Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mukava että lokit on tulle tänne täällä on elämä. Käväisi tuossa saunassa
24.04.2006 22:21
Tänne on muute, saapuen muutto linnut, minä ponkaisi ensimmäiset .Täällä Rovaniemellä
24.04.2006 19:24
Minä meinasi lämmitä sauna, kun on reilussa vähä rähjääntyy.
24.04.2006 19:05
Käväisi tuossa työreissu, meni pari päivää että e-saanut nettiin yhteytä. Raittiin täällä on oltu. Ilosta päivää kaikille !
24.04.2006 18:35
Pyöräillessä töistä, niin käpytikka hakkasi lyhty pylvääseen, ilmeisesti soidinaika. Tuli vain mieleen että, ei varmaa kestä olla krapula. No pyöräilijällä ei ollut minkään sortin pahaa oloa, siihen muuten auttaa kun pysyy tässä ketjussa. Hyvää illan jatkoa kaikille !
19.04.2006 18:03
Viikon työt on tehty, valmistaudun lähtee mökille. Ei ole tullut käytyä kun lokakuussa, saa nähdä kuinka paljo siellä on lunta, arvelisin että lähempänä metriä.
Palailen tuossa maanantaina, siellä ei ainakaan tarvi netissä roikkua.
Raitista pääsiäistä kaikille !
ps. muna tai tipu rikasta pääsiäistä.
13.04.2006 14:58
Jaffa linjalla oltiin tänään, maha luuli että on krapula maanantai. Vaikka viikonloppu meni, aivan ilman Alkon tuotteita.
Kevät tuli tänne päinkin, +10 astetta ja aurinko paistaa täysillä.
Eleillään sovussa !
10.04.2006 16:37
Ei täälläkään juoppoja pyöri nurkissa, jonkun kerran olen vihjannut raittiista elämästä, sen jälkeen on saanut rauhassa elellä.
Silloin kun oma halu herää, sitten alkaa vasta toipuminen.
Raitista viikonloppua kaikille, sitä haluaville.
08.04.2006 07:44
on satanut koko päivän, liikenteessä sai ajaa kieli keskellä suuta. Yhtä tarkkana pitää olla myös raittiuden kanssa, ette pääse ajatus karkaa viinanoton hyviin puoliin. Pitää välissä katsoa peruutus peiliin, mitä siitä seuraa jos menee ottaa alkoholia. Hyvää päivän jatkoa !
06.04.2006 15:44
Näyttää tulevan tästäkin päivästä viinaton, se on aina muistutettava, että yksi ryyppy riittää pilaamaan päivän. Sen vuoksi ei tänään oteta, samanlaista päivän jatkoa toivotan kaikille täällä oleville.
04.04.2006 16:27
Onnea synttäreiden johdosta !
Aamulla F-kisojen jälkeen, iski kauhea kaljan himo.
Ei auttanut muuta kun lähteä pihahommiin, onneksi yöllä oli satanut kunnolla lunta. Kyllä piha puhdistu lumesta, siinä meni puoli naapurin pihaakin. Sen jälkeen kävin vielä 2h umpihanki hiihtoa kokeilee, ei olleet vielä aukaisseet latuja.
Nyt viina himo on poissa, kroppa ainoastaan kaipaa lepoa. Hyvää sunnuntain jatkoa !
02.04.2006 15:49
Olipa mukava käydä lenkillä, viikko meni että en käynyt. Raittiuden lisäksi, ulkoilma tekee hyvää.
30.03.2006 19:42
Kyllä se on surkea olla töissä tämmöisenä päivänä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila nollan paikkeilla. No, onhan tässä iltaa aikaa vielä nauttia, tästä raittiista päivästä.
Alkoholitonta loppupäivää kaikille !
29.03.2006 16:07
Ensimmäinen viikonpäivä, eikä viinan himoa. Töissä meni aika pitkää, oli vähän rästi hommia, olin useamman päivän lomalla. Kyllä se siitä. papiolle onnittelut !
27.03.2006 18:30
Hieno päivä näyttää tulevan, pakkasta oli aamusella n. 20 astetta. Tänään vielä pitää kävellä hiljaa, koska tuli rasitus vamma, tuhon lonkan seutuville.
Urheilija ei näe tervettä päivää, mutta nämä vaivat on pieniä, verrattuna viikon ryyppäyksen jälkeistä olotilaa.
Eilen illalla piti herkutella, mukava on syödä suklaata. Ollaan kaikki siitä ylpeitä, että nyt osaa nauttia herkuttelustakin.
Raittiutta kaikille tasapuolisesti !
26.03.2006 08:53
Eihä täällä tarvi olla niin tosikoja, raittius on iloinen asia.
25.03.2006 15:50
En halua ketään loukata, se on vain minun mielipide. Ei ollut tarkoitus tällä lailla jaotella, maalaisiin ja kaupunkilaisiin. Ihmisestä itsestä riippuu, kuinka suvaitse on. Hyvää illan jatkoa sinulle !
25.03.2006 15:10
Nyt on reissu heitetty, siis, isolla kirkolla. Eikä muuta juotavaa, kun kahvia ja vissyvettä.
Siellä olin niin paljon menemistä, olen tässä kokopäivä palautellut matkaväsymystä.
On teillä hieno asua Hesassa, sitä huolimatta oli mukava pala kotiin. Turvalliseen ympäristöön, en meinaa muutaa Pohjosesta pois.
Raittiutta kaikille siellä päin asuville, niin myös minuakin lähellä oleville.
25.03.2006 14:37
Urheilu pitää heittää viikoksi. Viikko lepoa, kun oli tullut lonkaan rasitus vamma. Siitä huolimatta raittius jatkuu, pitäisi muuten hiljakseen kävellä kotosalla. Pitää lähteä käymään siellä Helsingissä, osakaan siellä kävellä niin hiljaa ettei lonka rasittui. Maalaispoikaa kun lähtee isolle kirkolle, siellä saata muuten olla täysin eksyksissä. Älkää muuten Pörri ja aahoohoo ihmetelkö, jos karvalakkinen mies on eksynyt, teidän kulmille. (Minä se vain olen) Innolla menen tapaaman, pientä ihmistä.
23.03.2006 12:07
Kiitoksia! Elämä kantaa, kun muistama olla ilman alkoholia. Kiitti sinulle !
22.03.2006 19:34
6 / 10