Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. MIKSI SEURAKUNTA/USKOVA NUORI JUO

Kun nuori tekee uskonratkaisun seurata Jeesusta,niin vähän aikaa hän jaksaa seurata opetuslapsen tietä.oon läheltä seura
    Luterilaisuus
    9
    596
  2. olen ollut viisi vuotta raittiina.

kiitos JEESUS KRISTUS.
    Alkoholi
    9
    588
  3. kirkkocätti

tuo foorumi on siinä ikävä että siellä on sellaisia kavereita joilla ei oo mitään muutta mielessä kuin tuottaa ikävää mi
    Chat
    3
    580
  4. MIUN MIELIPITEENI.

Uskontotunnit pitää olla Raamattun mukaisia,eli kristinuskosta olisi kerrottava..koska kristilliset arvot pitää nostaa k
    Uskonnon opetus
    5
    571
  5. SANAA RAAMATUSTA.

Tarkoitan tätä:antakaa Hengen ohjata elämäänne,niin ette toteuta lihane,oman itsekkään luontonne haluja.Liha haluaa tois
    Helluntailaisuus
    22
    561
  6. KIVA NOKIA MISSON

Tulee Lappeenrantaan perjantaina,pääsee kokemaan paikanpäälle valtavaa Jumalan kosketusta.Ihmettelen joitenkin uskovaist
    Helluntailaisuus
    10
    547
  7. HUH,HUH

KUN NYT KATSON TÄTÄ PALSTAA,NIIN IHAN JÄRKYTYY,TÄÄLLÄHÄN OVAT KAIKKI KAIKKIA VASTAAN.MIE RUKOILEN TÄMÄN PALSTAN PUOLESTA
    Helluntailaisuus
    9
    547
  8. Muutama ajatus rukouksesta,

rukous on meille uskovaisille vähän sama kuin hengitys,kun sana on ruokaa.Kannataa rukoila aina kun siihen on mahdolisuu
    Helluntailaisuus
    21
    539
  9. OSTIN KONFASTA LIPPALAKIN

JOSSA LUKEE REAL MEN LOVE JEESUS.oon pitänyt sitä päässä aina kun meen ulos.
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    538
  10. ajatuksia?

tiedonvaltameri,tietoa,tietoa,viisauta,joka tuutista tietoa,uusi löytö,uusi tieto,tämä on totuus,pari vuotta eteenpäin,u
    Ateismi
    12
    534
  11. haluan kysyä seuraavaa?

yksi tyttö jonka vanhemmat ovat teikäläisiä tuli elävään jeesususkoon ja haluaisi liityä helluntaiseurakunta MUTTA vanhe
    7
    531
  12. lyhyesti elämänohjeitta.

Karta pahaa ja tee hyvää,pyri sopuun,rakenna rauhaa!Ps.34:15.
    Helluntailaisuus
    17
    529
  13. PALSTAN HÄIRIKÖT,KOHTA KOLMAS

ILMESTYYY VARMAAN ALOITUKSENSA KANSSA.
    Helluntailaisuus
    6
    527
  14. vastatkaa tähän yksinkertaiseen

kysymykseen?Suomalainen sanotaan vaikka 3 vuotias lapsi kuolee vaikka kolarissa,samaan aikaan vaikka intiassa kuolee lap
    Kristinusko
    26
    518
  15. SURULISTA KATSOTTAVAA

Tää palstan Helluntaisuus.Elävässä elämässä en tavannut näin alasmennyttä helluntaisuuta,suoraan sanotuna en ymmärrä tät
    Helluntailaisuus
    8
    504
  16. Kenen haluat tavata kun

kuolet tai sut tempaistaan taivaseen,tarkoitan Raamattun henkilöista jos jätetään Jeesus pois laskuista?Itse haluiasin t
    Kristinusko
    15
    491
  17. poistin viestini

ei ollut tarkoitus haukkua ateisteja alkoholisteksi,se oli vaan typerä heitto.Teidän joukoissa suurin osa on ihan fiksuj
    Ateismi
    5
    485
  18. RAUHAA JÄLLEEN.

Mielenkiintoista lukea noita viestejä ton mun evakeelisen tekstin jälkeen.Yllävän paljon luettu,kiitos teille,siis täähä
    Ateismi
    6
    473
  19. HYVÄÄ PERJANTAI ILTAA!!!!

Mietin just miten kiva on olla Elävässä uskossa Jeesukseen ja kuunnella deitä,ei tarvi ryypätä ja hakea elämälle tarkoit
    Helluntailaisuus
    24
    473
  20. HYVÄÄ HUOMENTA!!!!

mitäs tänne,samat jutut näkyy olevan?ILOUUTINEN ON EDELLEEN VOIMASSA,SIIS JEESUKSEN TARJOMA PELASTUS ON VOIMASSA.SIUNATU
    Ateismi
    13
    470