Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikea+sanoa+kun+ei+tiedä+lasten+ikää+ja+sukupuolta.
29.11.2017 22:49
Ei+minulla+tällä+hetkellä+ole+profiilia.+Sen+verran+tuli+kerättyä+treffeiltä+pakkeja,+sekä+kauniita+että+tylyjä,+että+päätin+sen+poistaa.+Parempi+luovuttaa+vielä+siinä+vaiheessa+kun++pystyy+pistämään+itsetunnon+nuppipalapelin+osat+takaisin+oikeisiin+paikkoihin.+
Mutta+silloin+kun+se+vielä+oli+niin+kuvia+vähän+vaihtelin+tai+niitä+oli+kerralla+useampi.+Jossakin+olin+mäkihyppytornissa,+jossakin+tein+aitaa+ja+jossakin+olin+takapihan+puutarhassa.+Siitä+sai+kehitettyä+mukavan+"kuvatekstin"+toteamalla+jotakin;+vaikka+käyn+salilla+niin+silti+muistutan+marjanpoimijaa.+
Jälkeenpäin+ajatellen+teksti+saattoi+olla+vähän+liiankin+pitkä.+Pituuskasvun+kerroin+pysähtyneen+jo+paikoilleen+mutta+paino+nyt+oli+liikkuvampaa+sorttia.+Yleiskuvan+taisin+antaa+maininnalla+että+en+ole+lihava+vaan+painoon+nähden+hieman+lyhyt.+Työelämästä+nyt+yleisellä+tasolla+että+ei+kannata+etsiä+minua+mistään+palomieskalentereista+tai+mistään+muualtakaan+mediaseksikkäältä+alalta.+Sitten+sellainen+pieni+täky+olisi+sinne+hyvä+laittaa+joka+kiinnittää+huomion.+Jossakin+vaiheessa+taisin+kritisoida+sanontaa+"älä+heitä+kirvestä+kaivoon."+Minun+mielestä+sen+voi+ihan+hyvin+sinne+viskata+koska+se+ei+aina+ole+oikea+työkalu+kaikkeen+tekemiseen;+en+nyt+tarkalleen+muista+mitä+siinä+oli,+mutta+jotakin+sinnepäin.
Treffit+pyrin+sopimaan+noin+3-4+viestin+jälkeen+siten+että+aikaa+tapaamiseen+olisi+viikon+verran.+Tämä+siksi+että+on+vuorotyöläisiä+ja+muita+menoja+joten+yleensä+hiukan+täytyi+aikatauluja+säätää.+Lisäksi+kun+asuu+hiukan+syrjempänä+niin+suunnittelin+sitten+itselleni+muutakin+tekemistä+kun+kerran+sinne+kirkkaisiin+valoihin+pääsi.+Yleensä+se+tarkoitti+kauppareissua+samalla.
Itse+suosin+eka+kerralla+kahvitusta+koska+siinä+nyt+ei+tule+kummallekaan+mitään+omantunnon+tuskaa+kumpi+maksaa+koska+summa+on+niin+pieni.+(+Tosin+minä+olen+aina+maksanut+koska+yleensä+minä+treffeille+pyydän+ja+anteeksi+nyt+kauniimpi+sukupuoli,+mutta+myös+siksi+että+olen+mies.+Vanhanaikaista,+myönnän.)+Minun+ikäluokassa+tarkoittaa+miehelle+kahvi+ja+viineri+sekä+naiselle+kahvi+ja+leivos->+kympin+tienoilla.
Joskus+on+käyty+toisilla+treffeillä+ja+niihin+olen+yleensä+ehdotellut+jotakin+toiminnallista+tekemistä+kuten+keilailua,+biljardia+tai+joskus+on+menty+pelaamaan+vessatennistä+tai+sulkapalloa.+Elokuvat+on+vähän+kaksipiippuinen+asia.+Jos+molemmat+käy+usein+elokuvissa+ja+seuraa+telkkaria+niin+voi+olla+hyväkin+idea.+Pystyy+keskustelemaan+elokuvista+vähän+enemmän+kun+on+vertailupohjaa.++Itselle+jäi+vähän+huono+kokemus+elokuvista.+Nainen+halusi+katsomaan+elokuviin+traamaa+ja+itse+astuin+mukavuusalueelta+pois+ja+menin+myös+traaman+pyörteisiin.+Nainen+ei+pitänyt+elokuvasta+yhtään+mutta+mulla+se+meni+tunteisiin+ja+kun+nainen+huomasi+filmin+päätyttyä+että+mulla+taisi+silmäkulma+jopa+hieman+hiota+niin+seuraavia+treffejä+ei+enää+tullut.+Eli+miehet;+sanovat+naiset+mitä+vaan+mutta+älkää+näyttäkö+tunteitanne,+ainakanaan+julkisesti.
