Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Hei
    Kuulostaapa todella tutulta.......eräs täysin seonnu hullu oli töissä yhes paikassa, kun -nes huomsin tässä muutama kk sitten, että se ei ole enää siellä ! Siis hän (mies) vaan huusi lähes koko ajan, syytti turhaan muita, etenkin niitä ohjajia kaikesta, vaik- ka ne ja me muut olimme täysin syyttömiä....itse se sekoili.....khdesti se skitso jopa uhkasi hankkia jostakin pysyn ja ampua meidät.....ei titeuttnut koskan tuota, eihän se osaa edes kirjoittaa, saati sitten lukea !!! Siellä on muutenkin aika sairasta sakkia, mä ja pari kolme muuta emme kuulu sinne. Mutta pakosta siellä käydään, eikä saa-da senttiäkään palkkaa sen jälkeen, kun olemme mukamas Oululaisia...... Ja nekin uhkasivat monta kertaa soittaa poliisille sen sekoilusta, ja muutaman ketran ne oli soittavinaan, vaikkei itse asiassa soittaneet kenellekään ! Huijasivat, mutta se oli sil-le pirulle oikein. Se kun ei oikeen erota, koska kännykällä soitetaan oikeasti jonnekin , ja koska ei.....mikä helpotus, että se on nyt veke sieltä, se olis pitäny lempata ulos jo ajat sitten ! Sillä on näemmä myös joku porttikielto sinne. Ja se tottelee. Se asuu tossa parin talon päässä musta, ei tunne kelloa yms........mutta pakkohoitoon se ja moni muu tuolla kyllä joutaisi jo ! Sinne pitäisi tulla joku naamioitunut psykiatri, joka arvioi ne kaikki, ja jotka joutaa hoitoon, sinne joutuu. Ja tuo sun kuvailemasi henkilö on kyllä sinne jo valmis, soittakaa vain valkotakkiset paikalle ja ambulanssi, jonka o-via yms ei saa auki kukaan muu, kuin kyseinen henkilökunta. Ei edes pakolla uhaten . Kyllä sellaisiakin varmasti jostakin päin suomea löytyy, ja se henkilö on ehdottomas -ti seonnut, eikä ymmärrä mistään mitään. Hullujen huoneelle vain ! Sinne sekin kuu-luu muiden kaltaistensa joukkoon ! Voihan sitä antaa sitten jonkun ruiskeen sille ne sen lääkkeet, että varmistetaan, että se skitso ottaa ne !
  2. Moi
    Ei taida se kovin suakaan arvostaa, kun ei viitsinyt vastata myöntävästi.....aika harvi-naista tosin, että nainen kosii, mutta sehän on vain hyvä, että joku edes pystyy sii-hen nykyään.......aika törkeä mies hänkin.....no, ota sitten ero kokonaan, etsi itse uu-si asunto, vaikka vuokralle, kuten mä oon asunut jo yli 15-vuotta, ja jätät sille jonkun lapun, et nyt tää on loppu ja kasvatan lapsemme yksin......vaadi sitten edes kunnon korvausta......mä oon rakastunut yhteen mieheen, joka on syntynyt saman vuonna, kuin mä, mutta mä oon vanhempi, jeeee !!! Ja se otti ja meni hankkimaan toisen mui -jan, jolla oli jo ennestään yksi poika eksänsä kanssa, ja nyt jeillä,on pieni biaton tytä -r, eivät ole mun tietääkseni naimisissa......luulen, että sen tytön oikea isä on se sen eksä, joka on sen jotakin 12-vuotiaan pojanklopin isä.....peli on nyt menetetty, olen-han tuntenut sen miehen jo yli 20-v, olimme samassa rippikouluryhmässä.....ja se on myös isosiskoni miehen pikkuveli ja me jaetaan heidän esikoisensa kummius. Se ei näköjään merkitse sille mitään. En ole koskaan tavannut noita kahta, enkä halua. Te -keepä se mies iiiison virheen, on tehnyt jo ! Tuskin katuu ollenkaan......tuskin mene-vät naimisiin koskaan.......ja mikä HÄPEÄLLINEN NIMI sille tytölle annetaan............. Iita-määri, suomeksi Iida-maria, mikä on häpeällisin nimi maailmassa, on tainneet ol-la humalassa he, kun moisen häpeällisen ja inhottavan nimen on keksineet........se pi -täisi kieltää tollanen nimi lailla, joilla se jo on, niin toinen nimi kehiin !! Täysin toinen.
