Vapaa kuvaus

" Jos sinä hymyilet minulle - minäkin hymyilen sinulle. Vaikka silti irvistät minulle tahdon silti vieläkin hymyillä sinulle. " Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

90

1. käsi vaivaa!!!

Kesäinen tervehdys palstalaisille! (Vaikkakin tulee vettä aisana) Kertokaapas minulle aiheesta turvotus! Minultahan lei
    Syöpäpotilaat
    2
    326
  2. Kevättä kaikille!

Vielä on palsta hengissä vaikka ei ole ueisiin viikkoihin ehtinyt etes kunnolla vilkasemaan! Miten menee? Yleissilmäykse
    Syöpäpotilaat
    4
    379
  3. Uudelleen koulutukseen...

Tervehdys kaikille ja mukavaa viikkoa! Täällä muistaakseni oli ainakin muutamia jotka olivat uudelleenkoulutuksessa?? M
    Syöpäpotilaat
    13
    752
  4. Tulipa käytyä eilen:)

No niin päivä tuli taas istuttua sairaalassa - ja jos mitään muuta tämä syöpä ei ole kasvattanut niin kärsivällisyyttä:)
    Syöpäpotilaat
    2
    595
  5. Huomenna alkaa sädetys!!!

Tai ainakin menen eka kertaa käymään yliopitollisessa.. NIIN RAKKAAT KOLLEGAT JA KYLÄNMIEHET mikä minua nyt sitten odot
    Syöpäpotilaat
    18
    1614
  6. Lekuri reissu tehtynä...

No niin käytyä tuli taaseen... :) Ja ei sitä shittiä nyt sitten niin tullukkaan kun kauhukuvissani jo maalailin. Imusol
    Syöpäpotilaat
    10
    680
  7. Uteliaisuuttani kyselen...

Kyselenpä taas:) Kuinka kauan teillä meni leikkauksen jälkeen,kun teillä aloitettiin hoidot? Kun mä en ole varma,että
    Syöpäpotilaat
    4
    319
  8. mitä teette öisin kun valvotte?

Täällä on paljo sellasii jotka valvoo syystä jos toisesta niiku on muillakin palstoilla... Niin mitä te teette sitten öi
    Syöpäpotilaat
    17
    1403
  9. Mistä niitä aprikoosinsiemeniä?

Saapi? En ole koskaan törmännyt... mutta pitäähän niitäkin kokeilla:) Kun kerran kaikkea pitää suuhunsa laittaa mikä vas
    Syöpäpotilaat
    13
    588
  10. vaatekaappi ongelma...

Kuulkaapas, onko vinkkejä ongelmaani. Remonttia tekemässä 70- luvun taloon ja ongelmana pieni makuuhuone ja sekään ei ol
    1
    215
  11. Hei!!

Kuulkaapas, onko vinkkejä ongelmaani. Remonttia tekemässä 70- luvun taloon ja ongelmana pieni makuuhuone ja sekään ei ol
    Yleistä sisustamisesta
    1
    170
  12. Iltaa kaikille....

Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä? Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko v
    Syöpäpotilaat
    11
    408
  13. Lauantaita!

Jaahas, onko palsta rauhoittunut:) tästä tulee meille kaikille hyvä päivä! Mä aattelin kattoo leffan ja lähteä kiertämää
    Syöpäpotilaat
    14
    531
  14. Huomenta kaikille!:)

on hankalaa kirjoittaa kun toisessa kädessä ei voi kun näpytellä, ku yhellä sormella , mutta sivusta olen teitä kaikkia
    Syöpäpotilaat
    30
    1205
  15. Ilmoittaudun läsnäolevaksi;)

Eilen illalla tulin kotiin ja kaikki on mennyt odotusten mukaan...:) Käsikin on tallella:) Mutta sormet eivät tahdo oike
    Syöpäpotilaat
    7
    415
  16. Eipä uni tullut.. ;(

Tästä se lähtee tämä " kauhun viikko" jos niin voisi sanoa. Tänään pitää lähteä matkustamaan pääkaupunkiseudulle, kohti
    Syöpäpotilaat
    6
    646
  17. Vartijaimusolmuketutkimus?

Eli kertokaas vielä millanen se on? Kun mitään tarkempaa tietoa ei ole annettu. Onko se joku kuvaus?vai onko se kivulias
    Syöpäpotilaat
    5
    2623
  18. Mitenkäs muuten toi nukutus?:)

No niin taas aloin ressaamaan tietysti ihan olematonta asiaa mutta kysyn kuitenkin;) Mitenkä tuo nukutus menee? Ja onko
    Syöpäpotilaat
    76
    3533
  19. JIPIIIIIII:)

Tuntuu kuin olisin parantunut!;) sain koko vartalo potretin ja keuhkokuvien tuloksen, JA ETÄPESÄKKEITÄ EI OLE LÖYTYNYT!!
    Syöpäpotilaat
    10
    521
  20. Päivä on takana päin!

JA voi kun noita teidän viestejä lukee, niin ei oo kellään kovin ihana päivä ollut. Etenkin mumsku , tsemppiä ja tuhanne
    Syöpäpotilaat
    1
    217