Jos+joskus+vielä+ajaudun+treffeille+niin+voisi+ajatella+vaikka+huvipuistoa+tai+jos+kumpikin+on+asiasta+ihan+ummikko+niin+jotkut+ravit+voisi+olla+kokeilemisen+arvoinen.+Yhdessä+pelailemaan+totoa+ja+jännittämään.+Talvella+voisi+tietysti+testata+naisen+osteoporoosin+vaiheen+pulkkamäessä+tai+lähteä+pilkille.
29.11.2017 22:43
En+nyt+tuosta+syrjinnästä+ja+pillunkiillosta+tiedä,+mutta+lasken+nyt+omat+toimintatapani+tänne+alttarille+jos+vaikka+joku+jotakin+niihin+keksisi.
Ensin+tuohon+profiilin+vastaamiseen.+Jos+kiinnostava+profiili+löytyy+niin+aluksi+tarkistan+naisen+vaatimukset.+Niitä+voi+olla+kokonaan+poissulkevia+sekä+"ponnahduslautoja"+aloitukseen.+Poissulkevia+on+esim+jos+vaatimus+on+miehelle+72-74+kiloa+ja+itse+painan+yli+80+niin+kyllä+se+on+jo+poissulkeva.+Sitten+taas+jos+haetaan+vaikka+pituusluokkaa+185-187cm++tai+naisen+maininta+on+että+pitää+olla+samasta+kaupungista+koska+hänellä+ei+ole+autoa.+
Vastauksessa+olen+aina+ilmoittanut+että+"huutelen"+vähän+aidantakaa+jotta+ilmoittaja+tietää+että+nämä+asiat+on+huomioitu.+Voisin+kirjoittaa+että+olen+nyt+188+mutta+selkärangan+supistumisen+seurauksena+tulen+joskus+pääsemään+ihannepituuteen+tai+että+en+ole+samasta+kaupungista+mutta+linja-autojen+seutulippu+kattaa+molemmat+kaupungit+eli+kelpaako+se.+Näistä+läheltäpiti+asioista+saa+mukavan+aloituksen.
Muuten+yritän+aloitusviestissä+satsata+ensimmäisiin+lauseisiin.+Jos+vaikka+illalla+kirjoitan+niin+aloitus+olisi+tyyliin.+"Toivottavasti+en+valvottanut+kun+näin+myöhään+kirjoitan+,+mutta+muuten+ei+olisi+uni+tullut+kun+olisi+vain+profiilisi+pyörinyt+mielessä."+
Sen+perään+sitten+jotakin+poimintoja+profiilista+ja+sen+lisäksi+joku+ajankohtainen+asia.+Nyt+vaikka+joulun+odotus.+En+kirjoita+"odotatko+joulua?"+vaan+tyyliin+"+onko+joulun+valmistelut+jo+siinä+mallissa+että+kuusi+on+sisällä+sulamassa+ja+jouluvaloja+pihalla+sen+verran+että+näkyy+kiertoradalle?"+Vähän+huonoja+esimerkkejä+mutta+ajatus+on+enemmän+maalata+noita+mielikuvia+kuin+kirjoittaa+suoraa+tekstiä.+
Vastauksia+näihin+tulee+ihan+hyvällä+prosentilla+mutta+tässä+on+kaksi+ongelmaa+tai+haastetta+kuten+nykyään+tahdotaan+sanoa.+Aika+usein+kirjoittelu+päättyy+katoamiseen+sen+jälkeen+kun+ehdotan+tapaamista;+tarkoittanee+sitä+että+olen+ollut+vain+kirjallinen+viihdyttäjä+eikä+minusta+oikeasti+kumppanina+oltu+kiinnostuneita.+Toinen+asia+on+sitten+se+että+odotukset+trefeillä+minuun+nousevat+turhan+korkeaksi.
