Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun täällä saa aina hyvää palvelua eihän se enää yllätä :).
Oisit ottanu lomaa nyt ja tullu tänne juhannuksen viettoon. Meillä on täällä vierailulla Pamelakin. Tiijätkö hänet jolla on suuret silmät ja suuret ******.
23.06.2007 00:48
Kiitos myötätunnosta. Auto on taas kunnossa. Ja siivottunakin. Passaa siihen nyt tavarat sunnuntaina pakata. Ens viikon mökkilomaa olen odottanut aivan täpinöissäni :). Vaikka satais pieniä kiviä koko viikko, ei haittaa. Paitsi yks päivä täytyy olla kuiva ja lämmin, muttei helteinen.
23.06.2007 00:37
Ihan satasella sitä eletään. Elämä on tässä ja nyt. Nautitaan joka hetkestä. Välillä ollaan aallonpohjassa, välillä kiljahdellaan elämäniloa aallon harjalla.
Elämään se kuuluu tämä palstaelämäkin.
Oikein mukavaista Juhannusta sinullekin.
23.06.2007 00:20
ja pyhien jatkoja ossipessille.
Olipa muuten kaupassa tänään hirmunen ryysis. Luulin että kaikki olis jo menneet juhannuksen viettoon. Että saisin ihan rauhassa tehdä vielä viime hetken ostoksia viikonlopuksi. Eikö mitä, ihmisiä tajuttomasti, kärryillä ei päässy eteen eikä taakse.
Maantiellä illalla sain kyllä ajella ihan yksikseni. Pari taksia taisin nähdä.
23.06.2007 00:08
yksityistanssit kotona. Pahus tuota en tullu ajatelleeksikaan. Voiskohan nuo rukkaset ottaa takaisin.
23.06.2007 00:01
missään paketissa voi olla. Juhannus jatkuu huomenna.
Meinasinpa mennä katselee onko kaupungilla mitään elämää mutten ehtiny. Tiijä vaikka siellä ois voinukin niitä juhannusheiloja heilua. Tulihan tuossa tekstiviesti lähtisinkö juhannustansseihin että sopisiko kolmen maissa. Eihän siihen aikaan kait enää mitään tansseja ole. Rukkaset annoin.
22.06.2007 23:49
Hyvälle tuoksuvaa miestä tekee mieli koko ajan nuuskuuttaa. Mieto hyväntuoksuinen partavesi tai eau de toilette...ah, ei voi vastustaa ;)).
19.06.2007 11:31
Siis onko miehillekin omat selluliittivoiteensa. Tuota en ole kuullutkaan. Olin varma ettei miehillä olis selluliittiongelmia ollenkaan.
Unohdin kertoa että on ne miehet saaneet osansa mun puuterihuiskustakin :).
Tv-esiintymisiin miehet vasta meikataan ja puuteroidaankin. Ei sitä katselija huomaakaan, on niin taitavasti tehty. Mutta jos ei 'meikattais' silloin sitä ihmettelis miten nuo kasvot noin kiilteleekin.
19.06.2007 11:14
on yhtä tuskaa. Ähellän ja tuskailen sängyssä. Nakusillani nukun, tai on pikkuhousut kyllä jalassa. Lakana on peittona kun jotain täytyy kuitenkin olla päällä. Sitten tyynyjä joka väliin. Joskus on tuuletin päällä.
Sulla onkin melkoisesti ohjelmaa yön aikana :). Mä en voi siirtyä patjoineni mihinkään kun aamuaurinko paistaa joka puolelle.
19.06.2007 00:05
miten hyvää tuo nauru tekee. Uskon että pystyn nauramaan itselleni kaikkein eniten. Monta humoristista juttua sattuu arkipäivän jutuissa. Tilannekomiikka on niitä herkullisimpia. Itse en osaa lohkaista sopivan tilaisuuden tullen mutta onneks muut tekee sen mun puolesta ja saan makeat naurut näistä tilanteista.
18.06.2007 23:56
on nyt jäissä. Jos auto on kunnossa, käväisen Tampereella.
Ens viikolla olis ohjelmaa varattu, silloin menossa viimenen lomaviikko ja sitä en anna pilata enää minkään asian.
Toivottelen sinulle oikein mukavaa Juhannusta.
