Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Launeen somali.......

olit niin nopee etten kerenny moi sanoo just lähit.....höööööööh...jos luet mee sättiin... tuun perässä......winks......
    Huuhaa
    4
    336
  2. Iltapäivää.......

suosittelen kaikille ketkä vaan joutavat..... menkää ihmeessä uimaan..... nyt on kuulkaas niin pirteä olo että.......:))
    Huuhaa
    15
    335
  3. Ei tietoakaan....

arskasta........ vettä rupes satamaan...... blaah.... ja samperin koirakin sorsia rupes jahtaamaan ja hyppäs lammikkoon
    Huuhaa
    8
    328
  4. Oikein muksaa.......

iltapäiväääääääääää........... just pilveen heitti.... sais vaikka vähän vettä heittääääääää..... niin pikkaisen ilma tu
    Huuhaa
    8
    326
  5. Ajantasalla pysyäksemme....

tuota suomen posti ei toimi.......heh......... titityyyyyy.... olenko nyt ajantasalla.......?
    Huuhaa
    1
    323
  6. Jaahas... ois aika....

toivottaa koko huuhaalle ihania pehmoisia unikuvia ja niitä oman kullan kuvia...:)))) Öitä...:)
    Huuhaa
    9
    322
  7. toinen vinkki palapelin......

kasaamiseen... Noh nyt se on valmis ja kaikki palat kohdallaan....Mutta siitä puuttui kaksi palaa,joten leikkasin kannes
    Huuhaa
    12
    305
  8. no voi vattu....

kello on yks ja mun ranskalaiset on näppiksellä..... iik...... tupakatki on missä lie..................... ja iteki miss
    Huuhaa
    6
    302
  9. Tuota noin....

mistäköhän sellainen vois johtua että jotkut asiat ne pitää rautalangasta vääntää.... kirjoitin näet saman asian kahdell
    Huuhaa
    5
    301
  10. aamupäivää.....

munkin puolesta...... pikkasen sää viilentynyt ainaskii täällä..... perskele ku pilviä taivaalle jostain ilmestynyt.....
    Huuhaa
    7
    299
  11. nukkukaas koko......

huuhaa hyvin nähden ihania unikuvia....:))) varmuuden vuoks toivotan,,, jos vallan unohdan....:)))))))))))
    Huuhaa
    9
    297
  12. "Ohi syyskuun..

läpi repaleisen lokakuun...kaipuu kaljakori kilisee..... etkö tiedä voi yksinäisen miehen viedä marraskuuuuuuuuu....." H
    Huuhaa
    9
    297
  13. Parhaista parhain.....

Sua onnitella tahdon..... ONNEA.... ONNEA..... paras kamu kera halin....:)))))))))
    Huuhaa
    8
    296
  14. Sellaista vesisateista huomenta.....

kaikille tasapuolisesti.....=:)))
    Huuhaa
    5
    294
  15. Varokaa.....

joku voi herätä ku olette näin hiljaa....:)))) Joo`o kyllä se syksy vaan pikku hiljaa... vettä sataa ja tuulee.... nyyh.
    Huuhaa
    10
    290
  16. Aamuja.....:)

tää vähän kirkkaampi aamu....:)) jos vaikka aurinko tänään edes vähän pilkistäis... Ja hei se on perjanta......Eli hyvä
    Huuhaa
    5
    289
  17. Iltaa....

Kuis muilla huiskii....?:))) Jep ihan huiskii hyvin....:))) Mukava päivä ollu ja niin päin pois....:))
    Huuhaa
    6
    288
  18. tässä olis ohjetta...

kaiken varalta.... http://www.saunalahti.fi/~myllma/mkaytto.htm tiu tau tulkku...=:0)))
    Huuhaa
    7
    287
  19. Taas yksi vitsi.....

Mies heräsi aamulla, juoksi keittiöön, avasi verhot ja huusi.... "ai että on kaunis päivä" mitään vastausta ei kuulunut,
    Huuhaa
    5
    276
  20. muksaa vkl:a huuhaa....

niin ja olkaa kiltisti ja älkää tehkö mitään sellaista mitä minä tekisin..... HEH..... :)))))
    Huuhaa
    4
    272