Jos+tuosta+mennään+ali+siitä+mistä+rima+on+matalin+niin+ongelmat+alkavat+aika+usein+treffeillä.+Harvoin+on+toisia+treffejä+tullut.+Minulta+kun+puuttuu+sellainen+itsevarmuus+ja+karisma+joka+pistäisi+naisilla+nailonit+pyörimään.+Olen+testaillut+eri+vaatetusta+ja+kuoseja+miltei+Anssi+Kelasta+Juhani+Tammiseen+mutta+aina+sama+lopputulos.+Ulkonäöllisesti+seiskan+kaveri+joka+hieman+jännittää+taitaa+olla+pysyvästi+niitä+jotka+keräävät+ne+kaverikortit.+Kyllähän+se+jutustelu+sujuu+vaikka+alussa+hieman+kangerteleekin.+Niitä+kiusallisia+hiljaisia+hetkiä+ei+kanssani+tule+koska+osaan+kuunnella+ja+etukäteen+mielessä+on+liuta+kysymyksiä+ja+keskustelun+aiheita+valmiina+kaiken+varalle.
28.11.2017 23:09
Ehkä+tuo+kohta+neljä+on+se+jossa+olen+omalla+vahvuusalueella.+Tuolia+ei+nyt+kyllä+ehdi+tarjota+kun+nainen+on+yleensä+jo+istahtanut+pöytään+kun+tulen+perästä+maksettuani+laskun.+Tuosta+olisi+kyllä+niin+helppo+siirtyä+kohtaan+viisi,+mutta+kun+yleensä+on+vain+niitä+yhden+kerran+treffejä+niin+ei+oikein+tahdo+tuonne+asti+päästä.
Nuo+kohdat+yksi+ja+kaksi+ovat+sellaisia+että+niistä+tunnistan+itseni+vain+osittain.+Perusluonteeltani+kun+olen+ujo+ja+tahdon+vielä+hieman+treffeillä+jännittää+niin+tuo+ulosanti+ei+kyllä+ole+mitenkään+soljuvaa.+Varsinkaan+kun+ei+tiedä+vielä+toisen+ajatusmailmaa+ja+huumorintajusta+niin+aika+neutraaleilla+asioilla+ja+huumorilla+pitää+lähteä+liikkeelle.+
Kohdat+kolme+ja+kuusi+ovat+sitten+aika+vieraita+minulle.+Olen+siinä+mielessä+harmaa+ja+tylsä+kaveri+että+kyllä+minä+haluan+myös+ne+työt+saada+tehdyksi+koska+ne+tekemättömät+työt+jää+sitten+työkavereiden+ongelmaksi.+Olisihan+se+tietysti+romanttista+hakea+nainen+seikkailuun,+mutta+en+sitten+tiedä+kuinka+korkealle+sitä+arvostettaisiin+jos+seikkailusta+palatessa+olisi+työpaikka+lähtenyt+alta.+Tulisi+arki+vähän+ankeana+vastaan.
Taiteellisuutta+jaettaessa+en+kyllä+ollut+paikalla,+sen+voi+vahvistaa+kyllä+koulu-urani+aikaiset+musiikin+ja+kuvaamataidon+opettajat.+
Se+on+kyllä+harmi+että+naiset+eivät+tuon+mukaan+arvosta+liikunnallisuutta,+siinä+olisin+pärjännyt.
27.11.2017 18:04
Ei+tuota+pyyhettä+nyt+kehään+kannata+heittää.+Vaikka+nyt+kuulostaa+että+kongi+on+kumahtanut+niin+sitten+vaan+kehän+kulmaan+ottamaan+happea+ja+miettimään+miten+seuraavaan+erään.+Jos+kerran+olet+komea+ja+elämän+perusasiat+tuntuvat+olevan+muutenkin+kunnossa+niin+eihän+sinulla+ole+mitään+hätää.++Tuosta+tekstistä+kyllä+huokuu+myös+terve+itsetunto+ja+itseluottamus+ja+ne+ovat+naisten+silmissä+kovaa+valuuttaa.+Pääkaupunki+taitaa+olla+niitä+seutuja+jossa+naisia+on+enemmän+kuin+miehiä.+Toki+jos+ero+on+lähellä+ja+se+kummittelee+niin+kannattaa+ensin+hoitaa+itsensä+ensin+kuntoon.
Ei+muuta+kuin+hammassuoja+paikoilleen+ja+keskelle+kehää.+Suosittelen+kyllä+kiinnittämään+huomiota+henkiseen+jalkatyöhön+jotta+pystyy+iskujen+alta+tanssimaan+pois+ja+suorittamaan+tarvittavat+väistöt.+Naisväen+iskut+meinaan+saattavat+satuttaa+joskus+aika+pahastikin.
