Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. mene kuule itse vaan täältä palstalta provosoimasta kirjoitustani kun et edes tajunnut kirjoituksen sisältöä! Tollasia kirjoittajia ei täällä tarvita jolla on tollasta paskaa vaan kommentoida. Hus Hus!

Tarkoitin sitä että kirjoitin muutaman kanssa ja kirjoitin heille muutamia sanoja ja nekin sanakirjan avulla ihan täysin, ja mainitsin niissä siitä etten osaa kommikoida englanniksi, ja että toivon vastauksia suomeksi koska olen suomeksi ilmoituksen laatinut, mutta heiltä vain pukkasi pitkiä viestejä englanniksi joista en ymmärtänyt mitään. Noi rahanlähetysjutut ymmärsin sanakirjasta luettuani. Erehdyin jopa lähettämään yhdelle kuvani, ja pelottaa nyt että jos kuvaani käytetään johonkin järjestäytyneeseen rikollisuuteen netissä. Että tämmösiä kokemuksia mulla.
  2. en oikeen varmaa tiedä mitä he tuolla kyttäämisellä oikeen hakevat, muuta tiedä kun että heillä on ilmeisesti tarkoitus tehdä tahallaan kiusaa tai sitten yksinkertaisesti ovat niin uteliaita, mutta rajansa se on kaikella. Kesäisin kun istun yksin tai kaverien kanssa ulkona jutellen niitä näitä niin yleensä tämä naapurin rouva on siinä ojan takana marjapuskissa kuuntelemassa mitä puhutaan, olen hänet monesti sieltä nähnyt, joskus hän ihan avoimesti kyllä syö marjoja siellä enkä sitä tuomitsekkaan, saahan he omia marjoja syödä ei siinä mitään, mutta kun silloin on pakko tulla just sinne "kyyläämään" kun oon itse ulkona ja on jotain vieraita, ymmärtäisin kyllä jos avoimesti puhuttaisiin mutta kun pitää vaan kyräillä sieltä puskista. Harrastan autoja ja minulla onkin muutama ns. projekti auto joita laitan niin ei tarvi konepelti kauaa olla autosta ylhäällä kun aidan takaa kuuluu "Onko jotain ongelmia autossa" Arvaa vaan vituttaako tollanen kun ei autossa välttämättä tarvi olla jotain vikaa kun tämä naapurin isännän pitää heittää aina jotain kommenttia. Ja tämän naapurien omalaatuisen touhun ovat huomanneet kaikki kaveritkin jotka ovat luonani käyneet joten mitään en todellakaan kuvittele niinkuin täällä joku tyyppi sellaista väitti. Ja kaikki eivät varmaankaan täällä ymmärrä tilannetta mutta kysynkin vaan että onko se normaalia kun heillä on valot päällä ja sitten kun itse menen illalla ulos tekemään jotain niin hetken päästä naapurissa sammuu kaikki valot, ja näin käy lähes aina joka päivä.
  3. justiin! Mulla oli kans vuosia sitten tilanne että tapasin tytön ja alussa hän vakuutti olevansa sinkku ja hän kertoi että hän oli seurustellut monta vuotta mutta heillä oli mennyt poikki ja että he ovat vaan kavereita. No uskoin sen ja jatkettiin tutustumista pikkuhiljaa, no sitten jonkun ajan päästä minulla alkoi herätä epäilys että jotain on tekeillä kun hän räpläsi kokoajan kännykkää ja keskittyi suurimmaksi osaksi siihen aina kun tavattiin. No en ajatellyt siinä vaiheessa että olisi mitään vakavempaa joten en ollut moksiskaan. No sitten tuli yksi ilta että meidän piti nähdä, oli sovittu jo pari päivää ennen, sitten kun se päivä tuli että piti nähdä niin hän ilmoitti ettei voidakkaan nähdä koska hänen piti kuulemma lukea kokeisiin. No asia oli harvinaisen selvä ja tapaaminen jäi. Hän kertoi että pitää minusta kovasti ja että haluaa tutustua minuun. No nähtiin sitten seuraavalla viikolla ja kun lähdin hänen luota niin hän ilmoitti minulle tekstiviestillä että "tilanne on nyt tämä että en ole kokonaan unohtanut minun entistä, ja älä pahoita mieltäs tästä, haluan tutustua suhun". Eli epäilykset olivat siis totta. Eräs kaveri kertoi jo aiemmin minulle että joku kundi oli mennyt sen tytön luo silloin kun hänen piti lukea kokeisiin, mutta en tietenkään uskonut sitä, ajattelin että se tsoukkaa vaan. Että näin mulla. Suostuin vielä tapaamaan tätä tyttöä vaikka hän vakuutteli pitävänsä vain minusta, no kuitenkin lopulta hän sitten jätti minut. Tänä päivänä olen edelleen yksin koska olen tuosta "jutusta" edelleen hyvin katkera, enkä halua tutustua enkä luota kehenkään tyttöön enää.