Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
apostrophe
profiilit
apostrophe
apostrophe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
20
Kommenttia
170
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikös tässä nyt viimevuosina ole vähäiset mitalimme tulleet juuri naisurheilijoilta?
Taitaa miesten saavutukset olla surkeassa kunnossa lähinnä siksi, että keskittyvät liikaa piikittämään itseensä kaikenmaailman mömmöjä, kuin treenaamiseen.
- Dekas
02.02.2006 21:48
Oma tyttöystäväni on hänkin kiinalainen ja olen kyllä kummastellut ihan samaa ilmiötä.
Miehet eivät noteeraa tai tuijottele ilkeästi, mutta naiset kyllä. Sillointällöin joku kyylää oikein viha silmissään. En tajua.
Kaveriporukassakaan eivät ole miespuoliset kommentoineet mitenkään tyttöystävän ulkomaalaisuutta, mutta naisia se jotenkin näyttää vaivaavan. Useammankin kerran on joku kysynyt "Miksi sä ulkomaalaisen naisen halua?". En tajua.
Miksi se on naisille niin ihme juttu?
30.01.2006 07:41
Vaalit on jo ohi, eiköhän me voitaisi vaihtaa puheenaihetta?
- Dekas
30.01.2006 06:19
Luin mielipiteitäsi suurella mielenkiinnolla. Listasit monia niitä asioita, joita olen itsekkin miettinyt. Olen juuri noita samoja asioita pohtiessani päättänyt äänestää Niinistöä.
En minä halua ottaa vaikeuksissa olevia huomioon.
En halua auttaa sairaita enkä onnettomia. En halua auttaa tuntemattomia läpi heidän elämiensä kriiseistä tai vaikeista tilanteista. Eivät he ole minun omiani, ei minun heitä tule tukea.
Kun sanot "Kaikki eivät ole luonnostaan vahvoja, vaan hiljaisia, arkoja, ujoja, kilttejä, joita väärästi vahvojen on helppo käyttää hyväksi ja riistää", minä ajattelen että totta. Ja näinhän sen kuuluukin olla. Elämässä vahvat voittavat ja heikot sortuvat. Ei elämä ole reilua. Eivät kaikki voi olla elämässä voittajia.
"... yhteiskunnassa tulee olle riittävä arvostus ja huolenpito myös ei tuottavien huomioimiseen, jotta kaikilla olisi hyvä olla." Eipäs tule. Ei kaikilla voi olla kaikki hyvin, ei tuo ole realistinen elämänkatsomus. Vahvat menestyvät, heikot kaatuvat.
Minä en jaksa uskoa sellaiseen ihme-yhteiskuntaan, jossa meillä kuin magian voimalla pitää huoli kaikista. En usko, että me voimme huolehtia heikoista ja onnettomista. Minä huolehdin itsestäni ja omistani. Saatan vaikuttaa raa'alta ja nihilistiseltä, mutta olen mielestäni vain realisti.
Jos haluat lukea aiheesta lisää, lue LaVeyn kirjoituksia.
- Dekas
21.01.2006 17:11
Mikä luonnontieteistä tekee niin erikoisia? Miksi kiinnostus fysiikkaa ja kemiaa kohtaan on mielestäsi niin erikoista, hienoa ja ihailtavaa? Olisiko kenties siksi, että olet mies?
Naisten kiinnostusten kohteet ei ole yhtään sen vähempiarvoisia. Jos sinulla olisi todellista älykkyyttä korviesi välissä, tajuaisit tämän itsekkin. Todella toimiva yhteiskunta ja jatkuva kehitys vaatii sekä naisten että miesten panosta, eikä kumpikaan puoli tässä kolikossa ole toista tärkeämpi.
Miksi mies keksi ydinpommin? Miksei nainen?
- Dekas
21.01.2006 16:57
Oletan, että puhumalla yhteiskunnan päättäjästä viittaat presidenttiyteen.
Haluaisin tässä huomauttaa että vaikka joku ei pitäisi Halosesta, se ei tarkoita sitä että Halosen sukupuoli olisi tähän syy.
Minä en pidä Halosesta.
En aio äänestää Halosta.
Miksi? Siksikö, että hän on nainen?
Ei.