26.11.2017 22:15
Tähän+suuntaan+vähän+itsekkin+kuvittelen+tämän+sosiaalisen+kyvykkyyden+liittyvän.
Välttämättä+ei+tarvi+olla+se+suulain+mutta+myös+kuuntelee+toisia+ja+osaa+lisätä+keskusteluun+kysymyksiä+tai+lisäkommentteja+jotka+vievät+keskustelua+eteenpäin.
Samoin+osaa+valita+ne+keskustelun+aiheet+jotka+tilanteeseen+sopivat.+Huumori+onkin+sitten+oma+taiteenlajinsa+mutta+yleensä+jos+sitä+viljelee+siten+ettei+se+ketään+loukkaa+ollaan+vahvoilla.+
Jos+tuolla+pikkujouluissa+olisi+ollut+se+kuvitteellinen+neljäs+henkilö+niin+uskoisin+että+miten+olisit+saanut+vedettyä+hänet+keskusteluun+ja+siihen+piiriin+mukaan+olisi+ollut+merkityksellisempää+kuin+se+miten+tai+mitä+olisit+sanonut.
25.11.2017 11:50
Onhan+se+kivaa.+Töissä+voi+jäädä+tarvittaessa+ylitöihin,+harrastukset+voi+aikatauluttaa+itselleen+sopiviksi.+Arjen+askareet+voi+tehdä+kuten+parhaaksi+näkee+ja+miten+parhaaksi+näkee.+Sukulaisten+ja+kavereiden+luona+voi+käydä+omaan+tahtiin.+Illalla+hetken+aikaa+liian+isolta+tuntuvan+sängyn+voi+pienentää+nukkumalla+x-asennossa.
Naisen+kanssa+ollessa+naisen+menoja+voi+käyttää+tekosyynä+ettei+tarvitse+jäädä+ylitöihin.+Harrastukset+voi+sovittaa+jo+päivää+tai+paria+aikaisemmin+jolloin+molemmilla+on+myös+sitä+omaa+aikaa.+Sukulaisten+ja+kavereiden+luona+käyntejä+saattaa+joutua+hieman+enemmän+aikatauluttamaan+mutta+sen+vastapainoksi+sinulla+on+enemmän+uusia+tuttavuuksia.+Arki+on+sujuvampaa+kun+sitä+jakaa+kaksi+ja+jos+oikein+haluat+ottaa+vastaan+niin+sinulle+saatetaan+kertoa+miten+arki+saadaan+välillä+tuntumaan+ihan+juhlalta.+Illalla+jo+ollessasi+nukahtamassa+peiton+reuna+kohoaa+ja+tunnet+miten+kylmät+varpaat+laitettaan+pohjettasi+vasten+läpeämään.+Samalla+käsi+kietoutuu+ympärillesi+auttaen+naisen+vartalon+painautumaan+selkääsi+vasten.++Naisen+pehmeiden+huulien+annettua+kevyen+hyvän+yön+suudelman+niskaasi+kuulet+vielä+ennen+nukahtamista+sanat:+hyvää+yötä+rakas.
Onhan+sekin+kivaa.
23.11.2017 22:24
Ilmeisesti+kansanvälistä+miestenpäivää+ei+Suomessa+edes+vietetä,+en+muuten+ole+ihan+varma+vietetäänkö+poikienpäivääkään.+Isänpäivä+ei+ole+liputuspäivä+mutta+sitä+nyt+ei+varmaan+enää+ensi+vuonna+edes+vietetä.
Uuden+pisatutkimuksen+mukaan+Sukupuolten+väliset+erot+ovat+mailman+suurimmat.+Onneksi+sentään+äitiyspakkaukselle+keksitään+korvaavaa+nimeä+joten+sillä+varmaan+miesten+tasa-arvo-ongelmat+tulevat+kerralla+kuitatuksi.
21.11.2017 21:36
En+minä+nyt+sanoisi+että+naiset+minua+noilla+termeillä+kuvailisi;+en+ainakaan+usko.+Lähinnä+olen+naisille+sitä+harmaata+massaa+joka+ei+erotu+joukosta.+Tästä+nyt+en+kyllä+naisia+voi+syyttää+jos+minua+eivät+huomaa+sillä+kyllähän+sitä+pitää+tehdä+itsensä+huomatuksi.+
Pistän+toivoni+siihen+että+ulkonäköni+paranee+naisten+silmistä+luonteeni+ja+käytökseni+kautta.+Nyt+pitäisi+vain+löytää+itsevarmuus+ja+jonkunlaiset+puhelahjat+joilla+saisi+itsensä+huomatuksi.
