Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä oli hyvä:
"Se kiva kina on virittelyä,pehmittelyä ja huomion herättämistä,herättelyä eräänkin lajin avaamaan korvat kuulemista varten."
Aina olen sanonut että täällä oppii uutta :).
29.03.2008 11:04
Kyllä se tilanne siitä tasoittuu.
Isotkin pojat tarvii joskus ohjaamista. Tytöt kans. Hymyilkää nyt jälkeenpäin 'kivalle kinalle' :).
Oot sä kyllä joskus niin hellyyttävä ;).
29.03.2008 11:02
Monesti jälkeenpäin ajattelin että olisinpa napsauttanut nauhurin päälle että olis voinut tarkistaa jälkikäteen miten sitä tuli kinattua ja miten rönsyiltyä kauas alkuperäisestä aiheesta. Itse en osannut palauttaa 'keskustelua' alkuperäiseen aiheeseen. Aloitin mykkäkoulun kesken riidan :)). Kun ei kerran pysytty aiheessa mitä sitä enää veivaamaan.
Sitä en kiellä etteikö naisilta onnistu yhtä hyvin sivuseikkoihin lipsuminen kuin miehiltäkin :).
29.03.2008 10:52
Mimmonen on kiva ja tärkee kina :)? Tuo on ihan uusi juttu mulle. Pitääpäs oikein pistää korvan taakse muistiin.
Ei piä paikkaansa että vaikeuksia olennaisessa pysymisessä olisi vain naisilla. Tässä vaiheessa tulee mieleen entinen elämä. Exän kanssa meni kivat kinat siinä mielessä ihan hukkaan :).
Palstariidat taitaa rönsyillä samaan malliin kuin riidat reaalissakin. Kaivetaan, veivataan ja vaivataan asioita jotka ei siihen kinaan kuuluiskaan. Erimielisyyksiä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei ne riitelyt ja kinat aina pahoja asioita ole. Vuorovaikutustaidot on kuitenkin niitä elämän haasteellisimpia tehtäviä.
En tiijä mistä nyt oli kysymys. Vastauskin tais mennä sivuraiteita pitkin. Se nyt oli tällä kertaa tämän lajin yksilön lajiominaisuus ;):
28.03.2008 23:00
ollut lomaviikko. Minäkin olen tämän viikon ollu lomalla. Enpä ole mitään järjellistä saanu aikaan. Humputellu kaupungilla ja Sokoksella kävin vähän törsäämässä.
Olin unohtanut tuon kesäajan ihan kokonaan. Muutama päivä sitten sen vielä muistin. Hyvä kun siitä mainitsit.
28.03.2008 18:34
paikka tuntuu olevan. Sinne on mentävä kunhan matka tulee ajankohtaiseksi. Kiitos paljon tiedoista ja vinkeistä.
Kauhulla vaan ajattelen niitä Slovenian mutkittelevia vuoristoteitä. Painajaiseksi jäi Madeiralla tehty saarikierros kun bussi törmäsi vastaantulijaan mutkassa korkealla vuoristossa. Kuljettaja sai bussin pysähtymään vajaan metrin päähän rotkonreunasta.
28.03.2008 18:29
nämä Bled ja Bohinji järvet kaukana. Pääseekö sinne muutoin kuin vuokraamalla auto? Tiedätkö onko taksit kalliita?
Kiitos kysymästä tokihan kevättä jo rinnoissa ;). Kiva juttu sekin kun ehti vielä näkemään kunnon lumipyryn.
Vapaapäivää tässä viettelen. Pitäis viedä auto katsastukseen. Ei taida autovanhus kylläkään sitä läpäistä. Tähän asti on mennyt joka seulasta kerralla läpi vaikka vanhus onkin.
28.03.2008 10:53
Keskiviikkona kun olis ollut aikaa käydä lukemassa palstoja porttikielto vaan oli tyly.
Kun mikään homma ei tuolloin oikein inspiroinut, olisin vähän notkuillut palstoilla. Ulkona oli kiva pyry mutta sinne menokaan ei silloin innostanut.
28.03.2008 10:29
Sinä kun olet sellainen euroopparisteilijä oletko sattumoisin käynyt Sloveniassa Ljubljanassa?
Minkälaista siellä oli?
Onko turisteja paljon?
Onko pelkästään nuorten paikka?
Ajattelin että seuraava reissu vois suuntautua sinne jos vielä joskus ulkomaille pääsis.
28.03.2008 10:22
Voisin muuten varmuuden vuoksi kaupan kautta kiertää. Hyvä kun muistutit.