Vaan siksi, että hän on äärivasemmistolainen kommunisti, jolta puuttuu tietotaito ja osaaminen kansantalouden suunnannäyttämiseen. Myös maamiinojen poisto oli idioottimainen ja täysin tarpeeton maailmanparannusjeesusteluteko, jota hänen tulisi hävetä. Ulkopolitiikkaa tekevältä henkilöltä voidaan odottaa sulavaa englannin kielen taitoa, Halonen ei tätä tarjoa. Halonen ei vaaliväittelyiden aikana tarjonnut lainkaan IDEOITA tai KONKREETTISIA mielipiteitä. Vaan epämääräistä sepostusta "pohjoismaisesta hyvinvointiyhteiskunnasta" ilman ehdotuksia sille, miten se oikeasti toteutettaisiin.
- Dekas
18.01.2006 20:17
Paljon miehiähän täällä hyörii, minäkin mukaanluettuna.
Tulin tässä juuri ajatelleeksi miesten ja naisten erilaisia keskustelu- ja väittelystrategioita ja -toimintoja...
Olen joskus lukenut, että miehet ja naiset keskustelevat täysin eri tavoin: Naiset pyrkivät tukemaan toisten ehdotuksia, löytämään yhteisiä mielipiteitä ja kaikenkaikkeaan säilyttämään yhteisymmärryksen. Miehet taas pyrkivät nimenomaan kritisoimaan muiden ideoita ja ehdotuksia, löytämään niissä virheitä ja heikkouksia.
Olisiko tässä syy siihen, miksi palstan miehistä niin moni tulkitaan sovinisteiksi ja naistenvihaajiksi? Koska me luontomme mukaisesti pyrimme kritisoimaan? Itse ainakin olen useasti kirjoittaessani huomannut, kuinka joudun tarkoituksellisesti alentamaan kommenttini kriittisyyttä ja käyttämään kiertäviä sanamuotoja vain koska pelkään loukkaavani palstan naispuolisia lukijoita. En halua "sovinistilistalle" :)
- Dekas
17.01.2006 20:17
Viikkasin tuossa kyllä avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen, mutta lähdettä minulla ei tästä ole antaa. Olen lukenut tämän uutisista, mutta linkkiä ei ole tarjota :(
17.01.2006 20:04
Luotettavuudesta tuli tuossa mieleeni, että eikös Suomi ole maailman ainoa maa, jossa naiset ovat tilastollisesti todennäköisempiä aviorikkojia kuin miehet?
- Dekas
17.01.2006 19:52
Haluaisin kysäistä, että miksi mielestäsi suomalais-naiset omaavat korkean moraalin?
En mitenkään halua mollata suomalaisia naisia, mutta mielestäni suomalaisten naisten moraalissa ei ole mitään erityisen korkeaa. Millä perusteilla luet tämän heidän edukseen?
- Dekas
17.01.2006 02:15
Vaikka suvunjatko ei vielä vuosiin ole meille ajankohtainen asia, sekä minä että tyttöystäväni toivomme saavamme joskus tyttölapsen. En ole kuullutkaan, että Suomessa pojat olisivat jotenkin suuremmassa huudossa, ja vielä että tyttöjä ei saisi toivoakkaan. Ihan selkäpiitä karmii kun tuollaisia lukee.
Meillä on aina jotenkin pidetty päivänselvänä että tyttö mieluummin... Nimiäkin kehitelty tytölle useita vaihehtoja mutta poikaa ei ole tultu ajateltuakaan.. Hmm..
- Dekas
14.01.2006 14:25
Homovanhemmuuden kammo on typerää, turhaa ja useimmiten naurettavan epäloogista. Vanhoillisten ja vähäjärkisten todellisuustajuvajavaisten höpinöitä lukiessa ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa! Homot on normaaleja ihmisiä, miksi se on niin vaikea tajuta?
Homokammoiset vastustavat homojen adoptioaikeita typerillä päähänpistoksillaan. Ei homovanhemmat tee kakarasta homoa. Jos tämä ajatuspieru olisi totta, heterovanhemmat siittäisivät vain heterokakaroita. Onko näin? No ei.
Yleinen homokammoidioottien kommentti: "Se on vallan LUONNOTONTA!" -ajatusmaailma. Anna mun kaikki kestää. Ette varmaan käytä polyesterivaatteita ja pidätte lentokoneita saatanallisina? Maailma muuttu.