20.11.2017 20:41
http://stm.fi/tto/tasy-henkilosto+;tästä+taisi+olla+kysymys.+Olivat+sieltä+savustaneet+sen+viimeisenkin+miehen.
19.11.2017 22:02
Paljon+tuli+hyviä+ohjeita+ja+vinkkejä;+vielä+kannattaa+muistaa+se+että+näillä+ominaisuuksilla+myös+pysyy+siellä+sydämmessä.
Kuitenkin+olen+hieman+epäileväinen+että+nämä+heti+alkuun+riittäisi.+Jossakin+välissä+tuli+sellainen+neuvo+että+odota+että+nainen+antaa+sen+ensimmäisen+vinkin+ja+luvan+lähestyä.++On+kokeiltu+ja+sitä+vinkkiä+edelleen+odotellessa;+tilanne+on+vähän+sama+kuin+mäkihyppääjä+yrittää+päästä+urheiluruutuun.+Sinun+pitää+joko+hypätä+pitkälle+ja+tyylikkäästi+tai+sitten+kaatua+heti+kummulla.+Nämä+saavat+ruutuaikaa+mutta+se+suurin+osa+jotka+hyppää+siihen+rinteen+puoliväliin+sijoille+jotakin,+ne+ovat+sitä+harmaata+massaa.+Vaikea+naisen+on+sieltä+massasta+sinua+kaivaa.+Jollakin+pitäisi+vain+erottua,+siellä+on+varmaan+muitakin+miehiä+jotka+ovat+kohteliaita,+hyväkäytöksisiä+jne.+
Itse+en+ole+tuohon+vielä+mitään+viisasten+kiveä+keksinyt,+mutta+varmaan+seuraavalla+kerralla+seuraan+niitä+ohjeita+joita+mediassa+on+viime+päivinä+annettu+eli+puhuttele+naista+kuten+äitiäsi+tai+siskoasi+ja+muista+aina+pyytää+lupa.+
Kuitenkin+loppuun+sanoisin+että+nuo+hyvät+henkiset+ominaisuudet+joita+on+täällä+lueteltu+kannattaa+elämässä+pitää+mukana.+Saa+niillä+paikan+naisen+sydämessä+tai+ei+niin+niillä+saa+arvostusta+työelämässä,+harrastuksissa+sekä+ystävä+ja+kaveripiireissä.+Lisäksi+hommatkaa+ainakin+hiukan+niitä+lihaksia+ja+mielellään+jonkunlainen+peruskunto.+Ei+naisten+takia+koska+ne+ei+niistä+perusta+vaan+ihan+oman+terveyden+ja+jaksamisen+kannalta.
18.11.2017 23:48
Jäi+vielä+viime+vuodesta+sen+verran+soraa+että+pärjää+varmaan+tämän+talven.+Itse+käytän+mielummin+soraa+kun+välillä+menee+nollaan+ja+välillä+pakastaa+niin+se+hiekka+pakenee+sinne+jään+alle.
18.11.2017 17:20
Eron+hetkellä+sitä+vedetään+vielä+tunteet+pinnassa+joten+sen+mukaan+niihin+kannattaa+suhtautua.+Eron+hetkellä+minullekin+on+sanottu+että+hän+ei+ollut+minulle+se+oikea+ja+varmasti+löydän+helposti+minulle+oikean+naisen+loppuelämäkseni.+
Vuosia+myöhemmin+väittäisin+että+enempää+ei+voinut+väärässä+olla.
17.11.2017 21:49
No+jos+se+minun+aikeistani+olisi+kiinni+niin+ehkä+olisin+jo+nyt+parisuhteessa.
Tuossa+kun+mietin+viime+vuosien+treffejäni+niin+sieltä+löytyy+useampikin+nainen+jonka+ääntä+olisin+halunnut+myöhemminkin+kuulla+ja+jatkossa+meillä+olisi+ehkä+ollut+keskusteluissa+toisillemme+annettavaa.+Myöhemmin+olisin+pystynyt+tarjoamaan+hänelle+turvallisen+arjen+höystettyinä+niillä+pienillä+hetkillä+jotka+olisi+tarkoitettu+vain+meille+kahdelle.+Lopulta+olisin+saapunut+eteensä+vailla+suojauksia,+haavoittuvana+ja+toiseen+luottaen+ojentaen+yhä+syvenevän+rakkauteni+sydämen+tarjottimelta+toisen+käyttöön.
