Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
halpa auton roppana vaan. Kulkee kun pikkasen huolletaan ja kunnostetaan. Mitä sitä turhia verrareista haaveilemaan jos ei kerran rahkeet riitä.
21.11.2007 18:23
parhaiten tiedät. No, kannattiko? Vielä on jäljellä vaikka mitä. Jos mennyt on ollutkin tylsää niin tulevaisuuteen voit vaikuttaa varmasti.
21.11.2007 18:21
avioliitossa. 32 vuotta takana ja toivottavasti paljon vielä edessä. Olen kiitollinen yhteisestä elämästämme, häpeäkseni tunnustan kyllä että kiukuttelen aika pienistä ja olen aikamoinen nalkuttaja kans. Siinä tuo menee päivä kerrallansa tuo elämä. Suurta rakkauren paloa ei enää ole mutta on mukava olla yhdessä. Kai se on sitä aitoa rakkautta,luulisin
21.11.2007 11:34
Huumorintajuinen ja kuitenkin koskettava. Kertomus siitä, miten optimistinen luonne kahlaa vaikeuksien yli. Ja voittaa!!!! Ei luovuteta, eihän. Kirjotetaan se kirja sitten kun olen elänyt vanhaksi. Vasta viiskyt vuotiaan on turha hötkyillä muistelmissa
21.11.2007 11:24
Palkka 1,85 niin siinä tulee mukaan lasketuksi kaikki sivukulut
20.11.2007 13:57
ukollasi on niin hyvä vaimo, ettei se ihan heti ole lähdössä uuteen suhteeseen
20.11.2007 13:51
jos pääsen työhaastatteluun, miten annan itsestäni myönteisen kuvan pienessä hetkessä. Jännitän sitäkin että PÄÄSENKÖ työhaastatteluun. Kaikkea sitä tuleekin jännitettyä. Mutta sinulle toivon tsemppiä ja onnea leikkaukseen.
20.11.2007 13:48
lukea sinun ja tämän Tiitun kuulumisia. Terveisiä Tiitulle täältä Satakunnasta
19.11.2007 19:07
Sinä voitit kirkkaasti oman kilpailusi
19.11.2007 12:42
on ikävä puolisoasi.Otan osaa suruusi.Varmasti miehesi aina tulee olemaan mielessäsi. Toivon sinulle tähän päivään ja kaikkiin tuleviin myös iloa.
19.11.2007 12:38
kamala kakara. Tupakkaa olen polttanut jo ennen kahtatoista ikävuotta. ja viinaa, kaljaa, vaikka mitä olen juonut uhmapäissäni. Hyvä kun henkikulta on kaikissa koitoksissa säilynyt. Naimisiin menin kun olin 17v. Löytyi turvallinen mies, jonka hellässä huomassa minusta kasvoi vastuullinen aikuinen. Kahden lapsen äiti ja nyt jo viiden lapsen isoäiti. Kumpa kenenkään ei tarvitsis niin kovia kokea että itselleen alkaa niin paljon pahaa tekemään. Nyt olen jo oppinut olemaan itselleni armollinen. Kauan se kyllä kesti. Piti täyttää 50 vuotta ennenkuin oppi meni perille
18.11.2007 16:45
oli ihanaa olla jouluna. Joulun tunnelma oli rauhallinen ja jotenkin niin kovin juhlava. Ihmeekseni en muista ikävää sisaruksiani kohtaan jotka olivat äidin ja isän luona. Outo järjestely. Mutta minulle niin hyvä. Mummo piti hyvänä, eikä tarvinnut pelätä että kukaan lyö. Serkkujen kanssa sai leikkiä ja ruoka oli hyvää... ne tunnelmat lapsuuden jouluistani haluan omille lapsenlapsillenin välittää kun aamuvarhaisella keitän riisipuuroa ja odotan kuusen koristelijoita. Voi sitä sotkua mutta ikävä tulee kun he lähtevät ja mamma jää tiskaamaan.
18.11.2007 16:38
sinun tavallasi kun niissä on aina joku pakotus mukana. Joko ystävämäärän lasku tai joku kaamea tapahtuma, jos ei lähetä eteenpäin. Olen sanonut ystävilleni ettei minulla ole aikaa eikä halua niitä lueskella tai ettiäpäin lähetellä. Yksi ystävistäni ei sitä usko. Hänelle en voi mitään. Harmi. Viinipulloa kallistellessaan hän oikein intoutuu postia lähettämään. Minä niitä sitten poistelen. Olen sähköpostista laittanut hänet torjuttujen listalle mutta hän sinnikkäästi on vaihtanut osoitetta, kun entinen ei toimi...en tiedä itkeä vai nauraa. Parasta nauraa vaan!!!
18.11.2007 12:38
helpottaa jos voi toimia jotenkin,yritän ratkoa hankaluuksia. Haen tietoa, yhteyskumppaneita yms. Paras apu on kuitenkin usko siihen että kaikki tapahtuu minun parhaakseni. Olen joutunut käymään läpi raskaita elämän vaiheita mutta pinnan yläpuolella on kannattanut optimistinen luonteenlaatu.
17.11.2007 10:48
eilisessä kokeessa ja sain sen äsken tietää. Illalla on kuoroharjoitukset. Lähden kohta ystäväni luon kaffeelle ja sitten yllätän mieheni ja teen korvapuusteja..minulla on rauhallinen olo ja huomaan että kiitollisuuteen on paljonkin aihetta.Sittenkin.Iloa teidän päiväänne
15.11.2007 11:40
on kulunut siitä kun elämäsi totaalisesti muuttui. Anna aikaa itsellesi. Kaikki loksahtaa paikoilleen pikkuhiljaa. Millä täytät tyhjiön, riippuu mielihaluistasi ja harrastuksistasi. Älä jää neljän seinän sisälle yksin.
15.11.2007 11:36
että ei kysyvä tieltä eksy. Aina kannattaa kysyä ja kauppiaan menestyksen takana on tyytyväinen asiakaskunta. Sieltä kaupasta kannattaa ostokset tehdä, eikö vain.Mukavaa kun sait iloisia uutisia
13.11.2007 16:00
Matkustahan sinä hyvällä omallatunnolla jos se on sitä mitä sinä haluat. Minun mielestäni joulu on perhejuhla ja lapset siinä juhlassa ovat rikkaus. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Minä, nuorekas ja meneväinen mummo olen jouluna pullantuoksuinen ja odotan lapsia kylään, sinä jos koet erilaisen joulun omanlaiseksesi niin tokihan siihen on oikeus. Sen vaan sanon että suvaitsevaisuus on parasta. Sen voisit aloittaa itsestäsi. Suo itsellesi omanlaisesi joulu ja juhannus ja kaikki muutkin päivät
13.11.2007 15:58
on paljon vaikeampaa kuin kirjakielen kirjoittaminen. Jos joku kirjoittaa puhdasta murretta, on siinä toiselta murrealueelta kotoisin olevalla liian suuri työ ymmärtää. Sinun juttujasi on helppo lukea ja mukavakin
12.11.2007 18:00
kerran sossusta apua hakemaan. Toivon että sinäkin saat tarvitsemasi avun. Seurakunnasta olen kuullut apua myös annettavan kun on hankala elämäntilanne. Reippaasti vaan kyselemään kuka voisi auttaa ja annahan kynttilänjalan vielä olla kuljettelematta. Voimia sinulle
12.11.2007 13:35
18 / 27