Vapaa kuvaus

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

287

1. huoh...mulla ei hirveen usein mee hermot mut tollasiin suppee katseisiin ihmisii menee..AVAA SILMÄT!!! olet kuitenki joku eläkemummo joka nyt on vaa eläny koko elämänsä kirkko jutuissa ja olet tottunut siihen ja pelkäät uudistusta!!

ei ole synti erota kirkosta!!!!!!!!!!mikä väite..herää jo unestas!! On väärin että ajattelet että kirkko on kristuksen ruumis..tiedätkö miksi??!! osaatko ajatella sen verran?? sen takia koska kirkkoon kuuluu PALJON ihmisiä jotka eivät ole uskossa!! sinun mielestäsi kirkon jäsenluku on tärkeämpi kuin ihmiset jotka oikeasti ovat uskossa..Mites ne ihmiset jotka ovat täyttyneet pyhällä hengellä, käyttävät armolahjojaan ja elävät 100% Jumalalle mutta eivät kuulu kirkkoon???onpas syntistä..Minä en ainakaan tarvi kirkkoa oman uskoni avuksi tai tukemiseksi..

Sinunlaisia ihmisiä on maailma pullollaan..no mutta ei ole mun elämä..elä elämäs miten haluat..ihan sama mulle!! mutta älä tuu muitten elämää pilaamaan..anna ihmisten toimia sydämensä mukaan..vaihtaa seurakuntaa, mennä kasteelle, täyttyä Jumalan Pyhällä Hengellä ja elää täysillä Jumalalle..pidä kirkkos ja usko sokeesti siihen että asiat on kunnossa..pikku vika vaan..Se tosiasia että ne mummot jokka siellä nyt käy kuluttamassa niitä vanhoja ja kovia penkkejä kuolee n. 10 vuoden sisällä ja kysymys kuuluu..kuka siellä sitten käy??? uudet mummot? ei koska ne ei ole niin tottuneet tekemään..ymmärrätkös..nyt pitäisi paneutua siihen että maailma muuttuu ja kirkko TARVII uudistusta että me NUORET siellä viitsisimme käydä.
  2. Kirkko tekee kyllä paljon töitä köyhien ja sellasten avuksi mutta kirkko ei ole ainoa.

Minä itse käyn kirkon nuorten toiminnassa eikä siinä ole mitään moittimista..Minun paikkakunnallani on hyvä nuori seurakunta ja saan olla siitä kiitollinen, mutta en voi elää siellä ikuisesti. Mihin sitten kun en voi käydäkkään enää nuorten illoissa..ei ainakaan kirkkoon..jäsisin siis tyhjän päälle..on minun itseänikin ajateltava..
    Minusta on todella typerää vastustaa esim. naipappeusta ja keskittyä tuollaisiin aivan turhiin asioihin..riidellään tuollaisista asioista mitkä oikeasti ovat ihan vitun typeriä ja turhia..oikeen suututtaa sellanen saamattomuus..mikään ei näy missään mutta silti vielä löytyy niitä jotka jaksavat jauhaa että kirkossa on kaikki hyvin ja muuta paskaa..ASIA EI OLE NIIN..avatkaa silmänne..

Äläkä sinä sivustaseuraaja rupea toisia ihmisiä syyllistämään!!!tuollaisia sinä ja muut kirkon penkillä hiljaa istuvat olette..uskot että riittää että maksat kirkolle ja se hoitaa loput..Minä ja monet muut haluamme tehdä jotain niinkun Jumala on opettanut..ei raha ihmisiä auta!!

Miten luulet auttavasi nuoria joilla on mielenterveys ongelmia ja päihde ongelmia..miten autat perheväkivallasta kärsiviä tai masentuneita??? et luultavasti mitenkään..paitsi maksat kirkolle..sekö riittää????
    toiset haluavat tehdä OIKEAA työtä..älä tule mulle koskaan sanoon että minä en välitä muista ihmisistä ja kirkosta eroaminen on sama asia kun luopua toisten auttamisesta..en ole toisten auttamisesta luopumassa jos kirkosta eroan..muitakin tapoja on auttaa kun se mitä kirkko tekee..miksi kirkosta eroaa päivittäin satoja ihmisiä jos kerran kaikki on hyvin ja kirkko tekee hyvää työtä??kysympä vaan..

Minä en ole ylimielinen eikä minulla ole mitään hävettävää niinkuin sinulla..suljet silmät todellisilta ongelmilta ja tuomitset muita..

Anna ihmisten erota ja lakkaa syytelemästä..sinuna miettisin omaa uskoa ja sitä kuinka tosissasi ja aidosti haluat Jumalaa palvella..

Kukaan ei ole kirkkoa hajottamassa tarkotuksella..Ihmiset eivät ole tyytyväisiä siihen mitä kirkko antaa..sinä eikä kukaan muukaan voi minua tai ketään pakottaa tyytymään keskinkertaiseen tai itseasiassa kuolleeseen..

esimerkiksi Helluntalaisuus on minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja se missä tunnen olevani oikeassa paikassa. ihmiset on erilaisia ja kaikille varmasti löytyy oikea tapa ja paikka palvella Jumalaa..kaikille ei kirkko vaan sovi..koita ymmärtää että minä nuorena kaipaan sitä että saan ylistää, iloita ja näyttää tunteita..se ei kirkossa ole mahdollista..
  3. Moikka!

Kiva kun mietit näitä juttuja..se jo kertoo ettei se ole sinulle aivan olematon juttu.:)

Jumala on luonut kaikki ihmiset mutta Jumala ei ole missääntapauksessa luonut joitain joutumaan Helvettiin. niin asia ei ole1 Ihminen lankesi syntiin ja sen seurauksena me sinne kuuluisimme mutta meidän syntien puolesta on jo kärsitty meille kuuluva rangaistus.. Meillä kaikilla on mahdollisuus päästä taivaaseen uskomalla Jumalaan ja siihen että Jeesus on kuollut meidän puolestamme ja myös NOUSSUT kuolleista kolmantena päivänä. Hän on voittanut kuoleman eli Saatanalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa tätä "taistelua" mitä nyt käydään. Saatanaa haluaa viedä helvettiin mahdollisimman monia ihmisiä ja Jumala puolestaan tarjoaa ikuista elämää ja iloa. Saat itse päättää mihin menet..ymmärrän kyllä että ett voi uskoa pakolla mutta kun suhtaudut avoimella mielellä ja pyydät jumalaa näyttäytymään niin hän sen myös tekee. siihen saat luottaa..kaikki ei tapahdu samantien vaan välillä joutuu myös odottamaan mutta sen takia pitäisikin olla hereillä ja valppaana.:)

Voi olla niinkin että jotkut "pakottavat" uskomaan Jumalaan pelottelemalla Helvetistä mutta niinhän sen ei pitäisi mennä..Kyse on kuitenkin siitä että Jumala on rakkaus ja sen välityksellä pitäisi voittaa ihmisiä Jumalan luo. Mutta Helvettiä ei toki pidä kaunistellakkaa. Raamttu kertoo että siellä on itku ja hampaiden kiristys..eli aika tuskaista..

Raamatun kirjoja ei ole äänestetty vaan jotkut on hylätty sen takia koska ne on vääriä kirjoituksia koska ne on kirjoitettu monta sataa vuotta myöhemmin kun ne kirjeet mitä raamatusta löytyy. toivottavasti ymmärsit.:) ei oo aina kauheen helppoo yrittää selittää jotain juttuu mut kysy ihmeessä jos on epäselvää.:)