Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite viisnollaviis1@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Taitaa H.olla mustis yhdelle jos toisellekin asiasta jos toisestakin??;))

Tv.Sykerö
  2. kierrätys on yksi näkyvä osa elämääni.
    Onko sitten addiktioksi asti, sen saa ympäristö kukin mieltymyksensä mukaan arvioida.

En tee sitä itseäni varten, en missään nimessä rahan vuoksi, en näyttääkseni naapureille.Kunhan vaan teen sitä aina kun jokin sauma sattuu kohdalle.
    Kaikenlaista on matkalle osunut, enkä vielä ole hankkinut mitään sellaista tavaraa tai hyödykettä, mistä en voisi luopua.
    Joskun nuorena sain jonkin sortin herätyksen sellaiseen uskontoon, että aina kannatta olla kiinnostunut kuuntelemaan, jos joku haluaa eroon tavarastaan/muusta hyödykkeestä/turhakkeestakin,ym.. Aina kannatta myös olla kiinnostunut ja aktiivinen jos sinulla on jotain, jonka toinen sinulta haluaa omakseen tai vaikkapa lainaksi, vuokralle tms..

Muuta ei ihminen elantonsa hankkimiseen tarvitse. Ehkä hiukan realistista harkintaa, sopivaa riskinottokykyä taloutensa ja tressinsietokykynsä antamin rajoituksin. Vielä luottamusta itseensä ja vastapuoleen.

Voin vannoa, ettei maallinen tavara tai varallisuus ole mun juttuni, teen paljon ilmaista konsutointia, jopa monesti annan vastiiketonta taloudellista apua, ilman takaisinmaksuvelvoitteita tai kiitollisuudenvelkaa, sillä teen selväksi, että olen täysissä mielenvoimissa niin tehdessäni eikä ko. asia omaa jokapäiväistä elämääni mihinkään kaada.!
    Myös olen laittanut turhuuksien toreille muutaman ok.-talon verran kovalla työllä ansaittua varallisuutta.
    Ps. kun on tällaiset metodit, niin rikaskaan en ole, mutta leipää la lämmintä on vielä riittänyt!
    No paljon on elämässäni ollut onnea ja onnistumisia, ja olen mahdollisuuksien mukaan yrittänyt sitä myös ympäristööni kierrättää!