Idiootit huutavat myös samaan tahtiin ettei homot voi saada lapsia joten niitä ei pitäisi niille antaa. Jos parisuhteen sikiöntuottopotentiaali on tekee siitä validin, niin olette varmasti sitä mieltä että adoptio pitää myös kieltää impotenteilta, nalleja ampuvilta, vanhoilta ja kohdunpoiston saaneilta? Nerokasta porukkaa olette.
Ja sitten vielä tämä umpinerokas "Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat" -argumentti. No teurastetaan samantien kaikki orvot ja heitetään yksinhuoltajat linnaan kun vaarantavat lasten henkisen terveyden! Peelot. Homovanhemmat korkeintaan tekevät lapsesta avarakatseisemman ja samaan hintaan elämänkoulu avaa nopeasti silmät ihmisten typeryydelle kun kakara kohtaa idiootteja jotka haukkuvat homoja.
Homoilla pitäisi olla samat oikeudet kuin meillä heteroillakin.
- Dekas (heteromies)
31.12.2005 05:58
Olet kyllä varsin oikeassa tuon business-snobi jutun suhteen. Sellaisen tyypin miehet ovat usein hyvin itsekeskeisiä eivätkä juuri naisia arvosta. Tosin, business-snobit eivät arvosta juuri muita miehiäkään. Ja naisen päihittämäksi joutuminen vaikuttaa olevan kyseisen mallin miehille jotenkin umpikauhea kokemus. Omissa silmissäni business-snobi ei rekisteröidy miehenä, vaan he ovat lähempänä sieluttomia olentoja jotka välittävät vain rahasta, MBW:stä ja uusista mustista aurinkolaseista.
Silti mielestäni Stereotyypillinen Huono Suomalainen Mies(TM) on se kaljaa kittaava umpijuoppo naistenhakkaaja sohvallaan...
- Dekas
31.12.2005 05:39
"... että se seksi olisi tasavertaisten ihmisen välillä tapahtuvaa."
Tuossa näytät toteavan, että seksityöntekijä ei olisi tasavertainen asiakkaansa kanssa. Oletko tosiaan tätä mieltä? Tekeekö maksullinen seksityö ihmisestä jotenkin alemman, heikomman tai huonomman?
Jotenkin tällä palstalla tulee usein ilmi sellainen ajatusmaailma, ettei haluta ymmärtää joidenkin ihmisten vapaaehtoisesti tahtovan myydä seksipalveluita.
- Dekas
27.12.2005 00:07
On aika pollea veto sanoa, että "Moni mies ostaa sen vaimonsa."
Tuostahan saa sellaisen kuvan, että vaimojen ostelu olisi täällä Suomessa jotenkin yleistä. Kehtaan veikata, että se on todella harvinaista. En itse ainakaan tunne yhtään pariskuntaa jossa olisi "ostettu vaimo". Aika törkeetä yleistää miehet tuolla tavalla...
- Dekas
25.12.2005 20:02
Siis, ei todellakaan ole OK pyörittää kolmea tyttöä! Raukkamaista ja itsekästä. Idioottien ja vastuuntunnottomien puuhia.
- Dekas
19.12.2005 01:08
No siksi, että äitini on feministi. Opetti jo nuorena molemmille pojilleen (minulle ja isoveljelle), että naisia tulee arvostaa ja että heistä tulee pitää huoli.
Kieltolaki kasvattaisi seksityöhän väkivallan uhalla pakotettujen naisten määrää ja kärsimystä. Ei hyvä.
Äiti olisi aika pirun pettynyt jos kuulisi, että poikansa ei olkaansa kohtauttanut tälläiselle.
- Dekas
19.12.2005 01:03
Arvomerkkisekoilu on jo jauhettu kuoliaaksi. Anna olla jo, ei jaksa enää. Aika harva nainen niitä prenikoita tietää eikä se taida kuulua prenikkapänttäys presidentin työnkuvaan.
- Dekas
13.12.2005 05:00
Tämä mies siis ryhtyi seksisuhteeseen varatun naisen (sinun) kanssa. Voiko tälläiseltä kaverilta odottaa kovin lojaalia ja uskollista käytöstä?
- Dekas
13.12.2005 04:45
Ööö...
Et pääse pakoon. Et voi puhua. Siis tapat ihmisen?
Aika iso loikka tuossa....
11.12.2005 01:21
5 / 9