Vapaa kuvaus

Olen yleensä iloinen ja positiivinen luonne. Olen huumorintajuinen ja pidän keskusteluista mukavien ihmisten kanssa. Olen pieni,tumma.... Koulutus: --- Ammatti: Talous/hallinto Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

24

1. Päivittäistä tarkkaa aikaa liikunnan määrään on vaikea sanoa. Itselläkin se vaihtelee aina tilanteen mukaan. Ja riippuu tietysti siitä, mitä liikuntamuotoa milloinkin harrastaa. Itse käytän päivittäin n. 1-2 h liikuntaan, ja etenkin nyt käyn iltaisin pyöräilemässä, sillä se on lempiharrastukseni näin keväällä ja kesällä. Itse pidän tärkeänä asiana sen, että sen energia määrän, minkä suunnilleen syö päivän mittaan, myös kuluttaa.. noh vaaka kertoo, jos on syönyt liikaa..

Joten, en osaa sen tarkemmin neuvoa, itse olen kyllä pysynyt em. tavalla samassa painossa koko ajan... paitsi nyt on taas himo iskenyt pudottaa pari kiloa lisää pois, kun kesä on tulossa.
  2. Ei pidä koskaan yliarvioida itseään.. aina on jotain oppimista, kaikesta. Koskaan ei voi sanoa, että olen kaiken oppinut, tosin ihmiset ovat vaan niin erilaisia.