Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun lomamatkat rajoittuu Tallinnan risteilyihin ja laskettelureissuihin.
Helmikuussa työkavereiden kanssa risteilylle ja ehkä maaliskuussa möyryymään rinteisiin jonnekin päin Suomea.
Kymmenen vuoden välein käyn etelässä, viimeksi kävin Madeiralla. Nyt säästän kymmenen vuotta Kuuban matkaan, noo se oli vitsi. Mutt haave sellainen.
Heh, minä sanon piutpaut gigoloille. Olen samaa mieltä Japanittaren kanssa että kyllä reilu suomalainen mies se vasta saa sydämen lyönnit kiihtymään ja veren suonissa kohisemaan :).
26.01.2005 15:23
...vai hemoglobiini tai verenpaine... tuo 139,
tuo 22 on kyllä ihan mysteerijuttu.
24.01.2005 23:00
Missähän täällä naiset on toivoneet uljasta prinssiä noutamaan heitä valtakuntaansa prinsessoiksi. En minä vaan ole huomannut.
Ja jos jotenkin viittaat minun kirjoituksiini prinssistä, sulttaanista ja prinsessasta, niin toivon että luet uudelleen ja ajattelet että tämä hupakko on sen huumorilla kirjoittanut.
24.01.2005 18:54
Uuuuhhh.... putoon taas tuolilta, kun naurattaa niin.
Luepa tuo Jermun viesti mulle. Niin ihana kuin Jermu onkin, niin ei varmaankaan tuu samalle mökille.
Kaikkea sä keksitkin MillaN.... apua kun naurattaa, ihan kyyneleet valuu.
24.01.2005 18:14
Oiii miten Jermukka onkin kiltillä tuulella, onhan sinulla kaikki hyvin?
Vai ootkos ollu lomalla ja hyvin rentoutuneena palannu töihin?
24.01.2005 18:07
Ei lentäen, jollain muulla vemputtimella mieluummin.
Haluisin tällä hetkellä talvimökkilomalle. Voiskos siihen yhdistää tuon saunaillan kans.
Ja kuuluukos siihen pakettiin vielä ihana mieskin... ai kuuluu, mahtavaa... kiitos sellainen paketti sitten.
23.01.2005 23:32
Heh, ei ole sättisulttaani haussa, kun en sättäile.
Sättisulttaaneilla on jo valmiina se haaremi johon en halua kuulua. Haluan olla se ainut prinsessa enkä jakaa sulttaaniani muiden kanssa.
Äh, kunhan nyt tässä höpsötän.
Siis KalleKaveri, TarmoTavallinen tai RistoRomantikko on niitä parhaita. Kyllä ihan normaali suomalainen mies on ihana. Hän on kykenevä näyttämään tunteitaan ja herkkyyttään, on romanttinen, huomaavainen ja osaa arvostaa naista tasavertaisena kumppanina.
23.01.2005 14:59
Onkos semmosta haaremia olemassa missä saisin olla yksi ja ainut Prinsessa, eikä olis muita prinsessoja? Ja sulttaani kuuluisi vain minulle?
22.01.2005 23:54
*naurattaa* putoon just tuolilta...
Oletko Mellinel...?
22.01.2005 00:19
Olen kuullut onnistuneita kertomuksia rakkauden uudelleen löytymisestä parisuhdeterapiasta ja parisuhdeleireiltä.
Monet on jo todenneetkin että rakkaus muuttaa muotoaan niistä ensimmäisistä intohimoisista ja kiihkeistä rakkaudentunteista. Jos tuossa tilanteessa löytyy myös sitä yhteenkuuluvuutta ja toisesta välittämistä muillakin tunneasteikoilla, myöhemmin on löydettävissä välillä ne kadoksissa olleet rakkaudenkin tunteet.
Toinen juttu on, jos siellä matkanvarrella kertyy paljon negatiivisia tunteita - syystä tai toisesta - esimerkiksi vihan ja katkeruuden tunteita, uskoisin ettei sieltä enää rakkauden tunteita toista kohtaan nouse.
Ps. Tämä flunssa on ihan yhtä paha kuin krapula *niisk...niisk*
15.01.2005 14:36
Tämä vaatii hetken miettimistä. Palaan asiaan.
Mielenkiintoinen kysymys.
13.01.2005 21:48
Kiitos Jaska käynnistäsi profiilisivullani :).
Tuo heittoni johtui vain siitä kun joskus kuulin tuollaisen kohteliaisuuden. Joku on sanonut sellaistakin että mulla on spanielin silmät, siis jonkun koirarodun silmät, höh... kaikkea kanssa.
Mutta edelleen punanenäinen.
13.01.2005 21:43
ja toivottavasti tilapäistä, kunnes kesällä taas ;).
12.01.2005 23:48
Nohnoh olustelija, ethän sinä mikääj juappo, mutta entäs minä...
Odotas kun tulee lauantai , skool.
12.01.2005 23:46
Saanko esittäytyä - Pirkko Punakuono, Petterin pikkusisko ;).
12.01.2005 23:43
Kun kerran muutkin kuvailee itseään, niin minä kans.
Lyhyesti ja hmmm... vaatimattomasti: olen 164 cm, normaalipainoinen, nätti ja suurisilmäinen. Usotko ;)? Ai niin ja punanenäinen.
12.01.2005 23:00
Mainio tuo sinun huomio "Pieni liekki näyttää viihtyvän kintereilläsi...:)". Liekit ei näköjään jätä Seppojuhania millään rauhaan.
11.01.2005 16:14
Aivan kalle, koolla ei ole merkitystä. Käyttötavalla on merkitystä. Ja jos naisen paikat tuntuu isolta peniksen kokoon nähden, niin puristustekniikka naisilta käyttöön, siis silloin kun penis ei saa tarpeeksi stimulaatiota ja tietty muutenkin. Mikäs sen mukavampaa treeniä naisten lantionpohjanlihaksille :).
Öh... onkohan tämä sopivaa kirjoittaa tällaista täällä.
11.01.2005 16:05
Teit hyviä kysymyksiä, tosi-jorma. Oikein pysäytti miettimään. Sitä ei aina muista mistä asioista pitää olla onnellinen ja tyytyväinen.
Onnellinen olen ystävistäni, lapsistani, terveydestäni, että itse olen ja lapseni ovat syntyneet tänne turvalliseen maahan. Tässä vain muutamia mainitakseni.
Tyytyväinen olen siitä että toistaiseksi olen saanut pitää työpaikkani. Irtisanomisia on jatkunut 90-luvulta lähtien.
Tietyt onnistumiset saavat myös olon tyytyväiseksi.
On myös asioita joihin olen tyytymätön ja vähän onnetonkin. Mutta positiivinen luonteeni pitää mielen virkeänä.
Luulen että tulisin hajamieliseksi höperöksi jos rakastuisin. En muistaisi mitä olen tekemässä tai mitä tein viimeksi. Mistäs puhuttiinkaan... olis varmaan kysymys jota toistaisin koko ajan.
Ajatukset harhailisi ihan muualla kuin nykyhetkessä. Kotona ei saisi mitään aikaiseksi jne.jne...
09.01.2005 20:42
Heh, minäkin kävin kurkkaamassa olustelijan profiilia. Otsikko oli mainio siinä viimeisessä linkissä, ja mukava yllätys sen takana.
En päässyt katsomaan olustelijan "kantapaikkaa", ei auennut mulle :(. Pääsitkös sinä katsomaan?
09.01.2005 20:10
92 / 93