Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilmankos+palstamiehillä+on+vaikeuksia+erottaa+miehiä+naisista+kun+anatomian+perustiedotkin+vaikuttaisi+olevan+hakusessa.+.+menikös+tässä+nyt+taas+vitut+ja+tinsat+sekaisin?+Vittu,+kuten+kauniisti+asian+ilmaiset,+ei+ole+suoli.
Mutta+samaa+mieltä+olen+muuten,++sutinointi+kyllä+piristää+mieltä.+Ja+nyt+on+tosiaan+pikkujoulukausikin+alkamassa,+niin+luulisi,+että+nyt+jos+koskaan+on+otollisin+hetki+toimia+jos+ei+aio+odottaa+kesään.+Liikenteeseen+siis+ainakin+pitäisi+lähteä.
15.11.2016 21:14
Ei+vaan+kyllästyin+tympeään+homoläppään.+Jännämiehen+kanssa+menee+tällä+hetkellä+paremmin+kuin+uskalsin+odottaa,+kiitos+kysymästä.
15.11.2016 21:00
Kuka+ilkeä+sadisti+mukamas+kehittäisi+tällaisen+perverssin+simulaation+kuin+minkälaisessa+todellisuudessa+elämme?+Jumalako?
Shokeeraava+tosiasiahan+on,+että+ihmiset+ovat+todellisuudessa+avaruusolentojen+foliohattuisilla+alkuapinoilla+tekemien+risteytskokeiden+tulosta+ja+maapallo+edelleenkin+heidän+testilaboratorionsa.
15.11.2016 20:58
Juu,+naiset+eivät+kiroile,+käy+paskalla+tai+varsinkaan+kirjoittele+sinkut+-palstalle.
15.11.2016 20:34
Kiitos,++vitsikästä,+naiselle+tai+ho..
15.11.2016 18:42
Kiitos+MainioMuikkune..+oletpa+itse+sitten+mikä+olet+tai+et..+Hyviä+maalailuhetkiä+sinulle.+
(Tämä+ei+ollut+sarkasmia.+)
15.11.2016 18:34
Olen+tuosta+itseasiassa+samaa+mieltä,+mitä+vähemmän+mitään+asioita+miettii,+sen+vähemmän+murheita.+Onnellista+asiassa+on+se,+että+jos+on+riittävän+tyhmä,+ei+edes+tajua+omaa+tyhmyyttään+ja+ymmärryksen+puutettaan,+vaan+luulee+asioiden+olevan+juuri+niin+kuin+luulee+niiden+olevan+ja+huoleton+vakaalla+maaperällä+tallustelu+jatkuu+hamaan+tappiin.+En+vaan+tiedä,+voiko+ajattelemista/murehtimista+lopettaa+jos+on+kerran+sille+tielle+lähtenyt.
15.11.2016 18:20
Hihiihhii...Äh,+paskat...+ei+jaksa+enempää..
Olisi+hyvä+yrittää+pyrkiä+eroon+ennakko-oletuksista,+ties+vaikka+sieltä+kaiken+hötön+ja+höpinän+seasta+alkais+lopulta+muodostua+jotain+ymmärrettävää+ja+omia+näköaloja+laajentavaa.
15.11.2016 17:53
Hihhhiiii+lol+;)
+Ups,+olinpa+hupsu..+thhhihiihi.+Olen+niin+upea,+että+mun+on+vaikea+keskittyä+mihinkään++Thhhhiihihiii+;)+:P
15.11.2016 17:41
Niin+kyseessähän+oli+siis+ikävä+parodia+siitä+miten+jotkut+pastan+luiskaotsat+ahdasmielisissä+pikku+päissään+ilmeisesti+olettavat+naisten+ajattelevan+ja+kommunikoivan.
15.11.2016 17:20
Ei,+vaan+minua+vituttaa+sinun+vähä-älyisyytesi+paljastuminen.+Ihmetyttää+suuresti,+että+edelleen+jaksat+jauhaa+samaa+paskaa+ja+esittää+perustettomia,+ja+varsin+epäreiluja,+syytöksiä.+Joudun+kuitenkin+valitettavasti+jälleen+kerran+murskaamaan+sinun+(+ja+mahdollisesti+muidenkin+palstahomojen)+minuun+kohdistamat+homofantasiat:+en+edelleenkään+ole+mies,+joten+miesrakkautta+en+pysty+sinulle,+tai+muillekaan,+tarjomaan.+:´´´(+
Kun/jos+omassa+seksuaalisuudessa+on+ongelmia+ja+kipupisteitä,+joihin+ei+tunnu+löytyvän+vastauksia+(homopakkomielteesi+on+ilmeinen)+suosittelen+kääntymään+ammattilaisen+puoleen.+Psykologi,+seksuaaliterapeutti+tai+kenties+ihan+vain+huora+voisi+kenties+auttaa+asiassa.+Tämän+enenpää+en+enää+aio+keskutella+tästä+asiasta.+Notta+pitäkää+tunkkine,+saatana.
Ihq+iltaa+ja+pusuja+kaikille..+<3+varsinkin+mulle.;)))+:P+;)))))
15.11.2016 17:17
Minähän+olenkin+hetero..+haluatko+tulla+tutkimaan+kuinka+hetero.+;)+hihiiii
14.11.2016 21:51
Uups..+tulikin+just+mieleen..+et+pitäis+varmaan+taas+mennä+testeihin+;)):P+Thihhiiihh
14.11.2016 21:49
Siis+ihan+sika+hyvä+biisi,+sitä+vois+vaix+tanssii..+;))+thihiiii
14.11.2016 21:26
Niin+mikä+se+kysymys+siis+niinku+oli?+;)+:P+Thihiihiii
14.11.2016 21:19
Entäs+housuissa?+Thihihiii+;)))
14.11.2016 21:10
Hyi+eei..+siellä+on+hyönteisii+ja+eläimii..+pääseex+siel+niinku+edes+Instaa?+Mut+tykkään+kyllä+luonnossa..+you+nou,+olla+niinku+sillai...+;))+thihiihii.+;)
14.11.2016 21:01
Ainaskin+sadan+tai+kymmenen,+kun+olen+niin+ihq..+Kuka+niitä+kaikkia+jaksaa+muistaa.+Thihiiii..;))
14.11.2016 20:55
Hyötyväni,+en+koe+sinänsä+hyötyväni+palstalla+olemisesta+mitään,+ennnemminkin+olen+sitä+mieltä,+että+sen+ajan+voisi+käyttää+hyödyllisemminkin,+vaikka+lukemalla+kirjan,+tai+vielä+parempaa,+vaikka+kirjoittamalla+kirjan.++Varmaankin+palstailu+kuitenkin+auttaa+jollain+tapaa+jäsentämään+omia+ajatuksia..+ja+täällä+oleilu+auttaa+kyllä+pääsemään+eroon+kaikenlaisista+romanttisista+haihatteluista+ja+hyväksymään+tosiasiat.
14.11.2016 00:08
Saa+laittaa,+kiitos..+mutta+alkaa+olla+aika+mennä+nukkumaan+,+öitä.+:)
14.11.2016 00:02
15 / 109