Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä ne järjestää, ettei lasten tarvii
26.11.2007 18:26
joutavaa krääsää. Ostetaan lahjoja vain sen verran kun rahkeet riittävät.
26.11.2007 18:24
olen kanssasi.Galleriasivua ei ole pakko laittaa julkiseksi. Itselläni se on, eikä ainakaan vielä ole ollut siitäkään harmia. Tiettyjä nimimerkkejä aika ajoin kaipaan ja heidän tyyliään kirjoittaa.Rekisteröidyn nimimerkin takaa harvoin kukaan moittii ja haukkuu tai pistää toisten mielen matalaksi ihan muuten vaan. Kirjoitellaan rekisteröidyt ja rekisteröimättömät kirjoittajat. Sana on vapaa
26.11.2007 11:40
täysin ymmärtää jos ei ole vastaavaa itse kokenut. Kaikkea hyvää sinulle. Olkoon kokemasi siunaukseksi elämässä eteenpäin.
25.11.2007 11:36
kuuluu nukkua tuhisten peiton alla. Lämpimässä. Sitten kun on kunnon yöunet nukuttu niin näyttää maailmakin valoisammalta. Tsemppiä tähän päivään. Elämä eletään niillä eväin jotka on saatu. Itsestä on paljon kiinni, miten päivät sujuvat. Tsemppiä sinulle. Ne paljon puhutut ruusunpunaiset silmälasit ois kiva saada lainaksi silloin kun oikein synkistyttää
25.11.2007 11:33
en ole minäkään mitään flunssarokotuksia ottanut. Mutta minä olenkin perusterve ihminen. Ei ole sairauksia joita flunssa voisi pahentaa. Pari viikkoa syksyin keväin yskien ja räkien, kyllä sen kestän.
25.11.2007 11:28
kuljen ja teen pieniä ostoksiani antamatta latiakaan keräykseen. Yleensä. Kun ei ole rahoja kovasti levitellä.
23.11.2007 10:05
Eikö niistä perillisistä sitten ole ollut muuta kuin rahan menoa. Iloa, onnea...outoa. Sitten kannattaa tehdä niinkuin minun isäni tässä taannoin. Oli myynyt kotitalon nykyiselle vaimolleen varmistaakseen että tyttäret ei perintöä saa. Voi voi, mutta ei sitä sitten huomannutkaan että me on tultu omillamme toimeen puolen vuosisataa ilman perintöjä tähänkin saakka. Mutta..kukin taaplaa tyylillään ja täytyy vaan todeta että onhan tuokin tapa ajatella asioita!!
23.11.2007 10:03
ketju sikisi. Mukavaa, rentouttavaa. Kiitos teille kaikille jotka kirjoititte jotta minäkin sain lukea. Ja nyt lenkille. se on moro
22.11.2007 11:57
päikkärit niin jo näyttää elämä kirkkaammalta ja selvemmältä hetken päästä. Jokainen kirjoittaja kirjoittaa omalla tyylillään ja se sallittakoon. Paitsi silloin kun omaa pahaa oloa puretaan mollaamalla kaikki aloitukset ja vastaukset, se ei ole kivaa. Hymyillään kun kirjoitetaan, jooko
22.11.2007 11:54
tekstiä. Mitä tästä opimme!?
22.11.2007 11:52
sinäkin ja hyvää päivän jatkoa sinulle. Kirjoittele ahkerasti ja pääset aikaa myöten juonen päästä kiinni. Halaus sinulle
22.11.2007 11:51
hyvä nainen. Ei tähän tämmöiseen voi mitenkään vakavasti suhtautua. Mulla kaksoissisko itteään häpäsee jatkuvasti kun on kauhee ikäkriisi. Ei oo mun ongelma, mutta hävettää seurata.
22.11.2007 09:18
niin mikä jottei. On sitä koetettava vanhemman naisihmisen, että löytyykö tykövetoa vai nou. Unohda koko juttu.
22.11.2007 09:12
hoitelen kauppa-asiat ja kuuntelen motkotukset siitä kuinka paljon rahaa oon taas pistänyt menemään. Miestä on turha kauppaan pyytää. Alko on ainoo missä hän käy. Ja Siwasta hakemassa kissan ruokaa. Ja salmiakkia. Mutta ei ruokatarvikkeita ihmisille. Auton huoltaa että muija saa ajella.
22.11.2007 09:10
tänä vaikeana aikana. Toivottavasti sinulla on ystäviä joiden kanssa keskustella asiasta. Puhumalla murhe pienenee. Edes hiukan.
21.11.2007 18:40
tekisit!? :)
21.11.2007 18:37
mutta totta. Ei ole lihavuus mitenkän tavoiteltava olotila. Myönnetään. Painonvartijat kunniaan jos ei ite osaa syömisiään laskea. Oon muuten itse laihduttanut näillä pisteillä. Masentuneena söin ja lihotin itseni ylipainoiseksi. Nyt on elämä kohdillaan enkä halua olla lihava. Haluan olla uhkea Dooris, en paksu Bertta. Hymyä huuleen!!
21.11.2007 18:36
näissä jutuissa on sisällön ymmärtäminen tärkeämpää kuin pilkun nussiminen
21.11.2007 18:28
olen kitisevää sorttia mutta yritän muuttua paremmaksi ihmiseksi. Enkä ajatellut kitinää marinaksikaan vaihtaa, lakkaan vaan turhan vouhkaamisen. Vissiin.
21.11.2007 18:25
17 / 27