18.06.2007 23:44
Euroopan toiselle reunalle. Täälläpä se ei päivä juurikaan pimene. Hippusen vaan hämärtää. Mites teillä, onks yhdeksältä pilkkopimeää?
Mahottoman hyvät on tarjoilut ollu. Eikä palvelu enää vois parempaa olla, uso pois.
18.06.2007 23:33
Edellä onkin jo monesta näkökulmasta tätä aihetta käsitelty.
Käsittämätön on ihmismieli silloin kun nainen ilmoittaa eroaikeensa. Surullisen usein saa lukea kuinka nainen/nainen ja lapset löytyy surmattuna. Kunniansa vuoksi mies tuota tuskin tekee.
18.06.2007 23:17
meni ihan pyllylleen. Auto prakas enkä päässyt reissuun. Vieläkin on remontissa. Ja tapahtui muutakin yllättävää joka sekoitti pakan ja mielen täysin.
Välillä lähdin kotoa evakkoon kun kyllästyin tähän kerrostalon kuumuuteen. Kävin Honkkarissa, Motonetissa ja K-Raudassa kyselemässä jäähdyttimiä. Olihan niitä mutten raaskinnut ostaa. Kolme- neljäsataa euroa olisivat maksaneet. Onneks tuo sää muuttui, nyt on mulle oikein sopiva lämpötila. Lomasuunnitelmat on muuten vaan poskellaan. Odotukset on silti vielä korkeella. Jospa ens viikolla sais tehdä jotain kivaa.
18.06.2007 22:59
miehellä ei ihan ensinäkemältä sytytä. Mutta kosteusvoidetta on miestenkin ehdottomasti käytettävä.
Poitsuni kärsi murkkuna voimakkaasta aknesta ja käytti lääkkeitä jotka kuivattivat ja kiristivät ihoa kiusallisesti. Läträsin hänen kasvoihinsa kosteusvoidetta joka kummasti helpotti hänen oloaan. Jääkiekkoilijana saattoi joutua käymään suihkussa kaks- kolme kertaa päivässä. Iho kuivui kovasti ja olenkin opettanut käyttämään kosteusvoidetta joka päivä. Nykyään kylläkin tyttöystävä huolehtii että kaapissa on kasvovoiteet aina saatavilla. Vaikka osaa hän niitä itsekin ostaa.
Exäkin saa kiittää minua nuorekkaista kasvoista vaikka on jo ylittänyt 50 v. Taputtelin hänen kasvoihin samaa ryppyvoidetta kuin omaanikin :). Siinä sai miehen silmänympäryksetkin oman osansa.
Noo... kai sillä nuorekkuudella on geeneilläkin oma osansa.
Se on kyllä ihan epistä ettei miehillä ole selluliittimuhkuroita.
18.06.2007 22:35
Lähden usein keittiöhommiin kun tulee tää Saarioisten mainos.
Yks Anne Mattilan laulu, "Perutaan häät" on semmonen jota en ole kuunnellut kahta kertaa enempää. Joku siinä vaan ei nappaa.
05.06.2007 23:24
kyllä teidän miesten kalareissut tiedetään...tyhjin käsin sieltä kuiteskin aina tulette :)).
05.06.2007 23:15
Enpäs tuota itse keksinyt vaikka tiesin että vinkaisu saa vilunväreet aikaan :).
Yritin tuossa silittää, mutta hölmöläisen hommaa sekin tälläsellä helteellä.
Lähden nyt kauppaan, siellä ainakin on viileää ja hyvä ilmastointi. En kyllä lupaa mitään liitutaulua ostaa :).
05.06.2007 15:27
Suo anteeksi, mutta mua nyt hymyilyttää sinun v****us noita veljeksiä kohtaan :). Taidat olla ihan tosissasi.
Mukavia rallejahan pojat on tehny, kyllä minä vaan niitä kuuntelen :).
Tuolla ylempää oli puhetta Paula Koivuniemestä. Kun kuulen radiosta hänen haastatteluaan, silloin vaihdan nopeesti kanavaa. Ärsyttää hänen puhetyyli. Monia mukavia kappaleita hän on kyllä tehnyt.
05.06.2007 13:57
minkä kappaleen aikana vaihtaisin radioasemaa. Muistelen että joskus on niin kyllä käynyt.
05.06.2007 12:40
33 / 93