Vapaa kuvaus

Olen rehellinen rento reino. t: Emperor Lars 18th Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: opettaja Ase tai siviilipalvelus: lntstm Yhdistykset/kerhot: Etky Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

6

Kommenttia

90

1. Voin lohduttaa sinua sillä, että myöskään vanhemmat 32-42 v. yh-mammat eivät kelpuuta kunnon miestä. Tuntuu se miehen ulkonäkö ja urheilullisuus vaan olevan monille pääasia. Itse olen melko samankaltainen kanssasi, tosin painoa "vain" 105kg, pituutta 180cm ja ikää 40v. Vaimoni vaihtoi minut komeampaan, nuorempaan ja viriilimpään (ulkomaalaiseen) mieheen... 3 vuotta olen uutta elämänkumppania deittipalstoila ja yökerhoista etsiskellyt, mutta kovin tuntuu vaikeaa olevan. Treffeille olen kyllä päässyt ja irtoseksiäkin halutessani saisin, en kylläkään parhaimmilta A-luokan naisilta. Mutta minä kun haluaisin sen elämänkumppanin/parisuhteen. Itselläni on siis 1 lapsi ja siksi katselen pääasiassa naisia, joilla on myös lapsia. Toki lapsettomatkin kelpuutan, jos he hyväksyvät poikani.
  2. Nyt on 3.9 ja kello on 0:15, ei vaan näy Big Brother 24/7! Kanava kyllä löytyy, mutta boksi valittaa, että katseluoikeutta ei ole. Korttini on aktivoitu jo n. kuukausi sitten. Kyseessä on Tuulilasin tilaajalahjana saatu 3kk plus-tv katseluoikeus. Itse ainakin ymmärsin, että BB:n saa myös tähän korttiin; ainakin se oli netissä aktivointisivulla mahdollista ruksata ilmaiseksi mukaan.