    Eli, tsemppiä vain sulle ja ole hyvä ja tee, kuten ehdotin. Äläkä kerro sille osoitettasi. Muuta ihan toiseen kaupunkiin, tai lähiöön..........okei ? Kiitos.
  3. Moi
    Olen yksi 38-v nainen ja kokenut saman jo ainakin 20 kertaa......edellinen on vielä tuoreessa muistissa, hän asuu Tampereella ja mä Oulun lähellä. Tapasimme täällä treffit-osiossa joku 5-v sitten.....voi olla kauemminkin.....olimme tavanneet kasvotus-tenkin pari-kolme kertaa, hän tuli tänne aina, onneksi.......nyt hän asuu toisen muijan kans yhes. Töissä olivat kuulemma tavanneet, ja se muija on takuulla joku parikymp -pinen muijanretale......joku hullujen huoneelta karannu sekopää.....aika törkeää vain sanoo yhtäkkii, et mä oon muuttanu yhen kans yhteen, ja rakastan sitä.......en usko sanaakaan ! Ja se vielä oli ostanu mulle myöhäsen synttärilahjan, jonka se lähetti mulle kotiin asti, ja se oli suht. kallis rannekello......lempivärini violetti.....ja sen kans voi uidakin......nyt en enää käytä sitä, oon allerginen sille rannekkeelle, mitä silikonia se sit onkaan.........ei kai mukaan osta tollasta lahjaa, jos ei olisi oikeesti rakastunut kyseiseen ihmiseen....? Ja vaivaudu vielä lähettämään sitä.....kun se kuulemma uno -htui silloin, kun viimeksi tapasimme viime kesänä.....ja menimme vieläpä elokuviin, päivänäytökseen, se oli se Hulluna Saraan. Oli se aika hyvä leffa, mä kun en raski yksinäni mennä sinne....ja se vielä maksoi liput ja kävimme sitä ennen syömässä.... Se maksoi kaiken ! Edelliisillä kerroilla se oli yötä Edenin huoneessa, kävimme vielä -pä uimassa, se maksoi kummatkin yöt meistä kahdesta, vaikken yöpynyt kertaakaa -n siellä......ja viimeisellä kerralla se yöpyi mun vanhempien luona, ne ei olleet onne-ksi kotona, eivät tieneet koko asiasta mitään.........onneksi......ja se kehtasi soittaa sil -le muijalleen, et se on löytäny yöpaikan.....meni vieläpä kauemmaksi musta, et sai soitettua puhelunsa......mä luulin, et se soittaa siskolleen saman viestin......se nukkui onneksi lattialla, mä sängyssäni siellä......
    Pitäisköhän tehä sama, mitä se Silja Salin teki Salkkareissa joku 10-v sitten, että kun ae sai selville sen, joka otti jotakin kuvia siitä, ja se rakastui siihen mieheen jne...... Ja sitten se keksi soittaa johonkin pizzeriaan, jossa on kotiin kuljetus, jotakin, että tila -isin 10 isoa perhepizzaa kaikilla mausteilla tohon osoitteeseen yms.......ja mitä haus -kaa siitä sitten tulikaan.......sai nauraa ihan kippurassa.....jos vain tietäisin niiden o-soitteen........tekisin niin heti.......
    En ole cieläkään toipunut siitä, aion vielä kostaa heille, se mies täytti just 39-v, mutta käyttäytyy, kuin teini !! Ei mitään rajaa.......eikä ymmärtäny, et se loukkas mua !!! Jos nämä läpimädät hullut itse lukee tätä, ei haittaa, sen ku lukee kapatit !!
