Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siitä huolimatta, ei tänään oteta. Ratista päivää sinulle. t.Lema
22.03.2006 19:25
Tänään on sanaton, olen saanut iloviestin Helsingistä. Minä sain taasen, uuden kalakaverin. Kuudelta oli poika syntynyt, ukkina on hieno elää.
22.03.2006 18:27
Minulla oli lauantaina, niin kiristävä olo, tuntu että pää halkeaa. En käynyt lenkillä vain sohvalla makailin, sitten huomasin olotila paranikin. Tänään meni töissä aivan hienosti, kyllä sitä vissiin 40-luvulla syntynyt ukko alkaa väsyä. Olin vain tänään 6 tuntia töissä, tuli edellisellä viikolla tehtyä vähän liikaa noita hommia. Pitää lähtee käymään pieni lenkki noin 20km, sen jälkeen saunaan. Raitista alkavaa viikkoa kaikille.
20.03.2006 13:04
Ei muuten lannistuta, uskoma että joskus se veikkaus sattuu kohdalle. Hyvää peli onnea sinulle, eikä muuten aleta sen takia juomaan.
19.03.2006 17:02
Hieno juttu että uskalsit noin rohkean veikkauksen, pitää laittaa paremmaksi.
Ruusperin ykköseks ja Alonso kolmas. Kyllä muuten on mukava aamu, kun ei ole krapulaa.
19.03.2006 08:18
Kyllä se vain on niin, ihminen tarvii lepoa. Nyt kun nukun pitkät yöunet, niin pressi on hus helvetissä. Tänään en lähde hiihtämän, mietiskelen elämän menoa raittiina. Raitista viikonloppua kaikille, sitä haluaville.
18.03.2006 10:52
No niin viikko on lusittu, tuli tehtyä 64 tuntia työtä. Silti vi….taa niin he….ti , rahaa kyllä sai, mutta ei näytä tuo raha tuottaa mielenrauhaa. Nyt pitää syödä hyvin, ja laittaa selälleen maata. Koko viikonloppuna yrittää olla tekemättä mitään, jos tähän mielentilaan otas viinaa niin sataisi noutaja tulla. Siitä huolimatta illalla samaisten seuraan, jossa puuhuhtaa vain elämän ongelmista, ei Jumalasta.
17.03.2006 15:55
Minä en arvannukkaan , minkälainen sairaus tämä alkoholismi on, nyt tuli työ hulluus. Olin töissä eilen 12-h, ja sen jälkeen nukuin 6-tunti sitten töihin nyt on aivan sippi. Olen huomannut että minulla tulee energiaa, silloin kun on raittiina. Nyt pitäisi vain levätä, mutta kun uni ei tule. Yrität nukkua ilman kaljaa.
16.03.2006 20:29
Kilolasia piti pitää tänään, vaikka ei ollutkaan punaiset silmät. Helpommin se tuo maanantaikin menee, kun ei ole krapula. Enkä meinaa ottaa tänäänkään, sitten huomenna aurinkolasit päähän.
13.03.2006 15:25
Hiihtolenkki on käyty, kelit on mitä parhain. Raittiina tässä ottelen iltaa, että pääsisi saunaa. Hyvää loppupäivää !
11.03.2006 15:35
Tuli tuossa mieleen nuorempana, että kun saisin uuden auton niin lopettaisin viinanjuonnin. No otin velkaa ja ostin uuden auton, jonkun aikaa meni raittiina, mutta juominen jatku. Sitten oli syynä velka, jos sen saan maksettua, velka tuli maksettua, ryyppääminen jatku. Tänään ajoin vanhalla 20-vuotta vanhalla autolla, ei tullut mieleenkään että alkaisin juomaan auton takia.
Raitista viikonloppua meille kaikille!
10.03.2006 15:01
No niin tänään oli normaali miestenpäivä, kun pääsi tuosta eilisestä. Vielä on kestettävä tuo toukokuun toinen sunnuntai, niin tämä vuosi on kärsitty. Lohduttaa se sentään, että kaikki muut päivä on meidän miesten. En meinaa sen kunniaksi ottaa Alkon tuotteita.
09.03.2006 18:03
Ilmoja pitelee, raittiina seurailen maailman menoa. Hyvää illanjatkoa !
07.03.2006 17:22
Viikonloman jälkeen ensimmäinen työpäivä takana, ei meinannut aamulla päässä työrytmiin millään. Siitä huolimatta tämä päivä oli, monta kertaa parempi, kun krapulassa olevat maanantai.
06.03.2006 17:08
Mukava oli herätä sunnuntai-aamuun, kun oli kevyt ja iloinen mieli. Se ehkä johtui siitä, eilen kävin pitkän hiihtolenkin ja sen jälkeen saunaan. Sitten iltasella tiuhaan jääkaapilla, eikä mitään alkoholituotteita. En meinaa pilata tätä olotilaa, viinalla tänä päivänä.
05.03.2006 08:16
Kyllä uni maittoi, kun kolme yötä meni huonolla nukkumisella. Olen niin herkkä uninen, että oudossa pakassa ei tahdo uni tulla millään. Nyt on virkeä olo, seitsemän tunnin nukkumisen jälkeen.
Tuossa katteli reissussa ottamia kuvia, yksi kuva pysäytti miettii, että kaikkea se ihminen keksii. En ennen ole törmännyt kuppilaan, jossa oli mitään sanomaton nimikyltti ( ÄTERITSIPUTERITSIPUOLILAUTATSI-BAARI ). Jätän sanomatta paikkakunnan, ettei mene mainoksen puolelle. En meinaa täänään ottaa kaljaa, vaikka tuossa kaljakuppilasta kirjoittelinkin.
04.03.2006 08:18
otin, pitää huomenna laittaa tietokoneelle.
03.03.2006 16:29
Kävin neljänpäivän reissun Itä-Lapissa päin, oli aika talviset olosuhteet. Aamusella –30 astetta pakkasta, no päivän mittaan lämpeni sen verran, että pääsi hiihtää. Maisemat olivat kauniita, vaaroissa puut oli niin lumisia, että näyttivät aivan valkeilta kynttilöiltä. Kyllä raittiin huomaa eri ansiota, useita reissuja on tullut käytyä, jossa tärkein on ollut ilta- ja yöelämä. Nyt tunsi palatessa hyvän oloa raittiudesta, kun vertasi juopottelu reissujen olotilaan.
Raitista päivän jatkoa.
03.03.2006 16:03
Kauniina talvipäivänä on tosi hienoa olla raittiina, eikä krapulassa tai viinahöyryissä. Jännitys pikkuhiljaa nousee, kahvin ja jäätelön voimalla meinaan katsoa.
26.02.2006 14:22
Älä anna periksi, minulla myös välissä iskee kauhea viinan himo. Illanko jaksaa taistella, aamulla on hieno olotila. Viikonloppuna kyllä kuluu suklaata ja jäätelöä, se on kuitenkin pienempi paha kun kalja. t. Lema
25.02.2006 20:25
7 / 10