Oikeassa+elämässä+vain+on+sellainen+tilanne+että+molempien+pitää+aikoa.+Naisten+sisäiset+aikomukset+eivät+löytäneet+minusta+asioita+jotka+olisivat+kantaneet+heitä+minun+rinnallani+niihin+hetkiin+joissa+molempien+rakkauden+säikeet+olivat+punoutuneet+toisiinsa+luoden+vahvan+yhteisen+köyden+josta+kiinnipitäen+olisimme+selvinneet+elämän+tyrkyistä+matkalla+viimeiseen+yhteiseen+auringonlaskuun.
Mitä+toiseen+kysymykseen+tulee+niin+henkisesti+olen+valmistautunut+olemaan+loppuelämäni+yksin.+Toki+on+myönnettävä+että+tuolla+jossakin+sopukoissa+varmaan+on+piilossa+vielä+se+aikomus+löytää+kumppani.+Vaikka+siihen+en+enää+usko+niin+saattaahan+tuo+mailmankaikkeus+krapulapäissään+tehdä+sellaisen+jäynän+että+johdattaa+minut+seuraavan+ex-naisystävän+helmoihin.
16.11.2017 18:09
Itse+jakaisin+nämä+seksuaaliset+ahdistelut+kahteen+leiriin.+Toistuviin/jatkuviin/pitkäkestoisiin+ja+sitten+yllättäviin+tilanteisiin.
Nämä+toistuvat+taitavat+olla+näitä+työ,+koulu+tai+harrastaessa+ilmenevää+muotoa.+Tämä+nyt+ainakin+teoriassa+olisi+helppo+keskustella+heti+pois+koska+sen+jälkeen+voi+kääntyä+esimiehen,+opettajan+tms+puoleen.+Lain+mukaan+työnantajalla+on+velvollisuus+toimia+joten+siinä+ei+ole+pelkoa+yksin+jäämisestä.+Näissä+vaan+on+se+ongelma+että+usein+mukana+on+joku+valta-asema+kytkös+ja+siinä+joutuu+punnitsemaan+myös+itselle+mahdollisesti+tulevat+haitat;+pahimmassa+tapauksessa+koko+työyhteisö+kärsii.+Härskeimmät+toki+pistävät+asian+muistiin+ja+käyttävät+sitä+kun+siitä+on+itselle+maksimaalinen+hyöty+yhteisössä.
Yllättävät+tilanteet+ovat+sitten+oma+lukunsa,+niihin+kun+jokainen+reagoi+omalla+tavallaan.+Joko+pakenee,+väistää+tai+käy+vastahyökkäykseen.+Ehkä+näin+miehenä+on+sikäli+helpompaa+että+tuo+fysiikka+on+siinä+vähän+puolella.+Vaikka+tulisi+isompikin+kaveri+ahdistelemaan+niin+hänkin+joutuu+sitä+toisen+fyysista+vastarintaa+arvioimaan.++Itse+vain+olen+pyrkinyt+siihen+että+mahdollisimman+paljon+ennakoisin+tilanteita.+Jos+nyt+esimerkiksi+pikkujouluissa+joku+puristelee+niin+todennäköisesti+vastaus+on+tyyliin+"+Sinulla+on+kyllä+miesmaku+kiitettävällä+tasolla,+mutta+naisystäväni+on+niin+mustasukkaista+sorttia+että+kutsun+kohta+portsarin+jos+käsi+ei+reideltäni+häivy".+Eli+selkeästi+torjuva+viesti+mutta+huumorin+avulla+annan+mahdollisuuden+poistua+kasvoja+menettämättä.+
Nämä+tilanteet+vaan+tulevat+yleensä+silloin+kun+olet+yksin+eikä+tukea+ole+lähettyvillä.+Siinä+on+vaikea+tietää+miten+toimii.+Helpostihan+siinä+sitten+lamaantuu+ja+jälkeenpäin+vasta+tajuaa+tilanteen+vakavuuden.+Siinä+mielessä+nämä+kamppanjat+ovat+hyviä+että+kun+joku+rohkaistuu+niin+tulee+jääkiekkotermein+ketsuppi+ilmiö+ja+nämä+yksittäiset+tapaukset+nousevat+esille.
