Vapaa kuvaus

Hyvä kuuntelija Vapaa-aikanani: matkustus Linkit: http://p2.foorumi.info/teeveemaailma/index.php?sid=0e877df87ee922c90b1681758732128e, http://www.positiivarit.fi/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

30

Kommenttia

136

1. TURKKI KUSADASI, HOTELLI IDA MATKAKERTOMUS

Tässä vähän luettavaa niille jotka ovat kiinnostuneita! http://toffetarinat.blogspot.com/2010/09/turkin-kusadasissa-268
    Yleistä Turkista
    3
    624
  2. Huumori on pitkän avioliiton salaisuus

Kaikki täytyy synkata yhteen, ja hauskaa pitää olla ( osta myös nauraa itselleen).. silloin koko homma hoituu kuin itses
    Avioliitto
    6
    792
  3. MIhenmiete polkupyörävoitostani

MUN JOPO No niin nyt se lottovoitto sit vihdoinkin mulle koitti, mä nimittäin voitin vihreän mopon siis tarkoitin JOPON
    Elämän ilot
    0
    280
  4. 8.7 Matkalle Sisiliaan Naxokseen

Odotamme jo mieheni kanssa innolla. Etna ym. ym. nähtävä. Onko joku muukin lukijoista menossa?
    Sisilia
    2
    547
  5. MAISTUVA RUOKAPAIKKA SEISOVASSAPÖYDÄSSÄ!!!

Haluan vaan kertoa, kannattaa käydä Tuulisella rannalla olevassa DANTES CORNERISSA. Seisovapöytä alkaa kello 17- 23 asti
    Eurooppa
    5
    2052
  6. MINUN JOULUN ALUSAIKA ALKAA TÄNÄÄN ELOKUVALLA JOULUTARINA

Odotan todella innokkaasti elokuvan näkemistä, olen jo jonkun aikaa tehnyt taas uusia ostoksia, verhoja koristeita, mutt
    Joulu
    0
    216
  7. Apua auttakaas, uusioperheen Häät tulossa

Nyt se myrkyn lykkäs kuinkas saadaan häät toimimaan oikea oppisesti. Kyse on siitä että morsiammen vanhemmat eronneet ja
    Hääjuhla
    6
    737
  8. Auttakaas myös morsiammen ja sulhasen äidin pukeutumisessa

Olen itse sulhasen äiti, ja ajatuksenani on ostaa pitkä juhlahame, ja nutturan laitan päähäni. En kuulu hattu ihmisiin,
    Pukeutuminen
    6
    10894
  9. Kysymys Narnian tarinoista

Siitä on jo aikaa kun tuli elokuviin tuo Velho ja leijona, koskas tulee jatko osa, en ainakaan itse löydä sitä mistään,
    Elokuvat
    1
    159
  10. 4H Dogsitteri, vai onko joku muu vastaava järjestö/ TURKU

Alan jo huolestua, vaikka on vähän yli 2kuukautta yhteen päivään. Jolloin tarvitsen koiralleni hoitajaa 2x ulkoilu ruo
    Koirat
    4
    803
  11. KUKA TIETÄÄ MARISKOOLEISTA

Kuinka monta eri väriä on mariskooleissa ja mitkä nimiset värit vielä puuttuu. En tarkoita noita vaihtovärejä jotka ovat
    Design
    3
    2776
  12. MIKÄ SVEITSIÄ VAIVASI

Oli todella lattea esitys video oli huippuluokkaa. Dj Bobon ääni oli puhumista, se voimakas laulaminen oli videossa. Pet
    Euroviisut
    7
    781
  13. Minusta tuli eilen TUPLAMUMMO

Ja nyt menossa uutta tulokasta sairaalaan katsomaan. En voi olla viemättä jokaiselle jotain. Tuomisia riittää niin äidil
    Isovanhempien jutut
    19
    4271
  14. HERMORATAVAURIO KÄDESSÄ

On nyt vaivannut kuukauden jo vasemmassa kädessäni, ja tilanteeni ei ole helpottunut vaan pahentunut. Olin pari viikkoa
    Kysy terveydestä
    24
    11964
  15. DVD:t tulleet, onko muita samanlaisia ?

Minulle ainakin keräyskohteiksi. Äsken kun laitoin taas hyllyihini DVD:t järjestykseen, niin päätimpä laskea nuo. Ja huo
    DVD
    2
    562
  16. TOIVON ARIN PUTOAVAN

Taitaa pojalla olla noussut keltaista nestettä päähän. Tähän asti olen äänestänyt häntä, mutta en enää. Poika ei ole ede
    Idols
    3
    326
  17. KIITÄN IDOLS ÄÄNESTÄJIÄ

EI TARVITSE KATSOA VIISUJA, VOIN NYT KESKITTYÄ MUIHIN OHJELMIIN. PILASITTE MINUN KUIN TUHANSIEN MUIDEN VIISUT ÄÄNESTÄMÄL
    Euroviisut
    2
    827
  18. KAIKKI EUROVIISUT KATSONUT

NYT EKA KERRAN EN KATSO, HANNA ON P............... IDOLSIN KATSOJAT PILAS KOKO JUTUN, EI ÄÄNESTETTY IDOLIA VAAN VIISUKAP
    Euroviisut
    10
    676
  19. TURHAA TÄSSÄ KINATAAN

Lauantaina äänestys sen ratkaisee, toivon että moni ei luule tätä IDOLS kisaksi, tämä on siis Euroviisufinaali, josta jo
    Euroviisut
    1
    189
  20. TAAEMPANA OLI TÄMÄ JUTTU

Ja se muuten pätee, aion todella äänestää Jukka Kuoppamäkeä. linkki http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=12
    Euroviisut
    0
    170