Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

75

1. ikuisille "kakaroille"!

aina kun on "surumieli" (niinkuin tyttäreni sanoi kun oli 2v), niin ei tartte kuin käydä katsomassa tää "videopätkä", ni
    40 plus
    0
    338
  2. vihdoinkin!!!

vihdoinkin mä oon päässyt eroon katkeruudesta. tosin aika raukkamaisella tavalla. mä tosiaan pakotin mieheni soittamaan
    Uskottomuus
    6
    1527
  3. "fiksun" ihmisen kysymys????

istuskelin tuossa kynttilän valossa miettien syntyjä syviä, kun yht äkkiä mieleeni muistui iiiihaaaanaaaa wm:datassa työ
    40 plus
    16
    1288
  4. elokuvasta hohto

aika moni aikalainen kävi varmaan "jokin aika" sitten = n. 20v) katsomassa elokuvan hohto? tulihan se tellustakin lähiai
    Ikäryhmät
    2
    292
  5. paha, paha nainen ja äiti

mies jäi kiinni suhteesta vajaa vuos sitten, ja jotenkin kaikelta mulle tärkeältä meni pohja. (sorry kaikille, jotka ova
    Uskottomuus
    21
    3639
  6. mikähän siinä on

että kun kirjoittaa "omalla" nimimerkillä, niin helposti haukutaan idiootiksi, lapselliseksi ym. ja kun sama ihminen kir
    Avioero
    7
    739
  7. kosto???

toiset teistä varmaan muistaa usean vuoden takaisen jutun, jossa vaimo päästi "tuskistaan" miehensä "kakkosen". mä en h
    Uskottomuus
    3
    1160
  8. onko reilua

tässä tulee kysymys: vaikka avo/avioliitossa menis kuinka huonosti tahansa, ja vaikka kaikki syy olis pelkästään vaimos
    Uskottomuus
    3
    648
  9. radio klf 100 mhz

kaikki me nelikymppiset ollaan eletty "jo" 80-luvulla ja toisille on jäänyt rakkaus ns. disco/pop musaan. kesällä soi k
    40 plus
    0
    168
  10. ihmetyttää tyypit

mua ihmetyttää tai itse asiassa huvittaa sellaset ihmiset, jotka melkein joka asiaan vastaa et "onks lääkitys kunnossa"
    Rakkaus ja rakastaminen
    6
    574
  11. ihanaaaa

mun tytär soitti isovanhempiensa mökiltä urjalasta ihan innoissaan, ja kertoi et siellä sataa "ihan oikeeta" lunta. se t
    40 plus
    6
    553
  12. voiko rakastua uudelleen?

jos kumppani on pettänyt, satuttanut ja vienyt luottamuksen, niin onko petetyn mahdollista rakastua tai aluks edes ihas
    Mustasukkaisuus
    9
    1601
  13. unettomuudesta

kärsiville. mä oon kärsinyt unettomuudesta varmaan viimeiset 12 vuotta, kunnes mä hoksasin, et mä voisin kuunnella korva
    40 plus
    9
    867
  14. ajat sitten kelkasta tippunut

oltiin isommalla porukalla perjantaina synttäreitä juhlimassa. kukaan meistä ei oo pitkään aikaan ollut "bailaamassa", v
    40 plus
    9
    1010
  15. salarakas??? haloo!!!

mä en tiedä mitä mieltä muut ootte, mut mua ainakin ärsyttää sana salarakas. sehän on salapano. jos se olis rakkautta, n
    Ryhmät
    9
    1350