Kolikon+kääntöpuoli+on+sitten+se+että+kun+aikaa+kuluu+ja+pitkän+ajan+jälkeen+lähdetään+syyttelyn+tielle+niin+käytännössä+tekijän+on+enää+mahdotonta+puolustautua+tai+edes+yrittää+selittää+sitä+väärinkäsitykseksi+ja+pyytää+anteeksi.+Ajan+kuluessa+asia+ihmismielessä+muuttuu+ja+asioita+muistetaan+eri+tavalla.++
Pahimmillaan+ei+koko+asiaa+ole+edes+tapahtunut+mutta+sillä+pystytään+leimaamaan+syyttömiä+kuten+Yle+tänään+kertoi+HSL:n+tapauksesta.++Siinä+näille+syytetyille+kävi+kuten+ahdistelun+uhreille,+Pelko,+lamaannus+ja+shokki+aiheuttivat+sen+etteivät+kyenneet+rikosilmoitusta+tekemään.
15.11.2017 23:11
Itse+olen+tuollaiset+ilmoitukset+tulkinnut+niin+että+nämä+naiset+eivät+oikeasti+ole+etsimässä++kumppania+vaan+enemmänkin+henkilöä+jolla+olisi+vipuvartta+kammeta+hänen+elämänsä+uudelle+tasolle.+Jos+kerran+työelämä+on+asettunut+uomiinsa,+harrastukset+löytyneet,+ystäväpiiri+on+laaja+ja+jos+vielä+slloin+tällöin+saa+lyhytaikaista+lempeäkin+kunhan+jaksaa+baariin+lähteä+niin+kyllähän+kynnys+parisuhteen+muodostamiseen+on+korkea.
Olen+mielessäni+verrannut+tilannetta+kävelyyn+ostoskeskuksessa.+Naisella+on+kaikki+tarvittavat+vaatteet+eikä+tarvi+mitään,+mutta+jos+nyt+jostakin+sattuu+löytymään+vaikka+huivi++joka+sopii+silmien+väriin+tai+vyö+joka+korostaa+kapeaa+vyötäröä+niin+kyllähän+sellaisen+voi+matkaan+ottaa+vaikka+mitään+ei+ole+etsimässä.+Eli+tavallaan+tällä+ilmoituksella+kerrotaan+että+ostoskeskuksessa+ollaan;+miehet+voi+tulla+näyteikkunoihin.
Itse+olen+jättänyt+nämä+ilmoitukset+rauhaan+koska+tuollainen+ajatusmailma,+jossa+miehen+ainoa+mahdollisuus+päästä+parisuhteeseen+on+olla+lähtökohtaisesti+naiselle+joku+bonus+tai+lisäarvo,+on+minulle+vieras;+ehkä+hieman+jopa+loukkaava.+Toki+sen+verran+pitää+olla+rehellinen+että+ei+tällaisella+tavallisella+keski-ikäisellä+työssäkäyvällä+miehellä+ole+tarjota+sellaista+joka+pistäisi+naisen+sieltä+näyteikkunoista+minut+valitsemaan.+Ei+ole+tarjota+rikkauksia,+suitsukkeita+eikä+mirhamia;+statuksesta+ja+jetset+elämästä+puhumattakaan.
Ehkä+sitä+näin+putkiaivoisena+otuksena+myös+hieman+ylianalysoi+näitä+ilmoituksia.+Pitäisi+vaan+rohkeasti+kirjoitella+jos+siltä+tuntuu.+Saattaahan+tuolla+joukossa+olla+nainen+jonka+elämä+on+kohdillaan+mutta+siihen+tulisi+vielä+päävoitto+ja+lisänumerot+ihan+sillä+että+saisi+rakkauteni.
14.11.2017 22:26
Tietysti+jos+rahat+riittää+niin+sitten+ostamaan+valmis+jos+sellainen+löytyy.++Jos+kuitenkin+taidot+riittävät+tällaisen+rakenteluun+niin+ilman+muuta+toteuttamaan.+Kannattaa+sitten+vaikka+kuvata+ahkerasti+miten+kehittyy+ja+laittaa+profiili+johonkin+Linked+in+tyyppiseen+palveluun+esille.++Sitä+kautta+joku+voi+sinut+bongata+ja+pääset+kehittämään+robottia+ihan+työkseen.+Siinä+status+kohoaa+ja+tilipussi+paksunee+ja+ennenkaikkea+itseluottamus+kasvaa.+
Mutta+toki+olet+oikeassa+siinä+että+kaikki+harrastukset+tai+muutkaan+unelmat+eivät+ole+aina+toteutettavissa+esimerkiksi+rahan+takia.
