Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
antaa lahjaksi rahaa. Ollaan tuikitavallisia ihmisiä itse ja niin on myös tuttavapiirimme. Raha on ollut aina mieluinen lahja. Summa riippuu siitä, kuinka läheinen tämä juhlakalu on.
Onnea äideille ja isille jotka tämän hienon juhlan saavat järjestää
27.04.2008 11:15
on oikea nimitys. Ollaan sitten äitejä isiä tai isovanhempia niin aikuisia ollaan kumminkin. Minä ainakin olen Aikuinen Nainen ja ylpeä siitä
27.04.2008 11:11
oli koneelle valmiiksi asennettuna norton, kun ostin uuden kannettavan. Poistin sen heti. Mutta pitää muistaa poistaa kahdesta kohtaa, että se on varmasti pois. Ensin ohjauspaneelin lisää/poista sovellus kohdasta ja sitten vielä C-aseman juuresta program files kansiosta. Sitten ei kiusaa. Onnea yritykseen. Kaksi virustorjuntaa koneella tuo ongelmia
26.04.2008 10:33
Minut pyydetään mukaan eri yhdistyksiin ja siellä pakkaa tulemaan kontolle sihteerin hommia vähintään. Työpaikoilla minut valittiin valtuutetun hommiin. Minulla on sana hallussa, vaikka on se joskus ihan mukava seurata sivustakin kaikenlaisia juttuja....en ehdoin tahdoin ole tyrkyllä joka paikkaan. Ehkä rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat toimia, on vähän...tai sitten kuulun pöhköihin joille voi kaikki velvoitteet työntää
26.04.2008 10:31
Hiirulaisia olla, ei kai kukaan sellaista voi totisella naamalla väittää. Täällähän on kaikkein eläväisimmät ja hauskimmat ihmiset joita maa päällään kantaa.
Välillä ollaan kärttyjä ja välillä hilpeitä, mutta hiirulaisia. Ei koskaan
25.04.2008 22:03
Kunnioitusta kerrakseen!!!!
Aurinkoa elämääsi
25.04.2008 21:58
Nähdä tuttujen nimimerkkien kirjoituksia, miljoona on vain nimimerkki miljoona, ei siinä muuta. Täti puskasta on kivasti hoksattu.Myönnän uteliaana käyväni Galleriasivuilla jos on rekattu nimi. Monesta nimimerkistä tulee jo hyvä mieli vaikka ei oisi ehtinyt asiaansa lukeakkaan. Seppä Pohjanmaalta on hyvä esimerkki siitä. Tiitu-kaninsa kanssa. HIH! Sitten on joukossa pitkiä hartaita kirjoituksia, joita helposti vain lukaisee, jäämättä sen enempiä miettimään...taisi tulla pitkät jorinat tästäkin.
25.04.2008 13:48
Rahaa niin matkustelisin sitä minäkin. Jos ois mitä jois niin jois heti pois, et ei ois mitä jois heti pois
25.04.2008 13:41
Kenkäkauppa. Vuonna 1993 se sitten loppui sen harrastaminen. Niitä velkoja makselen vieläkin ja luottotiedot voivat hyvässä lykyssä jo olla kunnossa. Kyllä on olleet kovin suolaiset oppirahat. Viisi vuotta vielä ja sit oon vapaa
24.04.2008 16:11
Koitan olla tarkempi. En vaan vielä löytänyt.
24.04.2008 14:19
Näitä juttuja on tarkoitus mielestäni lukea niin, kuin ne olisivat juuri lukijalleen osoitettuja. Tämä viesti on sinulle, joka tätä luet ja kun vastaat minulle, niin vastauksesi on tarkoitettu mielipiteeksesi johon saamme kaikki tutustua. Ohhoh. Olipas vaikea selittää.
24.04.2008 09:49
Huomata, että onni on pieninä palasina. Monta kertaa sekin on onnea, kun lakkaa taistelemasta ja tyytyy siihen mikä on todellisuutta. Tyytymättömyys voi olla myös epäolennaisen perässä juoksemista...ehkä. Kaikki mikä ei tapa, se kasvattaa
23.04.2008 10:36
Toivottavasti olosi on parempi nyt.
23.04.2008 10:31
Haaveissa vain. Minulla kun on keinonivel polvessa niin en arvaa ruveta opettelemaan, mutta tsemppiä sinulle, antaa palaa tie on vapaa... kevät tuo kaikenlaisia huimia seikkailuja, tartutaan niihin.
21.04.2008 10:43
Mutta söpömpi on tämä Joonas, siin on miehen mallia, nam
21.04.2008 10:40
Ovat ekaluokalta neljänteen tänä vuonna. Kyllä heille kaikille on ollut kovin tärkeää se numerotonkin todistus. Vertailevat kovasti, millä kohdin on rastitus. Ennen vanhaan oli paljon ankarampaa. Silloin opettajaakin pelättiin tosissaan ja opella oli arvovaltaa. Nyt koulunkäynti on jotenkin rennompaa ja olen ilokseni saanut huomata että tämä jälkikasvuni tykkää käydä koulua. Hieno löytö tuo todistus kaikkineen.
21.04.2008 10:07
Meitä tyttöjä kun syntyi kaksi ja äidinäiti päätti tytärtään auttaakseen ottaa toisen lapsista hoitoon pitkiksi ajoiksi. Jos olisi molemmat lapset olleet toivottuja, ei niistä äiti olisi luopunut hetkeksikään kummastakaan. Siis arpa kohtalon osui minun kohdalleni ja pääsin mummolaan rakastavaan ilmapiiriin. Sinne olin toivottu. Sisareni on siitä vieläkin katkera, koska omasta mielestään äitimme ei ole häntäkään osannut rakastaa....en tiedä. Minun kävi hyvin
20.04.2008 16:37
Olen ja mummo opetti, että tuollainen ajatus on suoranaista Jumalan pilkkaa. Nykypäivänä kirkko ei sellainen instituutio ole kuin ennen, joten ymmärrän tuollaiset ajatukset täysin. Varsinkin kun on vielä sellaisia pappeja jotka luulevat että heillä on valta ylitse kaikkien lakienkin. Ei hyväksytä työkavereiksi naispappia yms. soopaa. Sehän on työpaikkakiusaamista nykypäivänä
19.04.2008 15:53
Mikä siinä onkaan kun myönteisten asioiden sanominen jää vähemmälle kuin kielteisten. Kiitoksen saaminenkin on vähän vaikeaa ja saa usein tunnekuohun valtaan niin sanojan kuin kiitettävänkin...Pitänee harjoitella tuota taitoa.
19.04.2008 15:45
Mikä sinut saa uskomaan että olet kaikkien muiden yläpuolella ja siihen että sinun mielipiteesi on ainoa oikea. Saatikka asioiden esille tuominen. Olen oikeasti kiitollinen, että en ole työkaverisi tai naapurisi. Kuulut siihen ihmislajiin, jolla on luonteenpiirteenä toisten ihmisten mollaaminen ja jyrääminen. Tähän tietysti vastaat kipakasti tapasi mukaan, jotta saat minut hiljaiseksi. Oletko koskaan antanut myönteistä palautetta kenellekään!?
19.04.2008 15:42
7 / 27