paitsi kotona, kun ei ole viejää.
- bhunjimko
Niissä olen etevä. Lähes ilmiömäinen. Mistä minä löydänkin aina...
Olen aina oikea kanaemo. Huollan ja huolehdin ja viihdyttelen. Juontaa lapsuuteen, koska olen yksitoista lapsisesta perheestä vanhimmasta päästä. Ja myöskin ammattini olen vallinnut kyseisen luoteenpiirteen pohjalta.
- Pirre*
kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
- "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :)) Pirre* kirjoitti:
kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
- "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :))Kyllä pienet lapset ymmärtävät ihmeen paljon. Niillä on sellainen vaisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231476Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161127
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038