04.11.2017 23:40
Tuosta+artikkelista+ehkä+nostaisin+esille+tuon+erikoistumisen.+Se+että+olet+tutkinut+yliopistossa+keski-Aasialaista+kurkkulaulantaa+ei+vielä+takaa+mitenkään+varmaa+työnsaantia+kotimaassa;+ulkomaista+en+osaa+sanoa.+Tänä+päivänä+taas+ammattikoulun+hitsaripuolelta+valmistunut+ja+hitsauksessa+luokilla+pätevöitynyt+henkilö+voi+aikalailla+päättää+minne+menee.+
Varmaan+johtuu+minun+duunaritaustasta+mutta+olen+joskus+miettinyt+miksi+lukemattomuus+rinnastetaan+yksinkertaisuuteen.++Kyllä+sitä+itsekkin+luen+joskus+mutta+ei+minun+kanssani+silti+pysty+juttelemaan+jostakin+kirjallisuuden+suunnasta.+En+minäkään+naiselta+edellytä+ihmisen+luiden+tietämistä+latinaksi+vaikka+niitä+olen+joskus+lukenut.+Uutisia+ja+ajankohtaisohjelmia+tulee+kyllä+seurattua+eli+niistä+kyllä+pystyn+puhumaan.
Voi+tietysti+olla+että+olen+ollut+vähän+oudoissa+suhteissa+kun+suurin+osa+keskusteluista+on+mennyt+tyyliin;+mitä+laitetaan+huomenna+ruokaa,+täytätkö+tiskikoneen,+mitä+tehdään+viikonloppuna.
Jos+nainen+nyt+välttämättä+haluaa+puhua+kirjallisuudesta+niin+kyllähän+minä+voin+kuunnella,+välillä+jopa+kysellä+mutta+ennenkaikkea+antaa+tukeni+hänen+harrastuksellen.+Parempaan+toki+pystyn+jos+nainen+tulee+sanomaan+että+oli+huono+päivä,+haluan+sinun+syliin.
Mitä+vielä+tuohon+aloitukseen+tulee+niin+EU-tasolla+58%+korkeakoulusta+valmistuneista+oli+naisia+ja+Suomen+linja+oli+samansuuntainen.+Eli+ainakin+väite+että+naiset+olisivat+miesten+miljoonien+perään+ei+saa+tuulta+alleen.
04.11.2017 14:13
En+nyt+sanoisi+että+nuo+ovat+mitenkään+toisiaan+poissulkevia.+Minulla+kaveripiiristä+löytyy+persoonia+jotka+rakentelevat+tietokoneita,+tai+äänentoistoja+autoihin.+Sen+lisäksi+käyvät+salilla,+joku+pelaa+jalkapalloa+ja+toinen+salibandyä.+Yksi+aloitti+vielä+ampumaharrastuksen.
Tässä+porukassa+löytyy+pitkää+avioliittoa,+lyhyempiä+suhteita+ja+sinkkuja.+Kyllähän+harrastukset+ja+kiinnostuksen+kohteet+kannattaa+valita+ihan+omista+tuntemuksista.+Jos+kumppani+on+kiinnostunut+samoista+asioista+niin+aina+parempi+mutta+pitäisi+riittää+kun+toisen+harrastuksia+edes+yrittää+ymmärtää.
04.11.2017 13:03
Parit+pikkujoulut+tiedossa.+Toisessa+mennään+katsomaan+teatteriesitystä+jonka+jälkeen+syömään.+Siellä+varmaan+arvontaa+ja+sen+sellaista.+Osa+varmaan+lähtee+jatkoille,+mutta+itse+varmaan+lähden+kotiin.+++Toiset+on+ihan+pelkkä+ruokailutilaisuus.
Töissä+oli+mahdollisuus+valita+pikkujoulujen+tai+lahjan+väliltä.+Valittiin+lahja.+
Mitä+tuossa+olen+kavereita+kuunnellut+niin+jonkun+verran+ovat+työpaikat+muuttaneet+pikkujoulurituaalejaan.+Ehkä+nykyään+käydään+juuri+esityksissä+ja+sitten+vaikka+syömässä.+Siihen+sitten+loppuu+firman+osalta+ja+jos+jatkoilla+sitten+jotakin+sattuu+niin+ei+mene+firman+piikkiin.+
Ihan+hyvä+suunta;+jotenkin+ajatus-+pikkujoulut,+lupa+kähmiä+ei+ole+enää+tätä+päivää.
04.11.2017 12:38
194 / 198