Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoksia visaista ajatuksista sAAmari, minäkin voin yhtyä noihin ajatuksiin. Mutta kun voima häviää, silloin minä olen eksyksissä. Tänään kuitenkin olen löytänyt tarvittavan voiman, joka toivottavasti takaa raittiin päivän.
26.02.2008 16:58
Talvinen pakkas-aamu, mukava lähteä hiihto lenkille, kun ei ole rapulainen olo. Kyllä raitis päivä on monta kertaa parempi, kun viina höyryinen aamu. Raittiina meinasin olla tänäänkin. Raitista Ystävänpäivää kaikille !
14.02.2008 08:37
Onnittelut !
Minun kohdalla tuo lause pitää täysin paikkansa ” Joku viisas on sanonut, että Raittius kestää, niin kauna kuin kiitollisuus siitä.” Jatkoa.
05.02.2008 07:55
Raitis ja puhas päivä
28.01.2008 22:16
Lipo-seksi meni nuo kelit, piti sukset vaihtaa pyörän. Ei tuonut haittaa jouten oloa, kyllä tähän laiskotteluun pikku hiljaa tottuu. Viinaa teki niin mieli paripäivää sitten, nyt alkaa pikkuhiljaa löysää. Kun panee humalatilan, selvänä eletyn päivän vastakkain, kyllä raitispäivä voittaa aina. Tänään ei viinan tilkkaa.
18.01.2008 10:24
Hyvää Uuttavuotta kaikille! Näyttä tulevan uusivuosi pakkaskelissä , se on mukava olla raittiina raikaassa kelilssä.
31.12.2007 20:12
Tuli mieleen parivuoden takainen joulukuu, kun ensikerran löysin tämän ketjun. Silloin olotila oli aika sekava, päivä kerralla olotila normalisoitu. Viimekesänä sitten taas piti sekoittaa päänuppi, nyt on saanut opetella ilman viinaa tätä joutenoloa. Koko syksyn on ollut niin hiljaista, mutta nyt on hälinää, kun jälkikasvu tuli joulun viettoon.
Vietetään raitis Joulu.
24.12.2007 09:48
Vaihdoin tuossa nastarenkaat autoon, ette talvi tulisi vielä. Se kävi nopeasti aamusella, kun ei ollut pahaa oloa. Enkä meinaa tänäänkään ottaa huumaavia aineita.
17.10.2007 10:29
Syksyinen aamu, ruskasta ei tietoakaan. Siitä huolimatta pyörällä kylille, ostoslistalla ei muuta kun jäätelöä ja suklaata. Luulisin että noilla eväillä tulee raitis päivä.
13.10.2007 07:52
Tuli tuossa mieleen, oma yritys saada pysyvä raittius. Kokemusta on viinan käytöstä, ja useampi vuosi raitista elämää. Sen jälkeen, kun otin pitkän raittiuden jälkeen, en ole saanut otetta pysyvään raittiuteen. Nyt olen viimeiset 5-vuotta, aina päättänyt viikon juomaputken jälkeen, nyt saa kyllä loppua. Aina kun jonkun viikon tai kuukauden on raittiutta, elämä alkaa tuntuu niin harmaalta. Siinä vaiheessa kun ajatus menee siihen että voi vähän ottaa, niin ei me kauan kun kaljakauppa kutsuu. Vaikka tiedän että se ei jää yhteen iltaan, silti kuvittelen että otan vain tänään. Nyt olen ollut jonkun kuukauden ottamatta, mutta ei kestä ajatusta päästää siihen, että voisi vähän ottaa. Raittiudessa on parhaita hetkiä aamut, illat ja viikon loput on vaikeimpia. Silloin suklaata menee aika paljon, kyllä se on terveellisempää kun koskenkorva.
11.10.2007 21:32
Kosteasti tuuleskentelee etelästä, siitä huolimatta raitis päivä näyttää tulevan.
07.10.2007 09:46
Ei se tietokoneessa ole vika, kyllä se johtuu 3 G-yhteydestä. Operaattorin konehuone pitää tyhjentää ja teknillinen tuki pitäisi lopettaa. (puhelimeen ei vastata)
05.10.2007 13:49
Tuli siirryttyä langattomaan internetiin, mutta tämä on yhtä itsepäinen kun käyttäjäkin. Avaa sivut silloin kun sillä huvittaa, tämä koittelee korvien väliä. Mutta viinaksia ei oteta tänään, raitista päivän jatkoa kaikille.
05.10.2007 07:26
Moi kaikille ! Kesä meni mökillä oleillessa, sain viettää ilman Alkon tuotteita. Alkukesästä haaveet katosivat, että eläkkeellä voin hienosti ottaa konjakkia. Se meni viikko, kossua ja rapakaljaa juodessa. Raittiina on helpompi elellä, sen vuoksi en meinaa tänään viinaksiin koskea.
30.09.2007 07:20
Moi !
Kesä on vietetty mökillä, ilman kaljaa. Nyt tuntuu siltä, että pitää taasen yrittää pysyvää raittiutta. Minä haaveilin, eläkkeellä voi ottaa hienosti konjakkia. Ei se muuten onnistunut, samat kuviot piti käydä läpi. Tämä päivä on tärkein, huomisesta en tiedä. Raitista päivää kaikille, se on lahja kun saa olla ilman viinaa.
04.09.2007 14:58
Raitis päivä näyttää tulena tästäkin, huomena virheenä mökille.
15.07.2007 20:16
Raitis päivä näyttää tulevan, kissa on loikoilu koko päivä sylissä .
14.07.2007 12:16
Kiitos palautteesta, satun olemaan eilen selvin päin. Meinasi olla tänäkin selvin päin.
14.07.2007 11:32
Etän suutu minulle Pörri ,Ratis Sysrtei3,Ceetuz, Karbibi,Pa.Pino minä join itseni niin kipeä. Viikko meni taasen tuossa viinaa ottaissa , minä luuli että ottaa viksusti, en osaa ottaa viksustuti, Minä olen teiltä saanut, hyvää tukia rattiin olon aikana. Meinas tärkei unehtua Aahooohoo, en unhota sinua ikinä, minä en ole varma montako oo sii pitilauttaa.
13.07.2007 15:49
Nyt tämä poika lähtee mokille, palailee sitten kun yöt on hämäriä. Hyvää juhannusta ja raitista kesää kaikille. Joo, minäkin meinasin olla raittiina, päivä kerrallaan.
21.06.2007 14:39
2 / 10