Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aenea
profiilit
aenea
aenea
Vapaa kuvaus
Helsingistä.
Aloituksia
1
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä sulle aitoa goottia:
http://www.morticia.com/
Mene tutustumaan ettet luule uuno-paitoja gootiksi.
21.12.2009 20:15
Ei minua ole nöyryytetty. Kuvattomat ne aina yrittää vähän kiusata mutta eipä haittaa.
21.12.2009 20:00
Minusta tuo on aivan liian kallis.
Miksi ihmeessä pitäisi maksaa noin paljon että saa ehkä pari oikeasti kiinnostavaa yhteydenottoa?
Kusetusta sanon minä.
19.12.2009 11:12
No ei nyt varsinaisesti, ellei sitten tarpeeksi moni noista kohtaa yhdessä miehessä. Eikä muita puolia ole.
19.12.2009 11:08
Heh, sä puhut nyt sellaisista masentuneista teineistä.
16.12.2009 22:17
En mäkään.
16.12.2009 18:44
Tuo kuva ja tuo kuvan verkkopaita eivät minusta edusta ollenkaan goottiutta saatika "goottimaisuutta".
Minua luullaan gootiksi joskus, aika hassua koska en ole gootti. Ystäväni sitä vastoin on enemmänkin gootti joten tiedän minkälaisesta pukeutumistyylistä on kyse.
16.12.2009 18:37
No ehkä sun pitäis sitten mainita että haet myös ystäviä.
Itse en lähtis tapaamaan sellaisia ympäripyöreitä selittelijöitä jotka ei uskalla sanoa, tai eivät tiedäkään, hakevatko lopulta mitään vakavaa.
Se että tietää haluavansa sitoutua ei todellakaan tarkoita sitä että aikoo sitoutua juuri sen ihmisen kanssa jota menee tapaamaan. Tapaaminen vasta kertoo voiko se olla edes mahdollista tai kiinnostaako se juuri sen ihmisen kanssa.
Elämän faktat pitäis olla paremmin hallussa jos aikoo saada treffiseuraa.
16.12.2009 11:53
Ja leikkasit pois, byääh. No sorry, se sattuu olemaan mulle taas se mistä pidän erityisesti.
14.12.2009 11:51
Ei ole massu tai pylly kasvanut. Ei ole tarvetta laittaa kuvaakaan todisteeksi. Eiköhän noi mun galleriassa olevat kuvat puhu ihan omaa kieltään.
En vain pidä kovin älykkäänä esitellä itseään vähissä vaatteissa netissä kaikelle kansalle. Fiksuimmat ihmiset laittavat kasvokuvan vaatteet päällä. Netissä on paljon kummallisia torso-kuvia, muttei kasvoja ollenkaan. Missä järki?
12.12.2009 15:49
Tykkään myös.
12.12.2009 14:55
"Meillä ei sitäpaitsi ole mitään luottamusongelmia ollut koskaan..."
Minusta tuo vaatetuksen vahtaaminen nimenomaan osoittaa luottamuspulaa, jos hän pelkää että vedät miehiä puoleesi pukeutumisellasi. Jotkut miehet uskovat että nainen on niin heikko ettei osaa kieltäytyä jos tarpeeksi vetävä mies tulee iskemään. Miehesi tietää mitä miehillä yleensä on mielessä, seksi.
Jos todella luottamusta on, ei ole tarvetta vahtia liian huomiota herättävää pukeutumistyyliä kumppanilla.
12.12.2009 14:54
Olen täysin samaa mieltä. Miksi laittaa kuva jos ei uskalla kasvojaan kunnolla näyttää.
Aika monilla jo näyttää olevan paidattomia kuvia galleriassaan, useimmat heistä turvonneita pullataikinoita ym. muuten hyvin epäviehättäviä.
Paidattomat kuvat antavat urpon kuvan.
(Eri asia jos kuva on tilanteesta jossa ollaan luonnollisesti ilman paitaa, esim. uimaranta.)
11.12.2009 11:57
No sellaisiin viesteihin on ihan helppo vastata takaisin: "moi, ihan hyvää". Turha käyttää itsekään energiaa enempää tuollaiseen aloitukseen.
No ehkä monet kokeilee lähinnä saavatko vastauksen, koska joillain treffipalstoilla on paljon ihmisiä joilla on se ilmoitus huvin vuoksi, eivät käy katsomassa viestejä ja vastaa niihin säännöllisesti.
Tai ehkä he kokeilevat kiinnostaako heidän profiilinsa ylipäänsä vastaamaan mitään takaisin.
06.12.2009 12:06
Pidätkö graavilohesta? Itse rakastan sitä, sushia myös. Jos pidät siitä kannattaa myös kokeilla sushia.
02.12.2009 11:48
Useimmat miehet näyttävät paremmilta ja helpommin lähestyttäviltä hiukset päässä. Hyvin harvoille sopii kalju.
01.12.2009 10:15
Tästä syystä ei pidä keskustella liian pitkään netin välityksellä. Tosiasia on se että livenä joko synkkaa tai ei. Vaikka kuinka vaikuttaisi olevan samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja samanlainen ajatusmaailma. Mielikuvitus on niin vahva että pettymyksiä tulee joka tapauksessa.
Kukaan ei koskaan vastaa sitä mielikuvaa, ja vaikka olisi ihan ok tyyppi niin mielikuvan romuttuminen pilaa koko jutun. Odotukset ovat usein liian korkealla.
25.11.2009 10:20
Minkäs ikäistä naisseuraa sä haet? Luulisi että 45+ naisella (useimmilla on jo lapset) ei ole enää edes mahdollisuuksia hankkia lapsia. Luultavasti siis haet huomattavasti nuoremmista seuraa, koska haluat lapsia?
Minun on vaikea kuvitella olevani suhteessa huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Haen mieluiten ikäistäni seuraa. Hyvin harva ikäisesi mies on oikeasti nuorekas vaikka kaikki niin netissä väittävät.
Tässä se vika taitaa olla, yrität liian nuoria.
24.11.2009 14:18
Joo, kaverit taas keksi että samaan aikaan pitäs ne treffata. Edelliseenkään tapaamiseen en päässyt. No mä tuun sit teidän jatkoille.
23.11.2009 20:54
Mainostat omaa soittopätkääsi?
20.11.2009 18:11
9 / 12