  4. Niinkös luulet ? Tulepas katsomaan tänne Oulun lähelle, Jääliin, niin näet, että täällä on koiran kakkoja ja pissojakin teiden varressa tuon tuostakin ! Piupaut väliettään sii-tä, että niiden päälle joku voi astua, kun ei ne koululaiste välitä katsoa eteensä, kun he kalkattavat ties mitä tolkutusta......ja etenkin sokeainkoirat.......ja sokeat......jos ei itse viitsi korjata sen jätöksiä pois, kuten jokaisen koiranulkoiluttajan pitää tehdä, ikä -än, sukupuoleen yms katsomatta, myös sokeat, niin ei niitä kukaan muukaan nyt korjaa ! Se on todella tympeää siivota toisten jälkiä.......! Ei se vie, kuin muutaman se -kunnin sen korjaaminen itse pois.....ja se pussi lähimpään roskikseen, ei luontoon ! Tosin niitä roskiksia ei täällä kävelyteiden yms varsilla paljoa ole, mutta bussipysä-keillä on useimmiten roskis, sen voi sinne laittaa.....ja jos sokeat on kyseessä, niin he voivat aivan hyvin pyytää APUA toisilta ihmisiltä tuossa tilanteessa. Mutta kos-kaan ei niitä koiran jätöksiä saa jättää keskelle tietä tai tielle ollenkaan...........aina ja jokainen on velvollinen korjaamaan ne pois ! Ja sitten se, että aniharva koiranulkoilut -taja kävelee väärällä puolella tietä !! Sama laki koskee myös teitä, ette ole kukaan mikään erityistapaus !!! On se kumma, kun missään koirakoulussa, jonka joma koira -n on pakko käydä, ainakin se käytöskoulu ennen, kuin se voidaan luovuttaa MIHIN-KÄÄN uuteen kotiin, niin siellä pitäisi myöskin opettaa se kävelemään oikein, oikeal-la puolella, EI VASEMMALLA PUOLELLA !! Koira ei määrää, kummalla puolella kä-vellään, vaan LAKI, JOKA KOSKEE JOKAISTA ULKOILIJAA KOIRAN KANSSA TAI ILMAN, MYÖSKIN TE, JOILLA ON ALLE KOULUIKÄISIÄ LAPSIA MUKANANNE ! Opettakaa lapsenne menemään aina oikealla puolella, ei koskaan vasemmalla. Siis kävellen, pyöräilijät menee juuri toisinpäin. Jos hekään nyt osaavat liikennesääntöjä, jotka koskee jokaista ulkoilijaa ! Pieniä lapsia myös, erioten heitä ! Vanhemmat on vaan niiiiiin olevinaan, että eivät tajua opettaa tenaviaan menemään oikein......ja piu -paut vaan laille, ei se koske lapsia.............mutta väärässä olette, kyllä se koskee !! Pitäisi olla joku kävelykortti, jonka jokainen voi hakea, kunhan on vaan käytöstavat ja liikennesäännöt tuttuja ja niitä noudattaen. Sit ei kukaan voi tulla länkyttämään, et sä meet ny vääräl puolel, opette liikennesäännöt............
  5. Ihan skitso ohjelma ! Joka kaudet. Olen kerran yrittänyt katsoa niiden profiileja, mut-ta eihän niistä selvinnyt yhtään MITÄÄN !! Iha turha ohjelma, vain hullut ja sekopäät viitsii viaivautua katsomaan moista roskaa. Toivoisin, että se jo lopetettaisiin, tai sitä ei tulisi moneen vuoteen, jatkukoon sitten vaikka 5-6:n vuoden päästä.....ja vain ker-ran viikossa tuleva ohjelma, ei uusintaa seuravana päivänä.....ja ehdottomasti paljon MYÖHEMMIN, EI NOIN AIKAISIN ! Vaikka kymppiuutisten JÄLKEEN....... Parempaa - kin ohjelmaa on olemassa, kuin tuota ainaista roskaa ! Musta ne heidän profiilinsa pitää sisältää seuraavat pakolliset tiedot:onko savuton, onko ryyppääjä, onko omia lapsia, onko mitään yhteyksiä yhteenkään ex-muijaansa tai ex-ukkoonsa...... Hullua jättää ne tärkeimmät tiedot pois.........aika törkeää moinen...........