Heipat nyt tälläerää armaalle sulholleni ;).
Nähdään taas.
20.03.2008 13:28
ja niin oli eilinenkin. Kukkapuskallakin yllätettiin :).
Nyt teen pikapyrähdyksen Tampereelle. Täällä on niin kirkasta että täytyy jonkinlaiset häikäisysuojat kaivaa esille.
Hyvää Pääsiäistä.
20.03.2008 13:16
toivottelen Sinulle hyvää ja leppoisaa Pääsiäisen aikaa.
Täällä kääntyy nyt nokka kohti Tamperetta.
Ei enää riidellä ja kaivella menneitä, katse vaan eteenpäin ja uusiin kujeisiin :)).
20.03.2008 13:11
toimintaa. Tuollainen pitäis lopettaa ihan alkuunsa.
Minäkin luulen että aika moni viesti on samalta näppikseltä lähtöisin.
18.03.2008 21:57
Missä oot? Mikset ole siistinyt näitä ketjuja? Täällähän on puolet viesteistä ihan älytöntä sikailua ja vattuilua.
Pistä nyt herran tähden palsta järjestykseen!
Eihän täällä voi enää mitään lukea eikä mitään kirjoitellakaan.
18.03.2008 21:33
Pienen kyläreissun käyn heittämässä parina päivänä. Tyttäreni saan ilokseni ja seurakseni. Kotosalla aika paljon tulee vietettyä aikaa, hiljaisesti ja rauhallisesti.
16.03.2008 10:46
mieti laiffin kohtaloa. Täällähän on vilkastunut kummasti, liekö sheriffin syytä :).
Muutama vuosi sitten chatin "ilmo"-keskustelupalstalla ja chat-keskustelupalstalla kirjoitelleena muistelen jo hymyssä suin sitä aikaa. Siellä jos missä kirjoitukset lähti pikavauhtia lippahivoon. Sheriffi ja ylläpito joutui uurastamaan yötä päivää. Parin viime vuoden poistot ei ole mitään siihen verrattuna. Minä olin ja olen pahin narisija poistoista. Minunkin narinat huiskahti hyvin äkkiä taivaantuuliin... siellä sun täällä :).
Enemmän minä olin huolissani laiffin kohtalosta kun niin paljon laiffareita siirtyi uudelle palstalleen. Tällä palstalla helmikuu hiljeni ihan täysin. Kuollutta oli.
16.03.2008 10:35
Tämä ei nyt ihan uusi ajatus ole mutten enää etsimällä etsi ja hae elämältä jotain saavuttamatonta. Olen saanut nähdä ja kokea tähän ikään asti ihan tarpeeksi.
Matkan varrella on myös tullut paljon lisää ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta moniin ajatuksiin. Nuorempana sitä oli paljon ehdottomampi.
Toisaalta olen huomannut joidenkin asioiden ärsyttävän herkemmin kuin ennen.
16.03.2008 10:22
Olihan hän naistenmies mutta ei siitä olis saanu noin kovasti rankaista :).
Että ärsyttää niin viimesen päälle tuo median jauhaminen Kanervan tekstiviesteistä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen mies eduskunnassa tai missään muussakaan asemassa olevalla joka viihdyttää itseään naismaailmassa. Nämä naiset vaan on niin julkisuudenkipeitä. Mikäpäs sen parempi onnenpotku päästä julkisuuteen kun paljastella vaikkapa saamiaan tekstiviestejä tai muita yhteydenottoja.
Itselleni tulee silloin tällöin rohkeitakin tekstiviestejä henkilöltä joka saattais joutua hankaluuksiin vaikkapa perheensä kanssa jos niitä paljastaisin. Niin alas en todellakaan halua vajota että hänet ilmiantaisin.
15.03.2008 21:10
en osaa vastata.
Itse aion kuolla silloin kun se hetki tulee. Teen hoitotestamentin. Mitään elvytyksiä enkä tehohoitoa halua jos siitä ei kunnollista hoitovastetta tule. Puolikuolleeksi en halua jäädä.
Läheisiltäni olen toivonut tuhkausta. Vie vähän tilaa hautausmaalta.
15.03.2008 20:33
kyllä hauska mies. Ei taida toista sinun veroistasi löytyä ;).
Minä en osaa olla hauska. Toisten hauskuudulle osaan nauraa sitäkin paremmin. Saatan nauraa sellasillekin asioille joille se ei olis suotavaa.
15.03.2008 20:24
18 / 93